جمعه 10 فروردين 1403 برابر با 29 مارس 2024

غرفه نیازمندیهای شرکت انتقال گاز ایران در نمایشگاه ربع رشیدی آغاز بکار کرد

مهدی جمشیدی دانا از آغاز بکار غرفه نیازمندیهای شرکت انتقال گاز ایران در هشتمین نمایشگاه نوآوری وفناوری های پیشرفته ربع رشیدی خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال گاز ایران، مهدی جمشیدی دانا، مدیر عامل شرکت انتقال گاز همگام با آیین افتتاح این نمایشگاه که بصورت مجازی و با حضور استاندار آذربایجان شرقی، مقامات استانی و نماینده شرکت انتقال گاز برگزار شد، گفت: از آنجا كه بزرگترين ماموريت و رسالت اصلی شركت انتقال گاز، انتقال پاك، ايمن، پايدار و بهره ور گاز طبيعي در كشور است، دانش محور ساختن اقلام و تجهیزات شركت، امكان اختلال در روند اين ماموريت بسيار گسترده را به حداقل مي رساند.

مدیر عامل شرکت انتقال گاز ایران افزود: منطقه 8 عملیات انتقال گاز ایران به نمايندگي از شركت انتقال گاز با برپايي غرفه مجازي و با استفاده حداكثري از فضاي اختصاص يافته، توانمندیها و دستاوردهای خودکفایی، نیازها و اولویت های پژوهشی شرکت انتقال گاز را در معرض توجه پژوهشگران و تولیدکنندگان صنایع نفت و گاز قرار داده است.
جمشیدی دانا، ضمن ابراز خرسندی از حضور در هشتمین نمایشگاه ربع رشیدی اظهار داشت: شركت انتقال گاز ايران بعنوان سازمان پویا و پيشرو، تدبير استفاده از بستر فضاي مجازي در موسم تهديد كرونا را فراهم نموده است تا در مسیر تعهد به مسئولیت های اجتماعی، علاوه بر تبادل تجربیات و دانش هاي تخصصي، حمايت از كسب و كار شركتهاي دانش بنيان، سازندگان تجهيزات و صنعتگران محلی را در دستور کار قرارداده و در جهت نیل به خودكفائي و بومي سازي قطعات گام بردارد.
وی بیان کرد: تجهيزات موجود در اين نمايشگاه افزون بر ایجاد رقابت، ايده هاي جديدي را نيز از سوی پژوهشگران و صاحبان ایده در اختیار همکاران ما قرار خواهد داد که می تواند سرمایه و  پشتوانه فكري خوبي برای توسعه این صنعت عظیم در سال جهش توليد باشد.
مدیر عامل شرکت انتقال گاز در پایان ضمن اشاره به وجود نمایشگاه دائمی، یادآور شد: مناطق عملیاتی این شرکت با ایجاد نمایشگاه های دائمی نیازمندی و خودکفایی در فضای اداری، آماده بازدید برای دانشجویان، صنعتگران و جویندگان کسب و کار جوامع محلی در مرکز استانهای مناطق دهگانه می باشد.

832 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 630

آخرین اخبار

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت