سه شنبه 29 اسفند 1402 برابر با 19 مارس 2024

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز: قرن جديد را با رويكرد مانع زدايي و رضايت افزايي شروع كنيم

فيروز خدائي، در حاشيه بازديد منطقه اي خود از تاسيسات تقويت فشار گاز تكاب، بر پشتكاري، مانع زدايي و رضايت افزايي تاكيد كرد. به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز ، فيروز خدائي، مدير منطقه، در اين نشست ضمن قدرداني از تلاشهاي كاركنان در سال گذشته و با تاكيد بر برنامه ريزي براي آينده بهتر گفت: اميدواريم پرسنل سخت كوش منطقه، امسال نيز با جديت و تلاش بيشتر بتوانند در رشد و شكوفايي اقتصاد ميهن اسلامي سهم بسزايي داشته باشند.

خدائي افزود: تمامي كاركنان بايد در جهت شكوفايي اقتصاد و تعالي سازمان تلاش نموده و اين كار جز با حركت همگاني و بهره مندي از دانش و تجارب سالهاي قبل ميسر نخواهد شد.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز با اشاره به شعار امسال از سوي مقام معظم رهبري(توليد، پشتيباني ها، مانع زدايي ها) اظهار داشت: تمرکز بر رونق تولید با رویکرد پشتيباني ها، مانع زدايي ها، خوداتكايي و توسعه اقتصادی، توجه به مسئولیت‌های اجتماعی و همچنين برنامه‌ریزی در راستاي ارتقای تعالي سازمان، جزو مهم‌ترین برنامه‌ها و چشم‌اندازهای اين منطقه عملياتي در سال جدید است.

وي تصريح نمود: سال گذشته يكي از سخت ترين شرايط كاري براي سازمان رقم خورد، برودت و شرايط جوي از يك سو و شيوع ويروس كرونا از سوي ديگر ما را برآن داشت تا با تلاش و تمهيدات مناسب بتواند تامين گاز مبادي مصرف را به نحو احسن مديريت نمايد؛ چرا كه اين مهم بدون مساعدت تمامي عوامل امكانپذير نبود.

همچنين اين ديدار فرصتي را فراهم ساخت تا كاركنان تاسيسات تقويت فشار گار تكاب به صورت كاربردي و چهره به چهره مسائل، درخواست ها و نقطه نظرات خود را با مدير و مسئولين منطقه درميان گذاشته و در جهت هم افزايي و تقويت روحيه مشاركت قدم بردارند.

703 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 713

آخرین اخبار

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت