جمعه 31 فروردين 1403 برابر با 18 آوریل 2024

افزایش ضریب ایمنی تاسيسات منطقه 8 عملیات در برابر صاعقه

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز در بازديد از پروژه اصلاح سيستم حفاظت در برابر صاعقه تاسيسات تقويت فشار گاز مرند، مرگنلر و بازرگان بر تسريع اجراي پروژه صاعقه گیر تاكيد كرد.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير منطقه 8 با اعلام اين مطلب گفت: با توجه به موقعيت استراتژي و اقلیمی منطقه 8 و لزوم اتمام پروژه هاي در دست اقدام علي الخصوص اجراي اين پروژه تا قبل از فرا رسيدن فصل زمستان، ضرورت دارد موانع و چالشهاي موجود در مسير پروژه ها شناسايي و راهكارهاي مناسب در اين خصوص ارائه گردد.

خدائي بر اهميت و ضرورت اجراي سيستم حفاظت در برابر صاعقه در تاسيسات اشاره كرد و افزود: اين سيستم ها بمنظور ارتقا ايمني در تاسيسات، جلوگيري از آسيب هاي ناشي از صاعقه و همچنين حفاظت از تجهيزات و ادوات نصب شده در تاسيسات كاربرد دارد كه بايستي هر چه سريعتر بسترهاي مناسب براي اجرايي شدن كامل اين اقدام فراهم شود.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز اظهار داشت: صاعقه گيرها خطر ناشي از برخورد صاعقه به تجهيزات را كاهش مي دهند، و از بروز آتش سوزي و انفجار جلوگيري بعمل مي آيد.

وي كنترل عيني پروژه ها و اطلاع از آخرين وضعيت پيشرفت آنها را مهم دانست و بيان نمود: بررسي و مشاهده عيني پروژه ها و همچنين برقراري جلسات و نشستهاي رودررو ابهامات را رفع، نتايج مثبت و كارشناسي را تقويت و ضمن دستيابي به راهكارهاي مناسب، ركودهاي احتمالي را به حداقل مي رساند.

513 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 804

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت