سه شنبه 04 ارديبهشت 1403 برابر با 23 آوریل 2024

مدير ديسپچينگ شركت ملي گاز ايران: نظارت، برنامه ريزي و كنترل اساس بهره وري است

مدير ديسپچينگ شركت ملي گاز ايران در بازديد از پايانه هاي صادرات گاز در شمالغرب كشور، نظارت، برنامه ريزي و كنترل را از ضروريات موفقيت و زمينه تحکیم و گسترش بهره وري و سرآمدي دانست.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عملیات انتقال گاز ایران، محمدرضا جولائي، مدير ديسپچينگ شركت ملي گاز ايران در حاشیه این بازدید، به حصول اطمينان از سلامت تجهيزات، بررسي موانع و مشكلات احتمالي در فرآيند صادرات گاز تاكيد كرد.

جولائی به حمايت از شركتهاي داخلي، نقاط قوت و پاسخگويي به نياز مشتري اشاره کرد و افزود: همواره مي بايست نسبت به روزآمد كردن تجهيزات اندازه گيري و آنالايزر و كيفيت و نحوه انتقال گاز به تاسيسات صادراتي توجه كامل داشته باشيم.

مدير ديسپچينگ شركت ملي گاز ايران اظهار داشت: زنجيره تامين گاز طبيعي شامل سه سطح اصلي توليد، انتقال و توزيع بوده كه بين اين زنجيره بايد هماهنگي وجود داشته باشد و مديريت، هماهنگي و راهبري اين زنجيره عظيم بر عهده مركز هماهنگي، كنترل و نظارت بر توليد، انتقال و توزيع گاز( ديسپچينگ) شركت ملي گاز ايران است.

وي، ديسپچينگ را حلقه واسطه عرضه و تقاضا دانست و افزود: شركت ملي گاز ايران همواره در حال توسعه و گسترش بوده و بايد با نظارت بهتر و ايجاد ديدگاههاي نوين، ظرفيت ها را شناخت و كارها را پيش ببريم.

جولائي روند نظارت و بازديد از پايانه هاي صادرات گاز را امري ضروري اعلام كرد و تصريح نمود: مي توان اذعان داشت برخورداري از ديد ثاني و نظارت تعاملي در فعاليتهاي سازمان موجب مي شود اصلاح فرايند ها با سرعت مضاعف تحقق يابد، در این صورت بدون شك، ضمن حصول اطمينان از سلامت تجهيزات مهم، زمينه كاهش نارسايي ها و مشكلات احتمالي آتي در فرآيند صادرات گاز خواهد بود.

مدير ديسپچينگ شركت ملي گاز ایران در بخش دیگری از سخنان خود به موزانه توليد و مصرف اين انرژي پاک اشاره كرد و اظهار داشت: با مصرف بهينه از انرژي گاز، مازاد بر عمل به تعهدات صادراتي و مصارف صنايع و خانگي، مي تواند علاوه بر تقويت رونق اقتصادي، تاثير بسزايي در حفظ محيط زيست و ارز آوري داشته باشد.

محمدرضا جولائي خاطر نشان ساخت: دسترسي به اطلاعات دقيق و لحظه اي درباره وضعيت جريان گاز از نقطه شروع ( منابع توليد)، مسير انتقال ( خطوط لوله و ايستگاهها) و توزيع گاز ( شهرها، صنايع و صادرات و واردات ) به منظور كنترل و هماهنگي و تصميم گيري صحيح يك امر ضروري است.

همچنين در ادامه، فيروز خدائي، مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز، با ارائه گزارش مبسوطي از فعاليتهاي انجام يافته در اين منطقه عملياتي گفت: در سايه تعامل و مشاركت توانستيم به رسالت خطير خود كه همانا انتقال بهينه گاز طبيعي به مشتريان خانگي، صنايع، نيروگاهها و صادرات مي باشد به نحو مطلوب عمل نماييم.

خدائي افزود: حساسيت و اهميت انتقال گاز به مبادي مصرف در استانهاي سردسير و تعهدات صادرات گاز به كشورهاي طرف قرارداد موجب گرديده همكاران ما با مسئوليت پذيري بالا وظايف خود را انجام داده و همواره سعي بر آن داريم در چارچوب اختيارات و آيين نامه ها و با درنظر گرفتن محدوديت هاي سازماني و اطلاع رساني شفاف، رضايت مشتريان درون و برون سازماني را جلب نماييم.

586 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 767

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت