جمعه 14 ارديبهشت 1403 برابر با 03 می 2024

رشد 43 درصدي شركت كنندگان مسابقات قرآني در منطقه 8 عمليات

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز از رشد 43 درصدي شركت كنندگان مسابقات قرآني بهار در بهار اين منطقه عملياتي نسبت به سال قبل خبر داد.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز ، اين دوره از مسابقات طي آيين باشكوهي در فضاي روحاني و معنوي با حضور مدير، مسئولين، كاركنان و متفكران قرآني منطقه 8 عمليات متشكل از تمامي تاسيسات و مراكز بهره برداري برگزار و شركت كنندگان در رشته هاي حفظ، قرائت تحقيق و ترتيل، مفاهيم قرآن، نهج البلاغه، صحيح خواني، اذان و قصه گويي با هم به رقابت پرداختند.

در ابتداي مراسم فيروز خدائي، مديرمنطقه 8 ، به نقش تعيين كننده قرآن كريم اشاره كرد و گفت: قرآن براي همه بشريت يك كتاب راهنما و نقشه راه زندگي تمام مسلمانان است، بي شك انس با قرآن و بكارگيري دستورات كتاب الهي در فعاليتهاي روزمره موجبات موفقيت در كار و تقويت كننده روحيه معنوي و ايثار كاركنان مي گردد.

خدائي برگزاري مسابقات قرآني را بهانه اي براي يادگيري آيات وحي، مفاهيم قرآن و عمل به آن دانست و افزود: خداوند متعال را شاكريم كه روز به روز قرآن و شوق به آموختن و حفظ و تدبر در آن در جامعه توسعه پيدا مي كند.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز حضور کارکنان در عرصه های قرآنی را با ارزش تلقی كرد و اظهار داشت: در اين دوره از مسابقات، 324 نفر از متسابقين شركت نمودند كه از اين تعداد 104 نفر كاركنان مرد، 11 نفر كاركنان زن، 80 نفر همسران كاركنان و 129 نفر نيز فرزندان كاركنان را به خود اختصاص داده است كه اين آمار رشد 43 درصدي را نسبت به سال قبل نشان مي دهد.

همچنين در حاشيه برگزاري اين مسابقات، كودكان حاضر در محل فرصت يافتند با شركت در مسابقه نقاشي هنر خود در معرض نمايش قرار دهند.

بنابراين گزارش نفرات منتخب هر رشته در مرحله مقدماتي بيست و چهارمين دوره مسابقات قرآن كريم و نهج البلاغه ويژه فرزندان و چهاردهمين دوره مسابقات قرآن و نهج البلاغه ويژه كاركنان و همسران منطقه 8 عمليات انتقال گاز، علاوه بر دريافت جوايز ارزنده به عنوان نمايندگان منطقه، به مرحله سراسري راه خواهند يافت.

شايان ذكر است در مراسم افتتاحيه مرحله مقدماتي بيست و چهارمين دوره مسابقات قرآن كريم و نهج البلاغه ويژه فرزندان كاركنان و همچنين چهاردهمين دوره مسابقات ويژه كاركنان و همسران اناث منطقه 8 عمليات انتقال گاز كه در تبريز برگزار شد، از فعالان و برترين هاي قرآني منطقه 8 عمليات انتقال گاز، تقدير و تشكر بعمل آمد.

241 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1147

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت