یکشنبه 09 ارديبهشت 1403 برابر با 28 آوریل 2024

سرپرست امور حقوقي شركت ملي گاز ايران تأکید کرد: لزوم بهره‌گيري از فن‌آوري‌هاي نوين ديجيتال در موضوعات حقوقي

سرپرست امور حقوقي شركت ملي گاز ايران در نشست هم‌انديشي رؤسا و كارشناسان امور حقوقي شركت انتقال گاز ايران، بهره‌گيري كارشناسان حقوقي این شركت از امكانات و فن‌آوري‌هاي نوين ديجيتال و ارتباط مؤثر با حوزه ارتباطات و فن آوري در موضوعات حقوقي را ضروری دانست.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، جمشيد شريفي در ابتدای این نشست که به ميزباني منطقه 8 عمليات انتقال گاز در تبريز برگزار شد، ضمن تقدير و تشكر از برگزاري اين نشست تخصصي، بر به‌روزرساني دانسته‌هاي حقوقي با توجه به وضع قوانين متعدد در سنوات اخير تاكيد و به برخي از مهمترين تغييرات ايجاد شده در قانون اصلاح ديوان عدالت اداري اشاره کرد.

وی در ادامه، برگزاري نشست‌هاي تخصصي و آموزشي به منظور انتقال دانش و تجربيات در بين مجموعه همكاران حقوقي صنعت نفت را ضروري دانست و گفت: بهره‌گيري كارشناسان حقوقي شركت از امكانات و فن‌آوري‌هاي نوين ديجيتال و ارتباط موثر با حوزه ارتباطات و فن آوري در موضوعات حقوقي، امری اجتناب ناپذیر است.

در ادامه مراسم، سيروس بالاوندي، رئيس امور حقوقي شركت انتقال گاز ايران ضمن تبيين اهداف برگزاري اين نشست، به اختصار به دسته بندي چالش‌ها و موضوعات امور حقوقي در سطح شركت پرداخت.

بالاوندي با اشاره به مالكيت 70 درصدي شركت انتقال گاز براموال و دارائي‌هاي فيزيكي شركت ملي گاز ايران، بر اهميت نقش و رسالت واحدهاي حقوقي شركت انتقال گاز و مناطق عملياتي در صيانت از حقوق و منافع كلان مجموعه شركت ملي گاز تاكيد کرد.

رئيس امور حقوقي شركت انتقال گاز ايران افزود: با توجه به وسعت حوزه تحت پوشش شركت انتقال گاز به‌عنوان بزرگترين شركت زيرمجموعه شركت ملي گاز ايران و نقش حاكميتي آن در زنجيره توليد تا توزيع گازطبيعي، تقويت ساختار امور حقوقي شركت و مناطق عملياتي به‌عنوان يك ضرورت انكار ناپذير بشمار مي‌رود.

وي با اشاره به ماهيت دانش حقوقي كه نوعاً با نشست آراء همراه است، اظهار داشت: برگزاري نشست‌هاي دوره‌اي به منظور قضاوت آراء، هم افزايي و اتخاذ رويه‌هاي كاري واحد در موضوعات حقوقي شركت، يك امر ضروري است.

در ادامه، فيروز خدائي، مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز نیز به بيان مطالبي در خصوص فعاليت‌هاي عملياتي منطقه 8 در بستر ارتباطات و تعامل سازنده با مسئولين سياسي، قضايي استان‌هاي ۶‌گانه حوزه اين منطقه پرداخت.

خدائي بر اهميت تقويت واحدهاي حقوقي در سطح مناطق عمليات انتقال گاز در راستاي صيانت از حقوق و منافع شركت و نيز حفظ حريم ايمني و اختصاصي خطوط انتقال گاز تاكيد کرد.

در ادامه اين همايش، موضوعات و چالش‌هاي شناسايي شده در سطح شركت انتقال گاز مورد بحث و بررسي كارشناسي قرار گرفت و صاحب نظران، ديدگاه‌هاي خود را پيرامون اين موضوعات مطرح و راهكارهايي در راستاي برون‌رفت از مشكلات مبتلابه شركت ارائه شد.

273 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1246

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت