جمعه 14 ارديبهشت 1403 برابر با 03 می 2024

بمنظور حفظ حریم خطوط لوله انتقال گاز، بالغ بر 25 هزار كيلومتر از مسیر خطوط لوله در منطقه 8 عمليات پايش شد

مدیر منطقه 8 عملیات انتقال گاز از پايش بالغ بر 25 هزار كيلومتر از مسیر خطوط لوله انتقال گاز جهت حفظ و حراست از حریم خطوط لوله، طي 9 ماهه سالجاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير منطقه 8 با اعلام اين خبر گفت: خطوط لوله گاز کشور از سرمايه هاي عظيم و ﺷﺮﯾﺎﻧ‌ﻬﺎی ﻣﻬﻢ اﻗﺘﺼﺎدی بوده و حفاظت و حراست از اين سرمايه هاي ملي بسيار حائزاهميت است.

خدائي افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه سالجاري 25  هزار و 700 كيلومتر بازدید از مسیر خط انتقال گاز در منطقه انجام شده که در این راستا 549 مورد اخطار در جهت رفع تجاوزات حريم خطوط لوله داده شده است.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز اظهار داشت: نظر به توسعه ساخت و سازها در مجاورت خطوط لوله انتقال گاز و به منظور حفظ حريم ايمني و ممانعت از ساخت و سازهاي غير مجاز، پاسخ دهي به استعلام ها و نامه هاي اشخاص حقوقي، حقيقي و سازمانها ضرورت داشته كه در اين مورد، طي نه ماهه سالجاري 2497 مورد پاسخ به استعلامات داده شده است.

وي با تاكيد بر مشتري مداري و تسريع در پاسخگويي به مكاتبات و تلاش در جهت رفع مشكلات موجود افزود: پاكسازي حريم و جلوگيري از ساخت و سازهاي غير مجاز به منزله صيانت از سرمايه هاي ملي بوده و فراهم نمودن حداقل ايمني و سلامتي براي ساكنين جوار خطوط لوله فشار قوي، بايد در سرلوحه كارهايمان قرارگيرد.

خدائي، برضرورت جلوگيري از ساخت و سازهاي غير مجاز، جهت فراهم نمودن حداقل ايمني و سلامتي براي ساكنين جوار خطوط لوله فشار قوي گاز تاكيد و همدلي و همكاري تمامي نهادها و سازمانها را خواستار شد.

250 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1149

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت