یکشنبه 09 ارديبهشت 1403 برابر با 28 آوریل 2024

مدير ديسپچينگ شركت ملي گاز ايران: تجهيزات تاسيسات اندازه ‎گيری گاز بازرگان ارتقا می يابد

مدير ديسپچينگ شركت ملي گاز ايران در بازديد از تاسيسات اندازه‌گيري و صادرات گاز بازرگان، از به‌روز رساني و ارتقا این تجهيزات و تاسيسات خبر داد.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، محمدرضا جولائي، مدير ديسپچينگ شركت ملي گاز ايران با اعلام اين خبرگفت: پروژه به‌روز رساني و ارتقا تجهيزات اندازه گيري و صادرات گاز تاسيسات بازرگان در مرحله‌ي اجرائي قرار گرفته و تا يك ماه آتي راه اندازي و به بهره‌برداري خواهد رسيد.

جولایی به اهداف مهم این پروژه اشاره كرد و افزود: در اين پروژه از تجهيزات به روز استفاده شده كه علاوه بر بالا بردن سطح استاندارد اندازه‌گيري، موجب مي‌شود ضريب اطمينان صادرات گاز نيز به طور چشمگيري افزايش يابد.

مدير ديسپچينگ شركت ملي گاز ايران اظهار داشت: دسترسي به اطلاعات دقيق و لحظه‌اي درباره وضعيت جريان گاز از نقطه شروع، انتقال و توزيع گاز به منظور كنترل و هماهنگي و تصميم گيري صحيح يك امر ضروري است.

جولایی در پایان، توجه به كيفيت محصول، جلب رضايت مشتري و برخورداري از استانداردهاي جهاني را شاخص‌هاي موفقيت در عرصه جهاني دانست و خاطر نشان كرد: خوشبختانه علاوه بر موارد ذكر شده، تعامل، همكاري و مشتري مداري همواره در اولويت ها و اهداف شركت ملي گاز ايران در بازارهاي بين المللي بوده است.

همچنين در ادامه، فيروز خدائي، مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز، با ارائه گزارشی از فعاليت‌هاي انجام يافته در اين منطقه عملياتي گفت: در سايه تعامل و مشاركت توانستيم به رسالت خطير خود كه همانا انتقال بهينه گاز طبيعي به مشتريان خانگي، صنايع، نيروگاه‌ها و صادرات است به نحو مطلوب عمل کنیم.

خدائي افزود: تاسيسات اندازه گیری و صادارت گاز بازرگان یکی از مهمترين تاسيسات گازي بوده که نقش بسزايي در مبادلات گازي و ارز آوري بر عهده دارد.

شايان ذكر است در اين بازديد، مدير هماهنگي عمليات شركت انتقال گاز ایران، مدير طرح‌هاي پالايش شركت مهندسي و توسعه گاز و مدير و مسئولين منطقه 8 عمليات انتقال گاز نيز حضور داشتند.

225 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1247

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت