جمعه 10 فروردين 1403 برابر با 28 مارس 2024

تحقق 58 درصدي برنامه های خودكفايي منطقه 8 عملیات انتقال گاز

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز از تحقق 58 درصدي برنامه های خودكفايي منطقه 8 عملیات طي شش ماهه نخست سالجاري خبر داد.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير منطقه 8 عمليات با اعلام اين خبرگفت: اين منطقه عملياتي گام هاي بزرگي با هدف خودكفايي و خوداتكايي در ساخت كالاها و قطعات استراتژيك مورد نياز خود برداشته و با اين حركت تحقق 58 درصدي برنامه هاي خودكفايي و اهداف پژوهش را طي نيمه نخست سالجاري در كارنامه درخشان خود ثبت كرد.

خدائي افزود: بومی سازی تجهیزات و قطعات با کمک شرکت های دانش بنیان در منطقه 8 عمليات انتقال گاز به سمت توسعه پايدار، تداوم داشته و استفاده حداكثري از امكانات داخل و صرفه جويي ارزي و ريالي نيز در راس فعاليتهاي خودكفايي و خوداتكايي خود قرار دارد.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز، خودكفايي 83 قلم كالاهاي اساسي داخلي و هدف گذاري پنج ساله اقلام خودكفايي منطقه از سال 1400 الي 1404 به ميزان 100 قلم را از اهم اقدامات كميته خودكفايي اين منطقه نام برد.

وي استفاده از توان و دانش بومی را  در انتقال پايدار و مستمر گاز بسيار با اهميت دانست و اظهار داشت: جاي بسي خرسندي است كه همکاران ما با تقویت ساخت داخل و استفاده از توان و ظرفیت‌های تخصصی، دانش بومی و اقدامات علمی و فنی نوآورانه کارکنان، مسير راهيابي به موفقيت سازماني را هموار نموده و تمام توان خود را در جهت ارائه خدمات مطلوب، ايمن، پاك، پايدار و بهره ور انتقال گاز طبيعي بكار بسته‌اند.

296 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1073

آخرین اخبار

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت