جمعه 10 فروردين 1403 برابر با 28 مارس 2024

مدیر منطقه 8 عملیات انتقال گاز: در طراحي و اجراي طرح Anti Icing توربين SGT600 به خوداتكايي دست یافتیم

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز از طراحي و اجراي موفقيت آميز طرح Anti Icing در توربين SGT600 تاسيسات تقويت فشار گاز هشترود خبر داد.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز ايران، فيروز خدائي، مدير این منطقه با اعلام اين خبر گفت: با اعتماد به توان فني پرسنل و صنعتگران بومی و بهره مندی از ظرفيت هاي داخلي، منطقه 8 عمليات موفق شد در طراحي و اجراي موفقيت آميز طرح Anti Icing توربين SGT600 تاسيسات تقويت فشار گاز هشترود به خوداتكايي كامل دست يافته و با باور ملي زمينه ساز تولید ملی در رفع نیازمندیهای فنی باشد.

خدائي افزود: با در نظرگرفتن هزينه بالاي تعويض بليدهاي ثابت و متحرك كمپرسور هواي محوري و فيلترهاي ضد رطوبت، طرح Anti Icing توربين SGT600 واحد A تاسيسات تقويت فشار گاز هشترود پس از بررسي كارشناسان و متخصصان منطقه 8 عمليات انتقال گاز با حداقل هزينه طراحي و با موفقيت در مدار سرويس قرار گرفت.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز با اشاره به اينكه طرح مذكور براي واحدهاي ديگر تاسيسات نيز در مرحله برون سپاری مي باشد، اظهار داشت: با اجراي اين طرح، ضمن افزایش ضریب اطمینان پايداري انتقال گاز، از يخ زدگي در Air Intake توربين، آسيب ديدگي بليدهاي كمپرسور هواي محوري و ايجاد dp در فيلترهاي هواي ورودي توربين SGT600 جلوگيري بعمل مي آيد.

وي تصريح نمود: همکاران ما با همت و تلاش شبانه روزی در تعهد به رسالت خویش کوشا بوده و موفق شدند با دستيابي به اين تكنولوژي علاوه بر صرفه جويي قابل ملاحظه ارزي و ريالي، در زمينه اقتصادي، ‌علمي، كارآفريني و خود باوري نيز فرصتي فراهم نمایند تا ضمن اثبات توانمندي خويش، گامهاي بزرگي در خوداتكايي هر چه بيشتر و كاهش وابستگي بردارند.

خدایی یادآور شد: طرح Anti Icing پيش از اين نيز در سه واحد توربين هاي SGT400 ايستگاه تبريز، يك واحد توربين NP ايستگاه مرگنلر و يك واحد توربين DU80 ايستگاه تكاب توسط منطقه 8 عمليات انتقال گاز طراحي و اجرا شده است که این بخشی از تعهدات مسئولیت های اجتماعی این منطقه در توانمند سازی جوامع محلی می باشد.

904 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 631

آخرین اخبار

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت