چهارشنبه 05 ارديبهشت 1403 برابر با 23 آوریل 2024

بهبود و تحول خدمات، محور جلسه هم انديشي مخابرات و تلمتري

مدير مخابرات و تلمتري شركت انتقال گاز در جلسه هم انديشي و هم افزايي با كارشناسان ارتباطات و فناوري اطلاعات منطقه 8 عمليات انتقال گاز بر بهبود و تحول خدمات تاكيد كرد.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، محمد رضا نيك روش فرد، مدير مخابرات و تلمتري شركت انتقال گاز، با اشاره به نقش ويژه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در عصر ارتباطات بهره گيري از فن آوري روز جهت نيل به اهداف هر سازماني يكي از مهمترين عوامل ارتقاي بهره وري محسوب مي گردد.

نيك روش فرد افزود: عمليات موفق و بي وقفه توليد، انتقال و پالايش گاز در اين صنعت عظيم با برخورداري از شبكه مخابرات كارآمد امكانپذير بوده و اين امر جزء با بكارگيري و آموزش نیروی متخصص، متعهد، کوتاه کردن زمان بازسازی و ايجاد فعل حركت به سوي بهبود ميسر نخواهد بود.

مدير مخابرات و تلمتري شركت انتقال گاز هدف از برگزاري اين جلسات را انجام تعاملات با متخصصين در خصوص ارزيابي تحولات سريع جهاني در حوزه مخابرات، اتخاذ سياستهاي مناسب، ارائه راهكارهاي موثر، ارتقاء دانش و بهره مندي از تجربيات همديگر در موضوعات مختلف اعلام كرد.

در ادامه اين نشست روساي واحدهاي مختلف ارتباطات و فناوري اطلاعات منطقه 8، ضمن ارائه گزارشي از حوزه عملياتي خويش به بررسي مشكلات موجود و بحث و تبادل نظر در خصوص دستوركار جلسه پرداختند.

شايان ذكر است مدير مخابرات و تلمتري شركت انتقال گاز ايران در ادامه سفر خود، ضمن بازديد از شركتهاي گاز استان آذربايجان غربي، اردبيل و زنجان، در جلسات هم انديشي با مدير و همكاران اين شركتها حضور خواهد يافت.

432 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 962

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت