جمعه 07 ارديبهشت 1403 برابر با 26 آوریل 2024

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز: پيك سرماي امسال را بدون قطعي گاز پشت سر گذاشتيم

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز گذر آرام و بی‌دغدغه از زمستان امسال را، در سايه مدیریت صحيح، همدلي و تلاش گروهی كاركنان دانست.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير منطقه 8 در جمع خانواده هاي اين منطقه عملياتي گفت:  طي كردن زمستان بدون قطعي گاز يكي از موفقيت هاي قابل توجه در حوزه انرژي بود که منطقه 8 عمليات وظیفه خود در اين بحث به خوبی انجام داد.  

خدائي عبور همراه با آرامش از زمستان سالجاري را نتیجه همدلي، تلاش گروهی و همت مضاعف کارکنان سازمان دانست و افزود: خوشبختانه با مديريت صحيح و اصولي هيچ گونه قطعي گاز رخ نداد و در نهايت توانستيم بحران زمستان را رد كنيم.

وی با اشاره به وجود نیروی انسانی ارزشمند در منطقه 8 عمليات، اظهار داشت: همه ما باید تلاش نمائیم تا با خودکفائی، بومی سازی و نوآوری در بسیاری از تجهیزات و تاسیسات در انتقال پایدارگاز کوشا باشیم و این انرژی پاک را بدون کوچکترین خللی به مصارف خانگی و صنعتی انتقال دهیم.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز تصريح نمود: غروري بس افتخارآميز است كه توانستيم گامهاي مثبتي را در جهت تقويت كيفيت خدمات، ارتقاء سطح دانش فني و تعميراتي و نهايتا انتقال بهينه و پايدار گاز به مبادي مصرف در استانهاي تحت پوشش برداريم و زمستاني ديگر را كه اوج مصرف گاز بود، با سربلندي پشت سر گذاريم.

وي در اين مراسم كه بمناسبت گراميداشت دهه فجر و نيمه شعبان برگزار شد، ادامه داد: قطعا گذر موفقيت آميز از سرماي سخت زمستاني، جز در سايه همت، صداقت و كوشايي وصف ناپذير همكاران و همراهي و همدلي خانواده هاي گرامي فراهم نمي گرديد.

شايان ذكر است مراسم گراميداشت پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي و نيمه شعبان، با حضور مدير، مسئولين و جمعي از خانواده هاي كاركنان ستادي، تاسيسات و مراكز بهره برداري در شهر تبريز و اردبيل برگزار شد.

292 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1177

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت