جمعه 10 فروردين 1403 برابر با 29 مارس 2024

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز: اهميت نظارت بر فرآيند پروژه ها كمتر از انجام آن نيست

 

فيروز خدائي در كارگاه آموزشي پيمانهاي عمومي و اختصاصي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، نظارت و مديريت صحيح پيمانها را راهكاري مناسب در ارتقاء كيفي عملكرد سازمان دانست.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير منطقه 8 ، با اعلام آمادگي براي رفع چالش هاي احتمالي پيمانها گفت: نياز است با پيگيري هاي جدي پروژه ها، دستگاه نظارت و پيمانكار در كنار هم باشند تا نتيجه عمل بر ارتقاء عملكرد سازمان منجر گردد.

خدايي به اهميت بحث تعالي سازماني و الزامات آن در راستاي رعايت حقوق ذينفعان اشاره كرد و افزود: بكوشيم پيمانكاران بومي بيش از پيش از دانش و بنيه مالي برخوردار بوده تا در تحقق شعار سال سهيم باشيم و با مديريت صحيح، نظارت دقيق و هوشمندانه، موانع و مشكلات را در چارچوب مفاد پيمان حل و فصل نماييم.

وي رسالت كنوني امور پيمانها را بسيار حساس و مهم برشمرد و اظهار اميدواري كرد: با برگزاري چنين كارگاهي بتوانيم در رفع موانع احتمالي اقدام شايسته به انجام رسانده و اهداف سازماني را ارتقاء دهيم.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز در ادامه با بيان وضعيت موجود و لزوم دقت در اجراي پروژه ها افزود: هم پيمانكاران طرف قرارداد و هم دستگاه نظارت پروژه ها مي بايستي بگونه اي عمل نمايند تا در روند اجراي طرحها و پروژه ها خللي بوجود نيايد.

در پايان اين كارگاه، دستورالعمل فسخ و خاتمه پيمان، تاخيرات پيمان، دستورالعمل شركتهاي ممنوع المعامله، نحوه اخذ مجوز اضافه كاري پيمان و تمديد آن با حضور مسئولين واحدها مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

شايان ذكر است اين كارگاه بمدت 2 روز و با شركت كارشناسان منطقه 8 عمليات انتقال گاز، تاسيسات و مراكز بهره برداري بصورت حضوري و غير حضوري برگزار شد.

 

682 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 735

آخرین اخبار

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت