شنبه 01 ارديبهشت 1403 برابر با 20 آوریل 2024

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران: در سال جاری هیچگونه حبس گاز وجود نداشت

مدیر عامل شرکت انتقال گاز ایران با اشاره به افزایش تولید روزانه ۶۰ میلیون مترمکعب گاز طبیعی، گفت: با تلاش شبانه روزی کارکنان شرکت انتقال گاز ایران در سال 99 هیچ گونه توقف و حبس گاز بویژه در فصل زمستان وجود نداشته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال گاز ایران، مهدی جمشیدی دانا مدیر عامل این شرکت در مراسم معارفه سرپرست جدید منطقه ۷ عملیات انتقال گاز و بازدید از این منطقه، ضمن قدردانی از اقدامات ارزشمند یکایک کارکنان شرکت انتقال گاز ایران، اظهار داشت: در فصل زمستان، تاسیسات تقویت فشار گاز با تمام توان و با بکارگیری توربین های یدک در مدار سرویس قرار گرفتند که خوشبختانه این ریسک پذیری عبور موفق از فصل سرد سال را به همراه داشته است.  
 جمشیدی دانا با اشاره به انتقال روزانه 850 میلیون متر مکعب گاز به مبادی مصرف، گفت: در مناطق سردسیر کشور همچون منطقه ۷ عملیات انتقال گاز و هم در مناطق گرمسیر، با توجه به شرایط ویژه کرونا، همکاران ما در مناطق دهگانه با تلاشی مضاعف در خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان کوشا بوده اند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش مهم و استراتژیک منطقه ۷ عملیات در انتقال مستمر و ایمن گاز طبیعی به استان‌های سردسیر غرب کشور اشاره کرد و گفت: این منطقه دارای افراد توانمند، مستعد، تلاشگر با جوشش درونی است که به نحو مطلوبی در حال فعالیت هستند.
مدیر عامل شرکت انتقال گاز ایران در ادامه ضمن تشکر از تلاش ها و خدمات ارزنده، امین عبادی در دوران تصدی مسئولیت در این منطقه عملیاتی با معرفی مهدی زارع به عنوان سرپرست منطقه ۷ عملیات انتقال گاز از وی به عنوان فردی متخصص و با تجربه یاد کرد و اظهار امیدواری نمود: با همت، همکاری، همدلی و انسجام بیش از پیش کارکنان منطقه ۷ عملیات انتقال گاز جایگاه ویژه این منطقه در سطح شرکت انتقال گاز ایران بیش از پیش ارتقا یابد.

723 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 697

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت