جمعه 10 فروردين 1403 برابر با 29 مارس 2024

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز: هم افزايي و استفاده بهينه از ظرفيت ها، نقش تعيين كننده دارد

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز در اولين نشست مشترك سالجاري خود با مدیرعامل شرکت گاز استان اردبيل، نقش هم افزايي و استفاده بهينه از ظرفيت ها را در پيشبرد اهداف مهم تلقي نمود.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير منطقه 8 عمليات، هدف از اين نشست مشترك را گسترش همكاريهاي متقابل بيان كرد و گفت: تعامل و همكاري هاي تنگاتنگ و همچنين همفكري و همسويي با سياستهاي فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي سازمانهاي اجرايي هر استان، زمينه رشد و شكوفايي هر چه بيشتر و ارائه خدمات مطلوب به هموطنان را تقويت مي نمايد.

خدائي افزود: فرآيند پالايش، انتقال و توزيع مكمل هم بوده و تعامل اين سه بخش نه تنها موجب افزايش بهره وري است بلكه در هم افزايي و استفاده بهينه از ظرفيت هاي همديگر، نقش تعيين كننده دارد، از اين رو برآن هستيم با نشست هاي كاري و ارتباط دوسويه، مسير موانع را برطرف و راندمان كاري را افزايش دهيم.

در اين نشست كه مديران، كارشناسان و روساي واحد هاي مرتبط نيز حضور داشتند موانع و چالشهاي سال قبل مرور و به حل مشكلات احتمالي افت فشار گاز پارس آباد/ آبش احمد به دليل نياز شديد گلخانه هاي موجود به انرژي گاز در اين مسير، در فصول سرد سال اشاره شد.

384 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 961

آخرین اخبار

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت