پنج شنبه 13 ارديبهشت 1403 برابر با 02 می 2024

معاون وزیر نفت در امور گاز در جلسه شورای مدیران: خدمت صادقانه به مردم، در گرو عمل به آموزه‌های عاشورا است

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با اشاره به ایام بزرگداشت شهادت سیدالشهداء، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفای ایشان، خدمت صادقانه و خلوص نیت در انجام وظیفه را در گرو عمل و توجه به آموزه‌های مکتب عاشورا عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مجیدچگنی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، در جلسه شورای مدیران این شرکت، ضمن بیان این مطلب، اظهار داشت: ایام سوگواری سرور شیعیان و آزادی‌خواهان سراسر جهان،  فرصت مغتنمی است تا با یادآوری ارزش‌ها و آرمان‌هایی که امام حسین (ع)، اهل بیت ایشان و اصحاب با وفایشان برای به ثمر رسیدن آن به شهادت رسیدند، در مسیر انجام وظایف خود و خدمت‌رسانی به مردم تلاش کنیم.

معاون وزیر نفت در امور گاز با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در رابطه با توجه به واقعه عاشورا به عنوان یک مکتب آموزنده، گفت: تأکید مقام معظم رهبری بر این گزاره که «هیچ وقت نباید امت اسلامی و جامعه‌ اسلامی ماجرای عاشورا را به عنوان یک درس، به عنوان یک عبرت، به عنوان یک پرچم هدایت از نظر دور بدارد»، بیانگر این حقیقت است که ابعاد قیام امام حسین (ع) در ظرف زمان و مکان نمی‌گنجد و این وظیفه بر عهده ما است که در هر جایگاهی که هستیم، در این مسیر گام برداریم.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با برشمردن بخشی از نمادهای این حرکت عظیم و تأثیر آن بر ابعاد مختلف زندگی انسان‌ها، گفت: در جریان واقعه عاشورا، شاهد عالی‌ترین مرتبه‌های ایمان و محبت به خداوند متعال هستیم؛ همچنین ولایتمداری و تعهد محض اصحاب امام حسین (ع) نسبت به ایشان، جلوه دیگری از ارزش‌های عاشورایی است که در تاریخ بشر به عنوان یک آموزه مهم برای زندگی فردی و اجتماعی باید مورد توجه قرار گیرد.

چگنی در پایان، تأکید کرد: بدون شک توجه و حرکت بزرگان ما در این مسیر، منجر به انقلاب اسلامی مردم ایران شد و از این رو است که نهضت انقلاب اسلامی ایران شباهت‌های زیادی با قیام عاشورا دارد. مؤلفه‌هایی نظیر صبر، استقامت و تلاش برای خدمت‌رسانی خالصانه به مردم به نیت رضای خدا، از جمله این شباهت‌ها است و امیدواریم که همه ما توفیق عمل بر اساس آموزه‌های دینی و عاشورایی را در مسیر انجام وظایف فردی و اجتماعی خود داشته باشیم.

خاطرنشان می‌شود، در ادامه این جلسه، مدیران شرکت ملی گاز ایران گزارشی از عملکرد مجموعه تحت مدیریت خود در یک سال گذشته ارائه کردند.

241 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1277

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت