جمعه 10 فروردين 1403 برابر با 29 مارس 2024

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز: رعايت الزامات سازماني بهترين روش پيشگيرانه براي مقابله با تهديدهاست

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز، اساسي ترين راههاي مقابله با تهديدات را تقويت دانش تخصصي و رعايت الزامات سازماني دانست. به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير منطقه 8 در جلسه كميته امنيت سايبري سايت اينترنتي منطقه با اعلام اين مطلب گفت: امروزه امنيت در ارتباطات يك امر مهم و ضروري بوده ونبود آن باعث بروز خسارات زياد و گاه جبران ناپذيري به سرورها، سايت ها و شبكه ها مي شود بي شك مي توان با نگاه نو به عرصه فناوري هاي نوين و ارتقاء ظرفيت هاي علمي و فني قوي، اين تهديدات را شناسايي و با آنها مقابله كرد.

خدائي افزود: داشتن نگاه امنيتي به منزله حذف و تعطيلي فعاليتها نيست بلكه نياز است هميشه نظر رو به بهبود داشته و با استفاده از نقطه نظرات كارشناسي، خرد جمعي و دانش افزايي روزنه هاي نفوذ آسيب ها و بيگانگان را كه احتمال خرابكاري آنها در سيستم وجود دارد، مسدود نماييم.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز تصريح نمود: لازم است قبل از هر كار و فعاليتي نقاط ضعف و قوت و آسيب هاي احتمالي هر فرآيندي را شناسايي و نسخه مناسبي براي آن تهيه كنيم، انتقاد پذير بوده و از نظرات ديگران حتي نظراتي كه مخالف باشند به ديد اصلاحي يا فرصت به آن نگاه كرد.

وي با تاكيد بر بومي سازي نرم افزارهاي مورد نياز افزود: يكي از اساسي ترين راههاي مقابله با هكرها و بيگانگان تقويت دانش تخصصي و بومي سازي سخت افزاري و نرم افزاري منطقه است كه برنامه نويسي و دانش آن در اختيار كارشناسان آن حوزه باشد تا احتمال خرابكاري به حداقل ممكن برسد.

خدائي بيان داشت: هركاري و هر فرايندي رعايت موارد خاصي خود را دارد كه تدابير لازم و رعايت الزامات سازماني بهترين روش پيشگيرانه براي مقابله با تهديدهاست.

770 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 622

آخرین اخبار

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت