پنج شنبه 09 فروردين 1403 برابر با 28 مارس 2024

كاركنان منطقه 8 با كاشت نهال به طبيعت لبخند زدند

در آستانه عيد نوروز و همزمان با روز درختکاري، كاركنان منطقه 8 عمليات انتقال گاز، با كاشت چندين اصله نهال به طبيعت لبخند زدند. به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير اين منطقه، در حاشيه مراسم روز درختكاري بر اهميت و نقش محيط زيست در سازمان خصوصا در مناطق عملياتي تاكيد كرد و گفت: شناسايي عوامل تاثيرگذار در بهبود و پيشبرد اهداف ايمني، سلامت كار و حفاظت و حراست از عوامل زيست محيطي به عنوان مهمترين عامل بقاي انسان، امري لازم و ضروري مي باشد.

خدائي افزود: با احتساب كل مساحت فضاي منطقه به 152 هكتار، كل فضاي سبز منطقه اعم از چمن كاري و درختكاري 32 هكتار بوده و در تلاش هستيم ميزان فضاي سبز منطقه را تا حد امكان توسعه داده و با جايگزين نمودن درخت كاري بجاي فضاي چمن، در مصرف آب صرفه جويي بعمل آيد.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز، به فعاليت هاي صورت گرفته در جهت گسترش فضاي سبز اشاره كرد و اظهار داشت: توسعه آبياري قطره اي و باراني در فضاي سبز ايجاد شده، كاشت چندين اصله نهال در محوطه هاي فضاي سبز تاسيسات و مراكز بهره برداري، نظارت بر توسعه و نگهداشت فضاي سبز، شناسنامه دار نمودن درختان و همچنين دريافت مجوز براي حفر چاه عميق براي آبياري درختان، از جمله فعاليهاي انجام يافته واحد HSE منطقه مي باشد.

وي تاكيد نمود : فرهنگ غني و وظيفه شرعي و شهروندي پرسنل ايجاب مي نمايد در زمينه رعايت عوامل موثر و الزامات زيست محيطي كوشا بوده و نهايت همكاري را با واحد بهداشت، ايمني و محيط زيست داشته باشند.

684 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 693

آخرین اخبار

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت