پنج شنبه 09 فروردين 1403 برابر با 28 مارس 2024

تاكيد مدير منطقه 8 عمليات بر اولويت بندي در انجام كار

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز در بازديد از مسير صعب العبور خط 30 اينچ تبريز- ارمنستان، بر اولويت بندي در انجام كار تاكيد كرد.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير منطقه 8 ، در حاشيه بازديد، به به موقعيت استراتژيكي اين منطقه عملياتي اشاره كرد و گفت: با توجه به نقش تاثير گذار گاز طبيعي در صنعت كشور، نياز است با تمام توان در جهت تسريع در روند اجرايي پروژه هاي منطقه تلاشي مضاعف نموده و نهايت دقت را در جلوگيري از اتلاف زمان بعمل آوريم.

خدائي رسالت مناطق عملياتي را حفاظت از سرمايه هاي ملي و انتقال بهينه گاز طبيعي دانست و افزود: ايجاد تمهيدات لازم از جمله پيگراني خطوط لوله، اورهال تاسيسات، تسطيح و بازسازي مسيرهاي خطوط لوله، بازديد و كنترل شيرفلكه هاي بين راهي، جلوگيري از ساخت و سازهاي غير مجاز، ترميم محل هاي آسيب ديده احتمالي مسير خطوط ( رانش ) و ساخت ابنيه فني مناسب در مسير خطوط لوله، ، علاوه بر افزايش ضريب ايمني موجب اطمينان از پايداري انتقال گاز بويژه در زمان پيك مصرف مي شود.

وي بر لزوم اولويت بندي و تسريع انجام اصولي كار تا قبل از فرا رسيدن فصل زمستان تاكيد كرد و اظهار داشت: عدم رفع چالشها و موانع در انجام پروژه ها، بخصوص در بخش عمليات احتمال ايجاد خسارات و اخلال در انجام ساير وظايف عملياتي را موجب خواهد شد، لذا ضرورت دارد موانع و چالشهاي موجود در مسير خطوط لوله گاز شناسايي و راهكارهاي مناسب در اين خصوص ارائه گردد.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز همچنين با اشاره به جلوگيري از ساخت و سازهاي غير مجاز در مسير خطوط لوله گاز و برخورد جدي با متجاوزين حريم تصريح نمود: بايد اقدامات اساسي در اين زمينه انجام يافته تا با برنامه ريزي صحيح و به موقع در جهت رفع مشكلات حريم گام برداريم.

خدائي در پايان يادآور شد: انتظار مي رود با حذف عوامل ناايمن و كاهش ريسك، ضريب پايداري و اطمينان انتقال گاز در فصول سرد سال افزايش يافته و تقويت گردد.

545 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 771

آخرین اخبار

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت