جمعه 07 ارديبهشت 1403 برابر با 26 آوریل 2024

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز: زنجیره موفقیت با ارتقاء سطح دانش تکمیل می شود

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز در ديدار با كاركنان تاسيسات اندازه گيري و صادرات گاز جلفا و نوردوز، ارتقاء سطح دانش، برخورداري از برنامه جامع و كارگروهي را از عوامل مکمل زنجیره موفقیت در سازمان دانست.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير منطقه 8 با تاكيد بر اينكه نبايد سازمان دچار روزمرگي شود، گفت: اگر سازمان دچار روزمرگي و بي برنامه گي شود نظام اداري دچار مختل شده و سلامت سازمان نيز به خطر خواهد افتاد.

خدائي افزود: هر آنچه كه در حال حاضر در سازمان شاهد آن هستيم نتيجه سالها تلاش و كوشش كاركنان متعهد و خدوم بوده، لذا همواره قدردان زحمات همكاران هستيم و براي رفاه اين عزيزان از هر فرصتي استفاده خواهيم كرد.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز، تمرکز بر رونق تولید با رویکرد پشتيباني ها، مانع زدايي ها، خوداتكايي و توسعه اقتصادی، توجه به مسئولیت‌های اجتماعی را از مهمترين برنامه هاي سازمان عنوان كرد و ابراز داشت: دستيابي به اين اهداف تنها در سايه تلاش، پشتكار، همدلي و همراهي تمامي همكاران ميسر مي شود.

وي خواستار كار گروهي و نظم در انجام امور محوله شد و بيان نمود: زنجيره موفقيت با ارتقاء سطح دانش، برخورداري از برنامه جامع و كارگروهي تكميل مي شود بنابراين هيچ هدفي جز با هماهنگي بين اجزا و تلاش گروهي محقق نخواهد شد.

خدائي يكي از نشانه هاي موفقيت را رضايتمندي زير مجموعه دانست و ادامه داد: مهم ترين و كوتاه ترين راه براي جلب رضايت زير مجموعه ها، دخالت دادن آنان در تصميم گيري ها است، وقتي زيرمجموعه ها احساس كنند در تصميمات نقش دارند در انجام آن كار، همكاري و همراهي بهتري خواهند داشت.

550 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 806

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت