جمعه 14 ارديبهشت 1403 برابر با 03 می 2024

صيانت از خطوط لوله گاز با پايش هاي مستمر

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز، هدف از بررسي و پايش هاي مستمر از تاسيسات تقويت فشار و مراكز بهره برداري را صيانت از خطوط لوله گاز دانست.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير منطقه 8، ضمن بازديد از تاسيسات تقويت فشارگاز مرگنلر و مركز بهره برداري قره ضياء الدين، بر پایش و بررسی مستمر از تأسیسات و مراكز بهره برداري جهت استمرار انتقال پايدار و بهينه گاز در فصل سرما، تاكيد كرد.

خدائي افزود: آرامش و آسايش مردم در گرو تلاشهاي مرداني است كه بصورت شبانه روزي در مسيرهاي صعب العبور و كوهستاني كوشش نموده و از هيچ تلاشي در اين مسير دريغ نمي نمايند.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز ضمن قدرداني از تلاش كاركنان از آنها خواست با به كارگيري تمام ظرفيت و توانايي هاي خود در موفقيت و ارتقاي سازمان گام برداشته و با برنامه ريزي دقيقتر از پيش بستر لازم را براي رسيدن به جايگاه واقعي سازمان فراهم نمايند.

وي در ادامه ضمن اشاره به برودت هوا و اظهار تاسف و آرزوي صحت و سلامتي براي هموطنان ساكن در آذربايجان غربي تصريح نمود: در فصل زمستان امكان زندگي در زير چادرها ميسر نيست و بايد همه تلاش كنند تا كمك رساني به نحو شايسته صورت گرفته تا بدين طريق بتوانيم قسمتي از اندوه و آلام زلزله زدگان اين مناطق را كاهش دهيم.

خدائي بیان كرد: مسئولین و کارکنان این منطقه در اقدامي خيرخواهانه و داوطلبانه علاوه بر كمك هاي نقدي، به جهت ایفای مسئولیت های اجتماعی و وظیفه همگانی و انسانی خود همگام با ديگر اقشار جامعه در امدادرساني به مردم حادثه ديده از هيچ تلاشي فروگذاري نكرده و روند مساعدت و همياري كماكان ادامه دارد.

263 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1146

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت