یکشنبه 09 ارديبهشت 1403 برابر با 27 آوریل 2024

معاون وزیر نفت در امور گاز:باید با تداوم راه امام خمینی (ره)، برای عزت و اقتدار کشور تلاش کنیم

باید سیره و راه حضرت امام خمینی (ره) را ادامه داده و برای عزت و اقتدار کشور تلاش کنیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مجید چگنی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران شب گذشته در جمع کارکنان شرکت‌های تابعه شرکت ملی گاز ایران و زائران مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با بیان این مطلب، اظهار کرد: حضور در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) یک توفیق الهی است و همه باید در راه انقلاب با قوت و اقتدار حرکت کنیم و خدمتگزار خوبی برای مردم عزیز کشورمان باشیم.

چگنی ادامه داد: حضرت امام خمینی (ره) به ما یاد داد که روی پای خود ایستاده و دست بیگانگان را از کشور کوتاه کنیم؛  امروز شاهد آن هستیم که با تلاش و اقدامات جهادی شما عزیزان، با عزت در این مسیر در حال حرکت هستیم.

معاون وزیر نفت در امور گاز تصریح کرد: همه باید قدردان زحمات و تلاش امام خمینی (ره) در به ثمر رسیدن این انقلاب باشیم و در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های امام راحل تحت منویات مقام معظم رهبری گام برداریم.

چگنی افزود: تداوم راه امام خمینی (ره) رمز بقا و ثبات نظام اسلامی خواهد شد؛ لذا لازم است که همه مسئولان و دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای تبیین اندیشه‌های امام خمینی (ره) تلاش مضاعف داشته باشند.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در پایان، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ و شریف ایران در تمام عرصه‌ها دشمن را عقب زده و امروز نیز به فضل الهی، با اقدامات نوآورانه و شاخص شما کارکنان در جنگ اقتصادی، دشمن خار و ذلیل شده و ایمان دارم که در نهایت، قادرید دشمن را به طور کامل عقب بزنید.

270 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1237

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت