جمعه 10 فروردين 1403 برابر با 29 مارس 2024

رئيس HSE شركت ملي گاز ایران: بايد حوادث را با استمرار، گسترش آموزش و اجراي دقيق HSE به حداقل برسانيم

بايد فرهنگ HSE را با تكيه بر آموزش، گسترش داده و با اجراي دقيق دستورالعمل‌هاي بهداشت، ايمني، محيط زيست و پدافند غيرعامل در منطقه، حوادث و مشكلات را بطور نظام‌مند ارزيابي کرده و به حداقل برسانيم.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، غلامرضا بهمن‌نيا در نشست هم‌انديشي HSE كه به ميزباني منطقه 8 عمليات انتقال گاز برگزار شد، با بیان این مطلب، بر اهميت پياده‌سازي فرهنگ HSE در سازمان اشاره كرد و گفت: با پیاده‌سازی این فرهنگ بهینه، آبرو و حيثيت سازمان و توجه به سلامت كاركنان که جزو رسالت و آرمان HSE است، حفظ خواهد شد.

وی ادامه داد: در جامعه امروزي با توجه به شرايط كشور، نگرش بحث پدافندي بسيار مهم است و ضرورت دارد به بحث پدافندي و سايبري توجه و دقت بيشتري داشته باشيم.

بهمن‌نيا با بیان این‌که ضروري است HSE به يك فرهنگ در سازمان تبديل شود، گفت: براي تحقق اين مهم، نياز به تلاش، هم‌دلی و كار گروهي است.

رئيس HSE شركت ملي گاز ایران تصريح کرد: نياز است برای ارتقاء دانش و فرهنگ ايمني، آموزش‌هاي لازم داده شود؛ ضمن این‌که در این خصوص، بايد به اين باور برسيم كه ايمني جزئي از كار است و بايد در هر مكان و هر لحظه آن را مد نظر قرار داد.

وی در ادامه، افزود: شركت ملي گاز ایران از ديرباز نسبت به صيانت از سلامت كاركنان بسيار سخت‌گير و جدي بوده و همه‌گيري كرونا بار دیگر به ما يادآوري كرد كه سرمايه‌گذاري در حوزه بهداشت، از ضرورياتي است كه سلامت كل كاركنان را تضمين مي كند.

بهمن‌نيا بيان كرد: اميدوارم با هوشمندی و درایت کامل، آگاهانه نکات ايمني را رعایت کرده و با مديريت اصولي در این زمینه، بتوانيم از بروز حوادث بد پیشگیری كنيم.

رئيس HSE شركت ملي گاز ایران در پايان، اظهار داشت: ارزيابي HSE در سالجاري بر اساس مدل دانشگاه تهران خواهد بود كه بطور كامل در تمامي مناطق شركت انتقال گاز و شركت‌هاي تابعه صورت مي‌گيرد و اين يك فرصت بسيار مهم براي رقابت، يادگيري و همچنين اندازه‌گيري عملكرد است، ضمن آن که در اين فرآيند، منطقه عملیاتی مورد نظر هم مي‌تواند خود را محك زده و با ساير مناطق، تبادل تجربه کند.

509 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1025

آخرین اخبار

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت