مهلت و نحوه پاسخگویی به مکاتبات ارباب رجوع :
زمان پاسخگویی به شکایات و نامه ها به طریق بالا 10 روز پیش بینی شده است .
1 ) نامه های سیستمی ( مهلت 5 روزه برای پاسخگویی واحد های مربوطه و مهلت پاسخگویی برای ذینفعان با امضا مدیر منطقه )
2 ) نامه های واصله به صورت حضوری ( مهلت 10 روزه برای فرایند کلی پاسخگویی به ارباب رجوع )
شایان ذکر است در صورت پاسخگویی قبل از موعد با شماره ارباب رجوع تماس برقرار خواهد شد .
آخرین اخبار
- در راستای افزایش پایداری شبکه انتقال گاز؛ سطح دسترسي مسير خط انتقال گاز مركز بهره برداري بوكان افزايش يافت
- تحقق100 درصدي برنامه های منطقه 8 عملیات در حوزه بازرسی فنی
- در طول سال گذشته تحقق يافت؛ پيگراني هوشمند 984 كيلومتر از خطوط لوله در منطقه 8 عمليات
- منطقه 8 عمليات پيشرو در اجراي برنامه هاي تعميراتي
- طي سال گذشته محقق شد؛ رشد 86 درصدي دوره هاي آموزشي در منطقه 8 عمليات
- تحقق 100 درصدي اهداف منطقه 8 عمليات در حوزه مديريت و بهينه سازي مصرف انرژي
- پيام تبريك مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز بمناسبت فرارسيدن عيد سعيد فطر
- در ارزيابي عملكرد سال گذشته؛ سهم انتقال گاز منطقه 8 عمليات قريب به 31 ميليارد متر مكعب بوده است
- مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران خبر داد: رشد ۷ درصدی تحویل گاز به پتروشیمیها طی سال گذشته
- بمنظور حفظ حریم خطوط لوله انتقال گاز، 46 هزار كيلومتر از مسیر خطوط لوله در منطقه 8 عمليات پايش شد