سه شنبه 29 اسفند 1402 برابر با 18 مارس 2024

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز: با ارائه خدمات بهتر در تحقق شعار سال سهيم باشيم

فيروز خدائي بر استفاده حداکثری از ظرفیت های قانونی، ارائه خدمات بهتر و اجرای روش های متفاوت و رو به بهبود در راستای پشتیبانی و مانع زدایی در مسیر تولید تاكيد كرد.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير اين منطقه، در حاشيه آموزش كارگاهي چالشها و مسائل پيمانهاي جاري و سرمايه اي، گفت: لازم است در اجراي كيفي فعاليت‌ها، انجام پروژه‌هاي پيماني و مسائل پيمانهاي جاري و سرمايه اي نظارت كامل داشته و در مديريت پيمانها كوشا باشيم.

خدايي بر رعايت مقررات و دستورالعمل هاي پيمانها اشاره كرد و افزود: لزوم پايبندي به مقوله مشتري مداري و رعايت حقوق آنها با التزام به قوانين و مقررات بوده و هر گونه حركت و تصميم گيري در خصوص پيمانكاران و مسائل پيمانهاي جاري و سرمايه اي در چارچوب مفاد پيمان مي باشد.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز اظهار داشت: براي افزايش رضايت مندي در بخش كاركنان پيمانكاري بايستي ساز و كار مدون و منضبطي تدوين شده تا بتواند در پايان هر ماه حقوق و دستمزد خود را دريافت کنند و تحقق اين هدف جزء با همكاري مسئولين و نمايندگان شركت هاي پيمانكاري ميسر نخواهد شد.

وي در پايان، خواستار اهتمام جدي در برگزاري قانون مناقصات و دقت در صورت وضعيت پيمانكاران شد و ادامه داد: نياز است در تحويل اقلام به پيمانكاران نهايت دقت خود را بكار گرفته و در حفظ و نگهداري اموال و كالاي موجود در انبارها و تهيه و تأمين تقاضاهاي مورد نياز، كوشا باشيم.

661 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 718

آخرین اخبار

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت