سه شنبه 24 فروردين 1400 برابر با 13 آوریل 2021

مناقصه ها و مزایده ها

مناقصه ها و مزایده ها (118)

شنبه, 21 فروردين 1400

تغييركلاس2650 متر از خط لوله انتقال گاز 12 اينچ بانه ـ سردشت در محدوده روستاي رشيدقلعه وشوي

آگهي مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي همزمان

(شماره مناقصه: 87190019 )، ( كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 38489340 )

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2000092036000001 )

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز- كيلومتر 15 جاده تبريز-آذرشهر- بعد از سه­ راهي پالايشگاه - نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي- ساختمان مركزي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع مناقصه: تغييركلاس2650 متر از خط لوله انتقال گاز 12 اينچ بانه ـ سردشت در محدوده روستاي رشيدقلعه وشوي به مدت هيجده ماه تقويمي به صورت عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي همزمان.

2 ـ مبلغ تامين اعتبار پروژه: 80/000/000/000 ريال  

3- قيمت ها متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.

4 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار:چهارميليارد ريال مطابق بند" الف" ماده "6 "آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) دروجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).

مناقصه گران مكلفند ضمن بارگذاري تصوير ضمانتنامه مذكور در سامانه ستاد، پاكت "الف" (حاوي اصل ضمانت نامه) را به صورت فيزيكي حداكثر تا پايان مهلت عودت اسناد (ساعت 16:00 روز چهارشنبه مورخ 15/02/1400) تحويل دستگاه مناقصه گزار به نشاني : تهران- خيابان نلسون ماندلا (جردن) – بلوار اسفنديار پلاك 27 - طبقه هشتم- اتاق 805 - دفتركميسيون مناقصات نمايند.

5 ـ نحوه دريافت اسنادمناقصه، فرمها ومدارك ارزيابي كيفي، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران: كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (سامانه ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند.

تاريخ انتشار فراخوان در سامانه روز يكشنبه مورخ 22/01/1400 مي­باشد.

5-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي گواهينامه صلاحيت پيمانكاري پايه 5 رشته نفت و گاز از سازمان برنامه و بودجه كشور ، گواهينامه صلاحيت ايمني پيمانكاران از اداره تعاون ، كار و رفاه اجتماعي، صورتهاي مالي حسابرسي شده سال 97 يا 98 ،اظهارنامه ظرفيت مجاز كار، اساسنامه شركت ، آگهي آخرين تغييرات روزنامه رسمي و گواهينامه ثبت نام در نظام ماليات بر ارزش افزوده بوده و مي بايست تصاوير اين مدارك را به همراه فرمهاي ارزيابي كيفي با مستندات مربوطه، ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت كرده ودر سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

6-آخرين مهلت دريافت (دانلود) اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز سه شنبه مورخ 31/01/1400 ساعت 17:00

7 ـ آخرين مهلت بارگذاري/عودت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روزچهارشنبه مورخ 15/02/1400 ساعت 16:00

** بديهي است پاكات قيمت مناقصه گراني گشايش خواهد يافت كه حداقل امتياز قابل قبول 55 را از ارزيابي كيفي مناقصه (با شرط كسب حداقل امتياز قابل قبول هر رديف) بدست آورده باشند. .شايان ذكر است مناقصه گراني كه حداقل امتياز ارزيابي كيفي مناقصه را كسب ننمايند پاكات پيشنهاد قيمت آنها گشايش نخواهد يافت.

8- پيش پرداخت : 20 درصد (بخش اجرا و بخش مصالح)

9 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر و در صورت نياز به توضيح فني و اجرايي با شماره تلفن 31444360-041 و موارد پيماني و اسنادي با شماره تلفن 31444177-041 و فاكس 31444175-041 تماس حاصل فرمائيد.

- اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:

مركز تماس: 1456-021   و   41934-021

دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768

                                                                                                          

                                                                              روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

تاريخ درج آگهي: 1400/1/22

جمعه, 20 فروردين 1400

بازسازي بستر آندي ايستگاه هاي حفاظت كاتدي مرادلو و رضي گرمي و تاسیسات تقويت فشار گاز اردبيل

آگهي مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي همزمان

(شماره مناقصه: 87190018)، ( كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 46050348 )

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2000091592000001 )

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز- كيلومتر 15 جاده تبريز-آذرشهر- بعد از سه­ راهي پالايشگاه - نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي- ساختمان مركزي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع مناقصه: بازسازي بستر آندي ايستگاه هاي حفاظت كاتدي مرادلو و رضي گرمي و تاسیسات تقويت فشار گاز اردبيل به مدت 8 ماه تقويمي به صورت عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي همزمان.

2 ـ مبلغ تامين اعتبار پروژه : 8/471/000/000  ريال  

3- قيمت ها متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.

4 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار:مبلغ 423/550/000 ريال مطابق بند" الف" ماده "6 "آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) دروجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).

مناقصه گران مكلفند ضمن بارگذاري تصوير ضمانتنامه مذكور در سامانه ستاد، پاكت "الف" (اصل ضمانت نامه) را به صورت فيزيكي حداكثر تا پايان مهلت عودت اسناد (ساعت 14:00 روز شنبه مورخ 18/2/1400) به دستگاه مناقصه گزار به نشاني تبريز- كيلومتر 15 جاده تبريز-آذرشهر- بعد از سه­ راهي پالايشگاه - نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي- ساختمان مركزي منطقه 8 عمليات انتقال گاز دفتركميسيون مناقصات ، تحويل نمايند.

5 ـ نحوه دريافت اسنادمناقصه، فرمها ومدارك ارزيابي كيفي، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران: كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه تداركات الكترونيكي دولت (سامانه ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند.

تاريخ انتشار فراخوان در سامانه روز شنبه مورخ 1400/1/21 مي­باشد.

5-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه گواهينامه صلاحيت پيمانكاري پايه 5 رشته تاسيسات و تجهيزات يا پايه 5 رشته نيرو از سازمان برنامه و بودجه كشور ، گواهينامه صلاحيت ايمني پيمانكاران از اداره تعاون ، كار و رفاه اجتماعي،اظهارنامه ظرفيت مجاز كار، اساسنامه شركت، آگهي آخرين تغييرات روزنامه رسمي و گواهينامه ثبت نام در نظام ماليات بر ارزش افزوده بوده كه مي بايست تصاوير اين مدارك را به همراه فرمهاي ارزيابي كيفي با مستندات مربوطه، ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت كرده ودر سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

6-آخرين مهلت دريافت (دانلود) اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز دوشنبه مورخ 30/1/1400 ساعت 14:00

7 ـ آخرين مهلت بارگذاري/عودت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز شنبه مورخ 18/2/1400 ساعت 14:00

** بديهي است پاكات قيمت مناقصه گراني گشايش خواهد يافت كه حداقل امتياز قابل قبول 60 را از ارزيابي كيفي مناقصه (با شرط كسب حداقل امتياز قابل قبول هر رديف) بدست آورده باشند. شايان ذكر است مناقصه گراني كه حداقل امتياز ارزيابي كيفي مناقصه را كسب ننمايند پاكات پيشنهاد قيمت آنها گشايش نخواهد يافت.

8- پيش پرداخت : 20 درصد (بخش اجرا و بخش مصالح)

9 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر و در صورت نياز به توضيح فني و اجرايي با شماره تلفن 31444450-041 و موارد پيماني و اسنادي با شماره تلفن 31444178-041 و فاكس 31444175-041 تماس حاصل فرمائيد.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:

مركز تماس: 1456-021   و   41934-021

دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768

                                                                             روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

تاريخ درج آگهي: 1400/1/21

سه شنبه, 26 اسفند 1399

مناقصه جاري تامين خدمات پشتيباني در واحدهاي عملياتي و ستادي تبريز منطقه 8

آگهي مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي همزمان

(شماره مناقصه: 87190021)، ( كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات : 43345022)،

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت : 2099091592000028)

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز-كيلومتر 15 جاده تبريز-آذرشهر- بعد از سه­ راهي پالايشگاه– نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي-ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع مناقصه: مناقصه جاري تامين خدمات پشتيباني در واحدهاي عملياتي و ستادي تبريز منطقه 8 ، به صورت عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي همزمان، به مدت يكسال شمسي.

2 ـ مبلغ برآورد اوليه: 000 000 000 217 ريال

3- قيمت ها متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.

4 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار:000 000 040 7 ریال مطابق بند الف ماده 6 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز)

* مناقصه گران مكلفند ضمن بارگذاري تصوير ضمانتنامه مذكور در سامانه ستاد، اصل ضمانت نامه را قبل از زمان گشايش پاكات به صورت فيزيكي تحويل دستگاه مناقصه گزار نمايند.

5 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران: كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشارفراخوان در سامانه روز سه شنبه مورخ 26/12/1399 مي­باشد.

5-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي گواهي تاييد صلاحيت معتبردرزمينه خدمات عمومي از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي به همراه تاييديه از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان محل خدمات براي شركتهاي غير بومي، گواهي تاييد صلاحيت معتبرايمني از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي، شناسه ملي، شماره اقتصادي و صورت هاي مالي حسابرسي شده سال 98 يا 97 بوده و تصويراين مدارك را با نامه اعلام آمادگي (با ذكر موضوع مناقصه، شماره تلفن، فكس، همراه و آدرس) به همراه فرمهاي ارزيابي كيفي با مستندات مربوطه، ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت كرده در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

5-2- هزينه دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 500/000 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.

6-آخرين مهلت دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز چهارشنبه مورخ 11/01/1400 ساعت 14

7- آخرين مهلت بارگذاري /عودت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز شنبه مورخ 28/01/1400 ساعت 10

* بديهي است پاكات قيمت مناقصه گراني گشايش خواهد يافت كه حداقل امتياز قابل قبول را از ارزيابي كيفي مناقصه بدست آورده باشند. شايان ذكر است مناقصه گراني كه حداقل امتياز ارزيابي كيفي مناقصه را كسب ننمايند پاكات پيشنهاد قيمت آنها گشايش نخواهد يافت.

8- پيش پرداخت: پيش پرداخت معادل 15 درصد قيمت پيشنهادي مطابق مفاد اسناد مناقصه.

9- جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ تلفن 31444179-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.

10- اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه :

مركز تماس: 41934-021 / 1456-021

دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768

                                                                                               روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

تاريخ درج آگهي: 99/12/26

یکشنبه, 24 اسفند 1399

مناقصه جاري تامين خدمات پشتيباني نيروهاي عمومي، تخصصي، تنظيفات و باغباني عمليات خطوط لوله

آگهي مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي همزمان

(شماره مناقصه: 87190013)، ( كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 42593151)،

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2099091592000027)

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز- كيلومتر 15 جاده تبريز-آذرشهر- بعد از سه­ راهي پالايشگاه– نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي- ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع مناقصه: مناقصه جاري تامين خدمات پشتيباني نيروهاي عمومي، تخصصي، تنظيفات و باغباني عمليات خطوط لوله، به صورت عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي همزمان، به مدت يكسال شمسي.

2 ـ مبلغ برآورد اوليه: 000 000 240 121 ريال

3- قيمت ها متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.

4 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار:000 800 124 5 ریال مطابق بند الف ماده 6 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز)

* مناقصه گران مكلفند ضمن بارگذاري تصوير ضمانتنامه مذكور در سامانه ستاد، اصل ضمانت نامه را قبل از زمان گشايش پاكات به صورت فيزيكي تحويل دستگاه مناقصه گزار نمايند.

5 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران: كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشارفراخوان در سامانه روز يكشنبه مورخ 24/12/1399 مي­باشد.

5-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي گواهي تاييد صلاحيت معتبردر زمينه خدمات عمومي و فضاي سبز از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي به همراه تاييديه از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان محل خدمات براي شركتهاي غير بومي، گواهي تاييد صلاحيت معتبر ايمني از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي، شناسه ملي، شماره اقتصادي و صورت هاي مالي حسابرسي شده سال 98 يا 97 بوده و تصويراين مدارك را با نامه اعلام آمادگي (با ذكر موضوع مناقصه، شماره تلفن، فكس، همراه و آدرس) به همراه فرمهاي ارزيابي كيفي با مستندات مربوطه، ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت كرده در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

5-2- هزينه دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 500/000 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.

6-آخرين مهلت دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز يكشنبه مورخ 08/01/1400 ساعت 14

7- آخرين مهلت بارگذاري /عودت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز يكشنبه مورخ 22/01/1400 ساعت 11

* بديهي است پاكات قيمت مناقصه گراني گشايش خواهد يافت كه حداقل امتياز قابل قبول را از ارزيابي كيفي مناقصه بدست آورده باشند. شايان ذكر است مناقصه گراني كه حداقل امتياز ارزيابي كيفي مناقصه را كسب ننمايند پاكات پيشنهاد قيمت آنها گشايش نخواهد يافت.

8- پيش پرداخت: پيش پرداخت معادل 15 درصد قيمت پيشنهادي مطابق مفاد اسناد مناقصه.

9- جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ تلفن 31444179-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.

10- اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه :

مركز تماس: 41934-021 / 1456-021

دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768

                                                                                           روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

تاريخ درج آگهي: 99/12/24

سه شنبه, 12 اسفند 1399

تجديد مناقصه ارزيابي پوشش و بررسي وضعيت حفاظت كاتدي و خوردگي خارجي به روش DCVG/CIPS بطول حدود 800 كيلومتر

آگهي مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي همزمان

(شماره مناقصه: 87180017)، ( كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 38762910)

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2099091592000026)

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز، كيلومتر 15 جاده تبريز- آذرشهر، بعد از سه­ راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع مناقصه: تجديد مناقصه ارزيابي پوشش و بررسي وضعيت حفاظت كاتدي و خوردگي خارجي به روش DCVG/CIPS بطول حدود 800 كيلومتر بصورت عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي همزمان.

2 ـ مبلغ برآورد اوليه: 25/000/000/000 ريال .

3-قيمت ها متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.

4 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار:1/250/000/000 ريال (يك ميليارد و دويست و پنجاه ميليون ريال) مطابق بند الف ماده 6 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه8 عمليات انتقال گاز)

مناقصه گران مكلفند ضمن بارگذاري تصوير ضمانتنامه مذكور در سامانه ستاد، پاكت "الف" (اصل ضمانت نامه) را به صورت فيزيكي حداكثر تا پايان مهلت عودت اسناد (ساعت 14:00 روز سه شنبه مورخ 17/01/1400) تحويل دستگاه مناقصه گزار نمايند.

5 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران: كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند.

تاريخ انتشار فراخوان در سامانه، روز سه شنبه مورخ 99/12/12 ميباشد.

5-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي گواهي تاييد صلاحيت پيمانكاري معتبر پايه 5 در زمينه نفت و گاز يا پايه 5 در زمينه تاسيسات و تجهيزات از سازمان برنامه و بودجه كشور (ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت) و گواهي تاييد صلاحيت معتبرايمني پيمانكاران از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي و تصوير اين مدارك را به همراه فرمهاي ارزيابي كيفي با مستندات مربوطه، ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت كرده در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

5-2- هزينه دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 500/000 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.

6-آخرين مهلت دريافت (دانلود) اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي:  ساعت 14:00 روز چهارشنبه مورخ 20/12/99

7 ـ آخرين مهلت بارگذاري/عودت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي:  ساعت 14:00 روز سه شنبه مورخ 17/01/1400

*بديهي است پاكات قيمت مناقصه گراني گشايش خواهد يافت كه حداقل امتياز قابل قبول 60 را از ارزيابي كيفي مناقصه (با شرط كسب حداقل امتياز قابل قبول هر رديف) بدست آورده باشند. .شايان ذكر است مناقصه گراني كه حداقل امتياز ارزيابي كيفي مناقصه را كسب ننمايند پاكات پيشنهاد قيمت آنها گشايش نخواهد يافت.

8-پيش پرداخت: پيش پرداخت معادل 15 درصد قيمت پيشنهادي مطابق مفاد اسناد مناقصه.

9 ـ درصورت نياز به توضيح فني و اجرايي با شماره تلفن 31444454-041 و در موارد پيماني و اسنادي با شماره تلفن 31444171-041 و فاكس 31444175- 041 و براي تاييد رسيد فاكس با 31444172- 041 تماس حاصل فرمائيد.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:

مركز تماس: 41934-021

دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768

تبصره مهم : صرفا اسناد پاكت هاي پيشنهاد (ب) و (ج) داراي امضاء الكترونيكي مورد پذيرش است . درجلسه بازگشايي پاكت هاي (ب) و(ج) اسناد فيزيكي (كاغذي) و اسناد فاقد امضاء الكترونيكي (داراي مهرگرم) به هيچ وجه مورد پذيرش نيست.

                                                                                                       روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

تاريخ درج آگهي: 99/12/12

سه شنبه, 05 اسفند 1399

تجدید مناقصه تهيه و طبخ غذا و اداره رستوران تبريز

آگهي تجديد مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي همزمان

(شماره تجديد مناقصه:87190014)، ( كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 40882788)،

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2099091592000025)

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز-كيلومتر 15 جاده تبريز-آذرشهر- بعد از سه­ راهي پالايشگاه – نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي- ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع تجديد مناقصه: تهيه و طبخ غذا و اداره رستوران تبريز به صورت عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي همزمان، به مدت يكسال شمسي.

2 ـ مبلغ برآورد اوليه: 000 000 900 55 ريال

3- قيمت ها متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.

4 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار :000 100 795 2 ریال مطابق بند الف ماده 6 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز)

* مناقصه گران مكلفند ضمن بارگذاري تصوير ضمانتنامه مذكور در سامانه ستاد، اصل ضمانت نامه را قبل از زمان گشايش پاكات به صورت فيزيكي تحويل دستگاه مناقصه گزار نمايند.

5 ـ نحوه دريافت اسناد تجديد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران: كليه مراحل برگزاري تجديدمناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در تجديد مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشارفراخوان در سامانه روز سه شنبه مورخ 05/12/1399 مي­باشد.

5-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين تجديد مناقصه مي باشند كه داراي گواهي تاييد صلاحيت معتبردرزمينه آشپزخانه و رستوران از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي به همراه تاييديه از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان محل خدمات براي شركتهاي غير بومي، گواهي تاييد صلاحيت معتبرايمني از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي، صورت های مالی حسابرسی شده سال 98 يا 97 ،شناسه ملي و شماره اقتصادي بوده و تصويراين مدارك را با نامه اعلام آمادگي (با ذكر موضوع مناقصه، شماره تلفن، فكس، همراه و آدرس) و به همراه فرمهاي ارزيابي كيفي با مستندات مربوطه، ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت كرده در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

5-2- هزينه دريافت اسناد تجديد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 500/000 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.

6-آخرين مهلت دريافت اسناد تجديد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز سه شنبه مورخ 12/12/1399 ساعت 14

7- آخرين مهلت بارگذاري /عودت اسناد تجديد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز شنبه مورخ 23/12/1399 ساعت 11

* بديهي است پاكات قيمت مناقصه گراني گشايش خواهد يافت كه حداقل امتياز قابل قبول را از ارزيابي كيفي تجديد مناقصه بدست آورده باشند. شايان ذكر است مناقصه گراني كه حداقل امتياز ارزيابي كيفي تجديد مناقصه را كسب ننمايند پاكات پيشنهاد قيمت آنها گشايش نخواهد يافت.

8- تاريخ گشايش پاكات (الف) و (ب) و(ج): روز دوشنبه مورخ 25/12/99 ساعت 11

9- پيش پرداخت: پيش پرداخت معادل 15 درصد قيمت پيشنهادي مطابق مفاد اسناد تجديد مناقصه.

10- جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ تلفن 31444174-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.

11- اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه :

مركز تماس: 41934-021/57895000-021

دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768

                                                                                         روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

تاريخ درج آگهي: 99/12/5

صفحه1 از20

آخرین اخبار

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت