چهارشنبه 05 ارديبهشت 1403 برابر با 24 آوریل 2024

گسترش همکاري پژوهشي منطقه 8 عمليات با دانشگاه صنعتي سهند

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز از گسترش همکاري پژوهشي منطقه 8 عمليات با دانشگاه صنعتي سهند با هدف بهره گیری از توان علمی، پژوهشی و ارتقای تعاملات سازنده خبر داد.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير منطقه 8 عمليات در حاشيه بازديد دانشجويان دانشگاه سهند از تاسيسات تقويت فشار گاز تبريز، ضمن ابراز خرسندی از گسترش اين همكاري ها، بر حمایت از فعالیت های پژوهشی، توسعه تکنولوژی و فناوری، ارتقاء سطح علم و دانش و همچنین تعامل با دانشگاهها و مؤسسات دانش بنیان تاکید نمود.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز پژوهش را سرلوحه توسعه دانست و افزود: ارتباط صنعت با دانشگاه می تواند منشأ تحولات بزرگی در سطح کشور باشد و زمینه را برای رشد و توسعه اهداف سازماني بخصوص خودكفايي مهیا سازد.

خدائي اجراي پروژه هاي تحقيقاتي- كاربردي مورد نياز سازمان بر اساس ضوابط موجود، حمايت از پايان نامه های دانشجویی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در راستای نيازهای تحقيقاتی سازمان بر اساس ضوابط موجود، استفاده متقابل از منابع اطلاعاتی موجود، انجام بازديدهای متقابل علمی، ارائه مشاوره در زمينه فعالیت های علمی و پژوهشی و با رویکرد ارتقای دانش محوری توسط اعضای هیات علمی دانشگاه را از جمله همكاريهاي دو طرفه سازمان و دانشگاه نام برد.

341 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 976

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت