شنبه 08 ارديبهشت 1403 برابر با 27 آوریل 2024

منطقه 8 عمليات ميزبان كوهنوردان شركت انتقال گاز

درهجدهمين صعود مشترك شركت انتقال گاز كه به ميزباني منطقه 8 عمليات انتقال گاز برگزار شد، كوهنوردان اين شركت موفق شدند نام خود را در ليست فاتحان قله 3700 متري اورين به ثبت رسانند.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز با اعلام اين خبر گفت: در اين صعود مشترك، كوهنوردان مناطق دهگانه شركت انتقال به همراه تني چند از كوهنوردان منطقه 8 عمليات انتقال گاز كه تجربه صعود به چندين ساله را يدك مي كشند به قله زيبا و مرتفع اورين صعود كردند.

خدائي افزود: اين صعود هجدهمين صعود مشترك بوده كه كوهنورداني از منطقه 8 عمليات انتقال گاز توانستند به همراه ورزشكاران كوهنورد مناطق دهگانه به قله 3700 متري اورين كه در فاصله 35 کیلومتری غرب شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی و در 15 کیلومتری مرز ایران و ترکیه واقع شده، صعود نمودند تا بدين طريق زيبايي هاي اين قله به جامعه كوهنوردان و دوستداران كوه و طبيعت معرفي شود.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز اظهارداشت: اين منطقه عملياتي افتخار چهارمين ميزباني خود را طي هجدهمين صعود كوهنوردان مناطق دهگانه به قله هاي اورين، كمتال، كمال و سبلان را بر عهده داشته است.

خدائي در ادامه صحبتهاي خود توجه به فرهنگ ورزش را بسيار با اهميت برشمرد و تصريح نمود: تلاش بر آن است تا با اولويت بخشي به ورزش علاوه بر سلامت جسمي، نشاط اجتماعي را گسترش و شادابي جامعه را تحقق بخشيم چرا كه نشاط اجتماعي و بهره وري سازماني با توسعه ورزش ممكن خواهد شد.

در ادامه، ناصري، دبير هيات كوهنوردي ستاد شركت انتقال گاز، تعداد كوهنوردان اين صعود مشترك را 45 نفر از مناطق دهگانه اعلام كرد و افزود: در اين صعود دسته جمعي كه با اجراي برنامه هاي فرهنگي و ورزشي نيز توام بود كوهنوردان، يك روز خوش و با نشاط را در دامان طبيعت گذراندند.

 

316 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1245

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت