چهارشنبه 05 ارديبهشت 1403 برابر با 23 آوریل 2024

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز: صيانت از منابع انساني در گرو توجه به سلامت افراد حاصل مي شود

فيروز خدائي، در حاشيه بازديد منطقه اي خود از مركز بهره برداري خطوط لوله ميانه، رعايت ايمني و توجه به سلامت افراد را زمينه اي براي صيانت از منابع انساني و افزايش بهره‌وري هرسازمان دانست.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير منطقه، در اين نشست با اشاره به تلاش هاي خالصانه همه كاركنان در راستاي انجام رسالت سازماني خويش گفت: اگر چه با توجه به حجم بالاي فعاليتها در بخشهاي مختلف منطقه، تلاشهاي بسيار زيادي براي انجام امور به نحو مطلوب انجام گرفته است، اما هنوز کارهاي زيادي است که نياز به همت و پيگيري مداوم شما پرسنل سخت كوش دارد.

خدائي روحيه همدلي پرسنل را رمز موفقيت در تمامي زمينه ها دانست و افزود: انگيزش و داشتن روحيه همدلي، كاركنان را تشويق مي كند تا با ميل و رغبت، تلاش بيشتري به خرج داده و در جهت پيشبرد امور به نحو احسن مديريت نمايد.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز در ادامه سخنان خود بر رعايت نظم و انضباط اداري تاكيد كرد و اظهار داشت: داشتن نظم و انضباط اداري و تكريم ارباب رجوع دو عامل مهم موفقيت سازماني است و همگي بايد با جديت تمام براي ترويج و رونق دادن به اين دو ويژگي تلاش مضاعفي داشته باشيم.

وي بر برنامه ريزي دقيق براي جلوگيري از مصرف غيرضروري و صرفه جويي در سازمان اشاره نمود و يادآور شد: صرفه جويي به معني كم مصرف كردن يا اصلا مصرف كردن نيست بلكه جلوگيري از مصارف غيرضروري و استفاده درست و بهينه مصرف كردن است.

همچنين اين ديدار فرصتي را فراهم ساخت تا كاركنان مركز بهره برداري خطوط لوله ميانه به صورت كاربردي و چهره به چهره مسائل، درخواست ها و نقطه نظرات خود را با مدير و مسئولين منطقه درميان بگذارند.

656 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 734

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت