چهارشنبه 05 ارديبهشت 1403 برابر با 24 آوریل 2024

توجه به مشكلات كاركنان، پویایی سازمان را به همراه دارد

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز در بازديد از تاسيسات تقويت فشار گاز تكاب و دیدار با کارکنان این مرکز، توجه به مشکلات کارکنان را موجب پویایی سازمان عنوان کرد. به گزارش روابط عمومی منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير اين منطقه، در حاشيه بازديد و تبادل نظر با پرسنل، توجه به مشکلات کارکنان را از وظایف لاینفک مسئولین دانست و گفت: تعامل و همفكري با كاركنان و توجه به مشكلات آنها گامي موثر در جهت ارتقاء خودباوري و افزايش توان كاري پرسنل بوده و پویایی سازمان را بدنبال دارد.

مدیر منطقه 8 عملیات انتقال گاز ضمن تقدیر و تشکر از تمامی پرسنل افزود: امسال با وجود شرایط سخت شیوع ویروس کرونا، عبور موفقی از زمستان را تجربه کردیم و ثبت رکورد انتقال گاز نتیجه تلاش گروهی، فعالیت چشمگیر و همت مضاعف تمامی کارکنان علی الخصوص کارکنان مناطق سردسیر و صعب العبور می باشد.

خدائي به اهميت نيروي انساني و سلامتي آنها اشاره كرد و اظهار داشت: اگر سازماني سلامت جسمي، روحي و فكري كاركنان را تامين نمايد در حقيقت سلامت سازمان را تامين كرده و و نقش اساسي در افزايش راندمان فعاليتهاي اين شركت دارد.

وي برضرورت مدیریت مصرف گاز طبیعی تاكيد كرد و تصریح نمود: صرفه جويي به اين معنا نيست كه استفاده نكنيم بلكه صرفه جويي درست و بهينه مصرف كردن است لذا با رعایت اصول صرفه جویی، ضمن جلوگيري از هدر رفت انرژی سهمی مهم در انتقال مستمر گاز طبیعی خواهيم داشت.

مديرمنطقه 8 توجه به منابع انساني و رفع مشكلات و دغدغه هاي فكري كاركنان را زمينه ساز بهره وري اعلام كرد و از اين روبه پرسشها و نظرات كاركنان توجه و پاسخهاي لازم را ارائه نمود.

706 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 694

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت