سه شنبه 28 فروردين 1403 برابر با 16 آوریل 2024

تعويض ولوهاي پلاگ تاسيسات تبريز با موفقيت پايان يافت

مدیر منطقه 8 عملیات انتقال گاز از اتمام موفقيت آميز عمليات جايگزين نمودن شيرهاي ايزوله از نوع پلاگ با شيرهاي توپي در ايستگاه لانچر و رسيور تبريز خبر داد.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير منطقه 8 با اعلام این خبرگفت: همكاران تلاشگر اين منطقه بر آن شدند قبل از افت شديد دما و بارش برف و يخبندان، عمليات تعويض و جايگزين نمودن شير ايزوله از نوع پلاگ با سايز 12 اينچ ايستگاه لانچر و رسيور تبريز را در حداقل زمان ممكن انجام و مجددا در مدار چرخه انتقال گاز قرار دهند.

خدائي افزود: تعويض دو عدد شير ولوهاي پلاگ در مسير كنترل ولو نصب شده در محوطه لانچر رسيور تبريز با تخليه گاز و ايجاد شرايط عملياتي مورد نياز همزمان با در سرويس بودن گاز CGS2 شهرستان تبريز و بدون تاثير بر روند انتقال ايمن و پايدار گاز طبيعي با رعايت نكات ايمني و فني با تكيه بر توان نيروهاي عملياتي منطقه انجام شد.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز اظهار داشت: پس از اتمام عمليات و انجام تست راديوگرافي جهت اطمينان از وضعيت سلامت جوشهاي مربوطه نسبت به تزريق گاز و برقراري جريان گاز مصرفي با شرايط عادي در مسير كنترل ولو اقدام شد.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز اظهار داشت: با انجام اين عمليات، ضمن ايجاد شرايط انعطاف عملياتي و فراهم نمودن موقعيت بهينه براي تامين گاز خطوط ارتباطي با خطوط اصلي انتقال گاز در تمام فصول سال، از افت فشار و شرايط ريسك عملياتي نيز جلوگيري مي شود.

361 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1056

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت