شنبه 01 ارديبهشت 1403 برابر با 19 آوریل 2024

در سال گذشته محقق شد؛ رشد 60 درصدي سرانه پيشنهادهاي كاركنان در نظام مشاركت منطقه 8

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز از رشد 60 درصدي سرانه پيشنهادهاي كاركنان در نظام مشاركت اين منطقه، طي سال گذشته خبر داد.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير اين منطقه با اعلام خبر فوق گفت: در طول سال گذشته، نظام مشاركت منطقه موفق شد با رشد 60 درصدي سرانه پيشنهادهاي دريافتي، به آمار شاخصي در اين نظام دست يابد در حالي كه اين رقم در سال 99 با افزايش 10 درصدي همراه بود.

خدائي افزود: طبق ارزيابيهاي بعمل آمده و با احتساب تعداد پيشنهاد هاي دريافتي توسط كاركنان مشاركت جو در طول سال گذشته، رشد 18 درصدي نرخ مشاركت جوئي، 34 درصدي نرخ پيشنهادهاي تصويب شده و 38 درصدي نرخ پيشنهادهاي اجرا شده را نسبت به سال 99  شاهد هستيم.

وي، عملكرد شوراي همياري و نظام مشاركت منطقه 8 را مثبت ارزيابي كرد و تصريح نمود : آمار و ارقام موجود نشان دهنده استقبال خوب كاركنان درارائه پيشنهادها بوده و مي توان اذعان داشت مديريت و اعضاي اين شورا در ترغيب و تشويق كاركنان و ايجاد انگيزه مضاعف در جلب مشاركت آنان موفق عمل نموده است.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز اظهار داشت: مشارکت کارکنان و توسعه كانالهاي ارتباطي در سازمان منجر به هم افزایی و تغییر و تحول و همچنين بهره وری در سازمان شده بطوریکه ارائه آزادانه نظرات و نقد و پیشنهادهاي سازنده، سازمان را از رخوت و سستی دور و تعهد کارکنان را در پیشبرد اهداف سازماني ممكن خواهد ساخت.

373 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 927

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت