پنج شنبه 11 آذر 1400 برابر با 02 دسامبر 2021

مناقصه ها و مزایده ها

مناقصه ها و مزایده ها (150)

سه شنبه, 09 آذر 1400

ارزيابي پوشش و بررسي وضعيت حفاظت كاتدي و خوردگي خارجي به روش DCVG/CIPS

آگهي ارزيابي كيفي پيمانكاران (شناسايي پيمانكار) مناقصه عمومي يك مرحله اي

(شماره مناقصه: 87100013 )، (شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2000091592000032)،

(كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53102026)

نام و نشاني دستگاه مناقصه­گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز- كيلومتر 15 جاده تبريز-آذرشهر- بعد ازسه­راهي پالايشگاه- نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي- ساختمان مركزي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع مناقصه: ارزيابي پوشش و بررسي وضعيت حفاظت كاتدي و خوردگي خارجي به روش DCVG/CIPS بصورت پراكنده به مدت 24 ماه، مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي غير همزمان.

2 ـ مبلغ برآورد اوليه: 43/000/000/000 ريال .

3 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: دو ميليارد و يكصد و پنجاه ميليون ريال مطابق بند " الف " ماده "6" آيين نامه تضمين معاملات دولتي تصويب نامه شماره­ي 123402/ت 50659 ها مورخ 22/9/1394 هيأت وزيران، در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز). (مناقصه گراني كه موفق به كسب حداقل امتياز در اين مرحله گردند، در مرحله ارسال دعوت نامه توسط كارفرما، مبلغ تضمين را تهيه خواهند نمود)

4 ـ قيمت ها متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.

5 ـ نحوه دريافت فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: كليه مراحل برگزاري فراخوان ارزيابي كيفي از دريافت و تحويل اسناد استعلام ارزيابي كيفي تا ارسال دعوتنامه جهت ساير مراحل مناقصه، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند.

تاريخ انتشار فراخوان در سامانه ستاد روز سه شنبه مورخ 09/09/1400 مي­باشد .

5-1-شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه ميباشند كه داراي گواهي نامه معتبر پايه پنج رشته نفت و گاز و يا پايه پنج رشته تاسيسات و تجهيزات از سازمان برنامه و بودجه كشور و گواهي تاييد صلاحيت معتبر ايمني پيمانكاران از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي بوده و اين مدارك را به همراه فرمهاي ارزيابي كيفي در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

5-2- هزينه دريافت فايل فرم هاي ارزيابي كيفي از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت برابر 000/500 ريال مي باشد.

بديهي است منطقه هشت عمليات انتقال گاز پس از بررسي اسناد و مدارك ارزيابي كيفي مناقصه گران، نسبت به ارسال دعوت نامه و اسناد مناقصه از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به مناقصه گراني كه حداقل امتياز قابل قبول (شصت) با شرط كسب حداقل امتيازات اخذ شده هر رديف را بدست آورند، اقدام خواهد نمود.

6-آخرين مهلت دريافت فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز سه شنبه مورخ 23/09/1400 ساعت 14:00

7- آخرين مهلت عودت فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز شنبه مورخ 11/10/1400 ساعت 11:00

8 ـ زمان تحويل، عودت اسناد مناقصه و گشايش پاكات پيشنهاد قيمت از طريق دعوت نامه به مناقصه گراني كه موفق به كسب حداقل امتياز لازم شده باشند، متعاقباً از طريق سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) اعلام خواهد شد.

9- پيش پرداخت: 20 درصد

10 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ تلفن 31444171-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه :

مركز تماس : 41934-021

دفتر ثبت نام : 88969737 و 85193768

                                                                                                

                                                                            روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

تاريخ درج آگهي: 1400/9/9

سه شنبه, 02 آذر 1400

خريد اقلام تقاضاي شماره: 9843660 به تعداد 12 قلم مربوط به سنسورها و تجهيزات كنترل ارتعاش واحدهاي الكتروكمپرسوري تاسيسات تبريز

آگهي تجديد مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي ساده

(شماره مناقصه: 87100041)، ( كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53101482)

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2000091592000031)

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه هشت عمليات انتقال گاز)، تبريز، كيلومتر پانزده جاده تبريز ـ آذرشهر، بعد از سه­ راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، صندوق پستي 367 ـ 51745 سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع تجديد مناقصه: خريد اقلام تقاضاي شماره: 9843660 به تعداد 12 قلم مربوط به سنسورها و تجهيزات كنترل ارتعاش واحدهاي الكتروكمپرسوري تاسيسات تبريز بصورت مناقصه عمومي يك مرحله اي، به مدت هشت ماه تقويمي.

2 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000 650 503 ريال مطابق بند الف ماده 5 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).

3 ـ نحوه دريافت اسناد تجديد مناقصه:

كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران درصورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشار فراخوان در سامانه روز سه شنبه مورخ 02/09/1400 مي­باشد.

3-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي شناسه ملي/پروانه كسب، شماره اقتصادي بوده و تصوير اين مدارك را به همراه مستندات مربوطه، در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

3-2- هزينه دريافت اسناد تجديد مناقصه و فرمها از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 500/000 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.

4-آخرين مهلت دريافت (دانلود) اسناد تجديد مناقصه و فرمها: روز چهارشنبه مورخ 10/09/1400 ساعت 14:00

5 - آخرين مهلت عودت (بارگذاري) اسناد تجديد مناقصه و فرمها: روز چهارشنبه مورخ 24/09/1400 ساعت 11:00

6 - زمان گشايش پيشنهادها: روز يكشنبه مورخ 28/09/1400 ساعت 10:00

7 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ تلفن 31444173-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:

مركز تماس: 1456-021

                                                                                     روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

تاريخ درج آگهي: 1400/9/2

شنبه, 29 آبان 1400

آگهي مزايده فروش 4 واحد مسكوني متعلق به شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عملیات انتقال گاز) واقع در مجتمع شهید بهشتی کوی دانشگاه (مارالان) تبريز

مزايده شماره: 001- 00

كد فراخوان مزايده در سامانه اطلاع رساني:  53101200

شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عملیات انتقال گاز) در نظر دارد 4 دستگاه آپارتمان سازماني واقع در مجتمع شهید بهشتی کوی دانشگاه (مارالان) را با كليه عرصه و اعيان براساس آگهي هاي مندرج درروزنامه هاي سراسري مورخ 29/08/1400 و 30/08/1400 از طريق مزايده عمومي به شرح مندرج در اسناد مزایده به فروش برساند از كليه متقاضيان كه تمايل به خريد دارند دعوت بعمل مي آيد براساس شرايط ذيل، حداكثر تا پايان وقت اداري مورخ 24/09/1400 از طريق سامانه الكترونيك دولت به نشاني www.setadiran.ir به شماره مزايده : 2000091592000001 نسبت به بارگذاري اسناد و همچنين تحويل فيزيكي ضمانتنامه شركت در مزايده را به دبيرخانه کمیسیون مناقصات منطقه 8 عمليات انتقال گاز واقع در تبريز-كيلومتر15 جاده آذرشهر-بعد از سه راهي پتروشيمي-نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجائي تسليم و رسيد دريافت نمايند.

1)مشخصات مزايده:

1-1-نام دستگاه مزايده گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عملیات انتقال گاز)

1-2-نشاني دستگاه مزايده گزار: تبريز-كيلومتر15 جاده آذرشهر-بعد از سه راهي پتروشيمي-نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجائي

1-3-مزايده گر: شخص حقيقي يا حقوقي كه اسناد مزايده را دريافت و در مزايده شركت مي كند.

1-4-موضوع مزايده: فروش 4 واحد آپارتمان مسكوني واقع در مارالان مجتمع شهيد بهشتي كوي دانشگاه تبريز (مطابق جدول پيوست)

1-5-محل تحويل پيشنهادها: بارگزاري در سامانه ستاد ايران

1-6-زمان تحويل اسناد: از زمان بارگزاري در سامانه ستاد

1-7-زمان و مهلت تحويل پيشنهادها: تا ساعت 14 مورخ 24/09/1400

1-8-زمان بازگشائي پاكت ها: ساعت 10 مورخ 28/09/1400

1-9-محل بازگشايي پاكتها: تبريز-كيلومتر15 جاده آذرشهر-بعد از سه راهي پتروشيمي- نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجائي

هماهنگي بازديد با آقاي ايماني تلفن: 31444220-041   همراه: 09141077806

1-10-زمان بازديد:

از مورخ 01/09/1400 لغايت10/09/1400 روزهاي شنبه تا چهارشنبه از ساعت10 لغايت14

1-11- هزينه خريد اسناد: هزينه خريد اسناد مزايده 000/500 ريال مي باشد كه به حساب 040100004101090571214486 IRبانك مركزي شعبه دايره معاملات بنام شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) واريز و رسيد آن در سامانه ستاد بارگزاري گردد.

1-12-نوع تضمين و چگونگي ارائه آن: مزايده گران ميتوانند مبالغ تضمين را به صورت واريز وجه نقد به شماره حساب 040100004101090571214486   IR بانك مركزي شعبه دايره معاملات ارائه و رسيد واريز وجه، و يا به صورت ضمانتنامه بانكي و بدون قيد و شرط با مدت اعتبار اوليه سه ماه از تاريخ صدور ضمانتنامه منطبق با متن مندرج در اسناد مزايده، و قابل تمديد به مدت يك دوره سه ماهه ديگر كه توسط يكي از بانك هاي داخلي به نام شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) صادر شده باشد ارائه نمايند.

2-موضوع مزايده:

فروش 4 واحد آپارتمان در مجتمع شهید بهشتی کوی دانشگاه(مارالان) به طور مجزا به شرح جدول ذيل:

رديف

موضوع ملك

كاربري

مساحت (مترمربع)

نشاني

طبقه

برج

واحد

مبلغ تضمين

قيمت پايه

(ريال)

1

آپارتمان

مسكوني

70/75

مارالان

11

بلوك1

1

229/937/500

4/598/750/000

2

آپارتمان

مسكوني

95/05

مارالان

12

بلوك1

6

294/655/000

5/893/100/000

3

آپارتمان

مسكوني

70/75

مارالان

12

بلوك2

1

233/475/000

4/669/500/000

4

آپارتمان

مسكوني

70/75

مارالان

12

بلوك1

1

233/475/000

4/669/500/000

                                                     

                                                                                                                                                                                                    روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

دانلود فایل PDF

تاريخ درج آگهي:1400/8/29

سه شنبه, 18 آبان 1400

تجدید مناقصه خريد اقلام سيستم JENBACHER

آگهي تجديد مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي ساده

(شماره مناقصه: 87100047)، ( كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53100243)

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2000091592000030)

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه هشت عمليات انتقال گاز)، تبريز، كيلومتر پانزده جاده تبريز ـ آذرشهر، بعد از سه­ راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، صندوق پستي 367 ـ 51745 سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع تجديد مناقصه: خريد اقلام سيستم JENBACHER بصورت مناقصه عمومي يك مرحله اي، به مدت نه ماه تقويمي.

2 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000 500 345 ريال مطابق بند الف ماده 5 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).

3 ـ نحوه دريافت اسناد تجديد مناقصه:

كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران درصورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشار فراخوان در سامانه روز سه شنبه مورخ 18/08/1400 مي­باشد.

3-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي شناسه ملي/پروانه كسب، شماره اقتصادي بوده و تصوير اين مدارك را به همراه مستندات مربوطه، در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

3-2- هزينه دريافت اسناد تجديد مناقصه و فرمها از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 500/000 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.

4-آخرين مهلت دريافت (دانلود) اسناد تجديد مناقصه و فرمها: روز چهارشنبه مورخ 26/08/1400 ساعت 14:00

5 - آخرين مهلت عودت (بارگذاري) اسناد تجديد مناقصه و فرمها: روز چهارشنبه مورخ 10/09/1400 ساعت 11:00

6 - زمان گشايش پيشنهادها: روز يكشنبه مورخ 14/09/1400 ساعت 10:00

7 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ تلفن 31444173-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:

مركز تماس: 1456-021

                                                                           روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

تاريخ درج آگهي: 1400/8/18

سه شنبه, 11 آبان 1400

خريد « لوازم يدكي ژنراتور گازي DEUTZ »

آگهي تجديد مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي ساده

(شماره مناقصه: 87180045)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53099410)

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2000091592000029)

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه هشت عمليات انتقال گاز)، تبريز، كيلومتر پانزده جاده تبريز ـ آذرشهر، بعد از سه­ راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، صندوق پستي 367 ـ 51745 سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع تجديد مناقصه: خريد « لوازم يدكي ژنراتور گازي DEUTZ » بصورت مناقصه عمومي يك مرحله اي، به مدت شش ماه تقويمي.

2 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000 500 880 ريال مطابق بند الف ماده 5 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).

3 ـ نحوه دريافت اسناد تجديد مناقصه:

كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران درصورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشار فراخوان در سامانه روز سه شنبه مورخ 1400/08/11 مي­باشد.

3-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي شناسه ملي/پروانه كسب، شماره اقتصادي بوده و تصوير اين مدارك را به همراه مستندات مربوطه، در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

3-2- هزينه دريافت اسناد تجديد مناقصه و فرمها از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 500/000 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.

4-آخرين مهلت دريافت (دانلود) اسناد تجديد مناقصه و فرمها: روز چهارشنبه مورخ 19/08/1400 ساعت 14:00

5 - آخرين مهلت عودت (بارگذاري) اسناد تجديد مناقصه و فرمها: روز چهارشنبه مورخ 03/09/1400 ساعت 11:00

6 - زمان گشايش پيشنهادها: روز يكشنبه مورخ 07/09/1400 ساعت 10:00

7 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ تلفن 31444173-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:

مركز تماس: 1456-021

                                                                                   روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

تاريخ درج آگهي: 1400/8/11

سه شنبه, 27 مهر 1400

بازسازي 18 مورد ارت ايستگاههاي حفاظت كاتدي و كاهش ولتاژ القايي خط 48 اينچ

آگهي مناقصه عمومي دو مرحله اي با ارزيابي كيفي همزمان

(شماره مناقصه: 87100009 )، ( كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53098258 )

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2000091592000028 )

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز ) به نشاني تبريز- كيلومتر 15 جاده تبريز-آذرشهر- بعد از سه­ راهي پالايشگاه - نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي- ساختمان مركزي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع مناقصه: بازسازي 18 مورد ارت ايستگاههاي حفاظت كاتدي و كاهش ولتاژ القايي خط 48 اينچ به مدت 8 ماه تقويمي به صورت عمومي دو مرحله اي با ارزيابي كيفي همزمان.

2 ـ مبلغ برآورد اوليه: 8/000/000/000 ريال  

3- قيمت ها متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.

4 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: چهارصد ميليون ريال مطابق بند" الف" ماده "6 "آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).

مناقصه گران مكلفند ضمن بارگذاري تصوير ضمانتنامه مذكور در سامانه ستاد، پاكت "الف" (حاوي اصل ضمانت نامه) را به صورت فيزيكي حداكثر تا پايان مهلت عودت اسناد (ساعت 11:00 روز چهارشنبه مورخ 19/08/1400) تحويل دستگاه مناقصه گزار به نشاني: آذربايجانشرقي- كيلومتر 15 جاده تبريز آذرشهر- ساختمان مركزي منطقه8 - طبقه سوم- اتاق 415 - دفتركميسيون مناقصات نموده و رسيد دريافت نمايند.

5 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه، فرمها ومدارك ارزيابي كيفي و فني - بازرگاني، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران: كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (سامانه ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند.

تاريخ انتشار فراخوان در سامانه روز سه شنبه مورخ 1400/07/27 مي­باشد.

5-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي گواهينامه صلاحيت پيمانكاري معتبر پايه 5 رشته تاسيسات و تجهيزات يا پايه 5 رشته نفت و گاز از سازمان برنامه و بودجه كشور، گواهينامه صلاحيت ايمني پيمانكاران معتبر از اداره تعاون ، كار و رفاه اجتماعي و گواهينامه ثبت نام در نظام ماليات بر ارزش افزوده بوده و مي بايست تصاوير اين مدارك را به همراه فرمهاي ارزيابي كيفي با مستندات مربوطه، ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت كرده ودر سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

5-2- هزينه دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و فني –بازرگاني از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 500/000 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.

6-آخرين مهلت دريافت (دانلود) اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و فني - بازرگاني: روز شنبه مورخ 08/08/1400 ساعت 14:00

7 ـ آخرين مهلت بارگذاري/عودت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و فني - بازرگاني: روز چهارشنبه مورخ 19/08/1400 ساعت 11:00

** بديهي است پاكات قيمت مناقصه گراني گشايش خواهد يافت كه حداقل امتياز قابل قبول 55 را از ارزيابي كيفي (با شرط كسب حداقل امتياز هر رديف) و حداقل امتياز قابل قبول 50 را از ارزيابي فني– بازرگاني مناقصه بدست آورده باشند.ضريب تاثير براي اين مناقصه 40 درصد مي باشد.زمان و مكان گشايش پاكات پيشنهاد قيمت متعاقباً به صورت مكتوب به مناقصه گران حائز شرايط اطلاع رساني خواهد شد.شايان ذكر است مناقصه گراني كه حداقل امتياز ارزيابي كيفي يا ارزيابي فني – بازرگاني مناقصه را كسب ننمايند پاكات پيشنهاد قيمت آنها گشايش نخواهد يافت.

8- پيش پرداخت : 20 درصد مبلغ اوليه پيمان.

9 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر و در صورت نياز به توضيح فني و اجرايي با شماره تلفن 31444451-041 و موارد پيماني و اسنادي با شماره تلفن 31444176-041 و فاكس 31444175-041 تماس حاصل فرمائيد.

- اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:

مركز تماس: 1456-021   و   41934-021

دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768

                                                                                                                                      

                                                                          روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

تاريخ درج آگهي: 1400/7/27

صفحه1 از25

آخرین اخبار

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت