جمعه 07 ارديبهشت 1403 برابر با 26 آوریل 2024

كاركرد بدون حادثه در منطقه 8 عمليات از مرز2/5 ميليون نفر ساعت گذشت

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز از انجام 2 ميليون و 864 هزار و 650 نفرساعت كار بدون حادثه پرسنل در طول سال گذشته در اين منطقه عملياتي خبر داد.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير اين منطقه با اعلام خبر فوق گفت: ثبت اين مقدار نفرساعت كار بدون حادثه، نشان از اهتمام و توجه جدي به الزامات ايمني و ارائه آموزشهاي هدفمند در اين منطقه عملياتي است.

خدائي ثبت رکورد ساعت کار بدون حادثه را برای منطقه بسیار با ارزش دانست و افزود: اجرای پروژه های ایمن و بدون حادثه در طول سالجاري همگی حاکی از استقرار منظم سیستم مدیریت HSE دراین منطقه است که با سرلوحه قراردادن وتمرکز بر موضوعات این مهم، شرایط لازم جهت بهبودی، بهره وری و تعالی سازمان را فراهم آورده است.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز همچنين به تشريح برنامه هاي اجرا شده در بخش ايمني در طول سال گذشته پرداخت و اظهار داشت: بازديد و بازرسي ايمني از كليه تجهيزات و اماكن منطقه، سيستمهاي اعلام و اطفاي حريق، وضعيت ايمني پيمانكاران، وسايل و تجهيزات آتش نشاني، تجهيز تاسيسات و واحدهاي منطقه به تجهيزات ايمني مورد نياز، فرهنگسازي ايمني و برگزاري آموزشهاي ايمني بصورت مجازي را از جمله موارد اجرا شده اين منطقه مي باشد.

629 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 928

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت