سه شنبه 11 ارديبهشت 1403 برابر با 30 آوریل 2024

مدير عامل شركت انتقال گاز ايران در آستانه فصل سرما: انتقال پايدار گاز بر مدار مديريت جهادي و فعاليت خستگي ناپذير است

مدير عامل شركت انتقال گاز ايران در نشست هم انديشي مسئولين منطقه 8 عمليات انتقال گاز، انتقال پايدار گاز را ماحصل مديريت جهادي و فعاليت خستگي ناپذير كاركنان دانست.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، در اين نشست كه در آستانه فصل سرما صورت گرفت، غلامعباس حسيني، مدير عامل شركت انتقال گاز ايران، بر لزوم فعاليت مضاعف براي انتقال پايدار گاز و گذر موفق از فصل سرما تاكيد كرد و گفت: در شرايط كنوني براي گذر مطمئن و موفق از فصل زمستان راهي جز فعاليت بر مدار مديريت جهادي نيست.

حسینی افزود: با توجه به ضرورت آمادگی در فصل سرد سال، تمامی گروه‌های تعمیراتی بایستی آماده بکار بوده تا بتوانیم در مواقع ضروری در سریعترین زمان ممکن، نسبت به انتقال پایدارگاز اقدام لازم را انجام دهیم.

مدیر عامل شرکت انتقال گاز ایران به مشکلات فعالیت در مناطق شمال و شمال غرب کشور پرداخت و گفت:  گرمای منازل هموطنانمان در سرما و یخبندان و همچنين چرخه اقتصادی کشور، با تعهد و مسئولیت پذیری کارکنان شرکت انتقال گاز  علي الخصوص پرسنل مناطق عملياتي میسر شده است.

وي در ادامه بازآرايي ساختار سازمانی را یکی از دغدغه های اصلی عنوان كرد و تصريح نمود: بهبود ساختار سازمانی یکی از خواسته های به حق کارکنان شرکت انتقال گاز ایران بوده و مباحث بازآرایی و بروزرسانی ساختار سازمانی در دستور كار قرار دارد.

مدير عامل شركت انتقال گاز پس از استماع گزارشهای ارائه شده توسط مدیر و مسئولین منطقه 8 عملیات انتقال گاز اظهار امیدواری کرد و افزود: با تدابیری که در این جلسه اتخاذ می گردد شاهد تغییرات مثبت و ایجاد سرعت در روند اجرایی پروژه ها و رفع سریع چالشها باشیم.

در این دیدار فیروز خدائی مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز ضمن ارائه گزارش عملکرد، به آمادگی این منطقه جهت عبور از فصل سرد سال اشاره کرد و گفت: با اقدامات انجام شده شرایط برای انتقال پایدار گاز در منطقه شمال و شمال غرب کشور فراهم شده است.

 

خدائي افزود: همكاران تلاشگر اين منطقه ضمن آمادگی حداکثری در تمامی تاسیسات تقویت فشار گاز و مراکز بهره برداری، با انجام تعمیرات و آماده‌سازی تأسیسات، ارتقاء راندمان و كاركرد توربين ها، رفع كمبودهاي ابزاري و تامين امكانات و اقلام مورد نياز، تمام تلاش لازم را برای انتقال پایدار گاز را به عمل مي آورند تا زمستان امسال نيز با سربلندي سپري گردد.

وي در ادامه به مشكل ناترازي گاز اشاره كرد و تصريح نمود: متاسفانه مشكل ناترازي در توليد و مصرف گاز را در سال گذشته داشتيم و اين موضوع در تامين گاز مصرفي بخش صنعت در زمانهاي پيك مصرف اثرساز بود، با اين همه، خوشبختانه در طي سال گذشته محدوديت گاز در بخش هاي خانگي نبوده و با تمهيدات انجام يافته اميدوارم امسال هم با محدوديت گاز روبرو نشويم.

بنابراین گزارش در این جلسه چالشها و موضوعات ارائه شده از سوی مدیر و مسئولین منطقه 8 مورد ارزیابی و منجر به اخذ تصمیماتی از سوی مدیر عامل شرکت انتقال گاز در راستای افزایش اثربخشی و کارایی عملکرد واحدها گردید.

شایان ذکر است مدیرعامل شرکت انتقال گاز در پايان، ضمن بازديد از تاسيسات تقويت فشار گاز جلفا شيلتر جديد انبار كالاي منطقه را نيز افتتاح نمود.

200 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1333

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت