جمعه 07 ارديبهشت 1403 برابر با 26 آوریل 2024

معاون وزیر نفت در امور گاز:پویایی، رشد و شکوفایی سازمان با تزریق ایده‌های نوین به آن، امکان‌پذیر است

تغییر و تحول و چرخش خبرگان و نخبگان در شرکت ملی گاز ایران، صرفاً برای رسیدن سازمان به پویایی و رشد و شکوفایی بیشتر آن با تزریق ایده‌های نوین است.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مجید چگنی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران روز یکشنبه 24 مهرماه در حاشیه جلسه هیأت‌مدیره و تودیع و معارفه مدیران و رؤسای جدید و قدیم HSE، مدیریت هماهنگی امور گازرسانی و بازرسی فنی، با بیان این مطلب و تبریک اعیاد گذشته و هفته وحدت، اظهار داشت: جابه‌جایی و گردش نیروی انسانی زمینه بروز خلاقیت و افزایش انگیزه را فراهم می کند، ضمن آن که سازمان نیز با این تغییرات، تنوع، شادابی و پویایی خود را از دست نداده و آن را حفظ می‌کند.

وی ادامه داد: از آقای بهمن‌نیا که در تمامی مسئولیت‌های خود، انصافاً زحمات بسیاری کشیده و خالصانه در انجام وظایف کوشا بودند، تشکر می‌کنم؛ چراکه طی مدت تصدی وی در این سمت، این امور از نظم و پویایی خاصی برخوردار و در ضمن، بدون چالش بود.

چگنی افزود: این جابه‌جایی‌ها به هیچ‌وجه نشان ناکارآمدی افراد نیست، بلکه تنها به خاطر استفاده از توان مدیران در تمامی بخش‌ها و ترغیب دوستان به انجام بیشتر کار تیمی است؛ باید همه با هم برای رسیدن به هدف نهایی سازمان که همانا خدمت‌رسانی به مردم است، تلاش کنیم.

چگنی با بیان این که آقای نورموسوی نیز با داشتن مسئولیت‌های خطیر در صنعت نفت و نظارت بر حوزه گازرسانی، با سعه صدر بالا، اخلاق خوب، تلاش و پشتکار بسیار نشان دادند که در حوزه کاری خود، کاملاً مسلط به امور هستند و در این زمینه تجربه کافی داشته‌اند، گفت: مطمئنم وی نیز به همان خوبی، سکان هدایت مدیریت بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت ملی گاز ایران را به خوبی در دست خواهند گرفت.

معاون وزیر نفت در امور گاز در بخش دیگری از سخنان خود، از ایجاد یک مدیریت جدید در بازرسی فنی، با توجه به نیاز سازمان به آن، بنام مدیریت دارایی فیزیکی سخن گفت و از آقای وروانی فراهانی خواست تا با اعتنا به نیاز سازمان درخصوص حفظ تأسیسات و نگهداری از خطوط انتقال و شبکه‌های گاز شهری و روستایی، با تعامل و همکاری با مدیریت‌ها، اقدامات ارزنده‌ای در این زمینه انجام دهد. 

وی با بیان این که مدیریت دارایی‌های فیزیکی باید با فناوری روز، سعی در حفظ تأسیسات شرکت ملی گاز ایران داشته باشد، تصریح کرد: این مهم تنها با کمک بازرسی فنی که بازوی اصلی این مدیریت محسوب می‌شود، امکان‌پذیر است.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در ادامه، از مسلم رحمانی، سرپرست مدیریت هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز به‌عنوان فردی مسلط، خوش‌سابقه و مسئولیت‌پذیر در این حوزه یاد کرد و گفت: مطمئن هستم آقای رحمانی نیز با توجه به سوابق کاری خود در این زمینه، به‌خوبی از پس تعامل با شرکت‌های گاز استانی و پیشبرد اهداف سازمان برخواهد آمد.

در ادامه جلسه، سیدجلال نورموسوی، سرپرست پیشین مدیریت هماهنگی امور گازرسانی نیز با تبریک به سرپرست جدید و آرزوی موفقیت برای وی در ادامه راه، اظهار کرد: ما همه سرباز نظام بوده و به آن خدمت می‌کنیم، پس تلاش کنیم تا منشاء خیر بوده و تنها خدمت‌رسانی به مردم را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

مسلم رحمانی، سرپرست جدید مدیریت هماهنگی امور گازرسانی شرکت نیز در ادامه، با تشکر از حسن اعتماد مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران برای انتخاب وی به این سمت، گفت: امیدوارم با توجه به اهداف ترسیم‌شده و راهبردی شرکت، با همراهی همه دوستان در استان‌ها و ستاد، با بازنگری و بهبود فرآیندهای موجود، پاسخگوی این اعتماد باشم.

در ادامه مراسم، غلامرضا بهمن‌نیا، رییس پیشین HSE شرکت نیز با تبریک به آقای نورموسوی و آرزوی موفقیت برای وی و تشکر بابت انتخاب خود به‌عنوان مشاور مدیرعامل در این حوزه، این جا‌به‌جایی‌ها را محملی برای پیشرفت بیشتر دانست و گفت: همکاران HSE، همکارانی بسیار خوب و فعال در یک سیستم منسجم و بی‌دغدغه هستند که ایمان دارم در کنار شما، روزهای روشن‌تری را رقم خواهند زد.

در ادامه، ابوالفضل وروانی فراهانی، سرپرست پیشین بازرسی فنی شرکت ملی گاز ایران نیز از مدیرعامل شرکت بابت اعتماد  وی به انتخاب خود و ایجاد یک مدیریت جدید در این حوزه برای صیانت از تأسیسات و تجهیزات صنعت گاز در کشور، تشکر کرد و اظهار داشت: امیدوارم در این جایگاه، امانت‌دار خوبی باشم؛ دارایی‌های فیزیکی حوزه‌ای است که به فرهنگ سازمانی و زیرساخت IT ارتباط دارد؛ ممکن است گام‌های ما در این مسیر آهسته باشد ولی تمام تلاش خود را معطوف به تعالی سازمانی می‌کنم که این فرصت را به من داده تا بتوانم در این عرصه نیز خدمتگزار مردم باشم.

280 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1065

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت