سه شنبه 11 تیر 1404 برابر با 30 جون 2025

مناقصه ها و مزایده ها

مناقصه ها و مزایده ها (388)

شنبه, 08 تیر 1404

تعميرات اساسي  دو دستگاه توربين D336-2  اكرايني

آگهي ارزيابي كيفي پيمانكاران (شناسايي پيمانكار)

تجديد مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي نيمه فشرده

(شماره مناقصه: 87130006) ، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53194920)

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت : 2004091592000012 )

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار : شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز- كيلومتر 15 جاده تبريز-آذرشهر- بعد از سه ­راهي پالايشگاه - نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي- ساختمان مركزي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع تجديد مناقصه: تعميرات اساسي  دو دستگاه توربين D336-2  اكرايني ، به مدت 18 ماه تقويمي به صورت عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي (نيمه فشرده).

2 ـ مبلغ تامين اعتبار پروژه :  000 453 1  يورو ( ارزي ) + 000 000 500 73  ريال .   

3- قيمت ها متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.

4 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار :  220 638 631 41  ريال ، مطابق بند" الف" ماده "6 "آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394 ) دروجه شركت انتقال گاز ايران ( منطقه 8 عمليات انتقال گاز ).

-مناقصه گراني كه موفق به كسب  حداقل امتياز قابل قبول در اين مرحله گردند ، در مرحله ارسال دعوت نامه توسط كارفرما ، مبلغ تضمين را تهيه و ارائه خواهند نمود.

5 ـ نحوه دريافت اسناد تجديد مناقصه، فرمها ومدارك ارزيابي كيفي، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران: كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (سامانه ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند.

تاريخ انتشار فراخوان در سامانه  ستاد روز شنبه مورخ 07/04/1404 مي­باشد.

1-5- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي گواهينامه صلاحيت معتبر پيمانكاري پايه 5 نفت و گاز از سازمان برنامه و بودجه كشور(نظام فني اجرائي) ، گواهينامه صلاحيت معتبر ايمني پيمانكاران از اداره تعاون ، كار و رفاه اجتماعي، آخرين صورت هاي مالي حسابرسي شده منتهي به پايان سال كه در سامانه پرديس (جام) به ثبت رسيده باشد ، گواهينامه ثبت نام در نظام ماليات بر ارزش افزوده بوده كه مي بايست تصاوير اين مدارك را به همراه فرمهاي ارزيابي كيفي با مستندات مربوطه، ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت كرده و در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

5-2- هزينه دريافت فرمها و مدارك ارزيابي كيفي از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 500/000 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.

** بديهي است شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) پس از بررسي اسناد و مدارك ارزيابي كيفي مناقصه گران، نسبت به ارسال دعوت نامه و اسناد مناقصه از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت ( ستاد ) به مناقصه گراني كه حداقل امتياز قابل قبول (55) با شرط كسب حداقل امتيازات اخذ شده هر رديف را بدست آورند، اقدام خواهد نمود.

6-آخرين مهلت  دريافت فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز  چهارشنبه  مورخ 18/04/1404 ساعت 13:00

7- آخرين مهلت عودت فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز شنبه  مورخ  04/05/1404  ساعت 09:00

8 ـ زمان  تحويل، عودت اسناد تجديد مناقصه و گشايش پاكات پيشنهاد قيمت از طريق دعوت نامه به مناقصه گراني كه موفق به كسب حداقل امتياز لازم شده باشند ، متعاقباً از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت ( ستاد ) اعلام خواهد شد.

9- پيش پرداخت : 15 درصد بخش اجرا و 25 درصد بخش مصالح ( كالا) .

10 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر و در صورت نياز به توضيح فني و اجرايي با شماره تلفن 31444707-041 و موارد پيماني و اسنادي با شماره تلفن 31444177-041 و فاكس 31444175-041 تماس حاصل فرمائيد.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه: 021-1456

                                                                                                                             روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

 

تاريخ درج آگهي: 1404/4/7

شنبه, 08 تیر 1404

حمل و عايق كاري لوله 40 اينچ و 24 اينچ مورد استفاده در تغيير كلاس خطوط40 اينج تبريز- بازرگان و 24 اينچ تبريز- تسوج

آگهي تجديد مناقصه عمومي يك مرحله اي

(شماره مناقصه: 87140003 )، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات : 53194923) 

(شماره فراخوان درسامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2004091592000011)

نام و نشاني دستگاه مناقصه ­گزار : شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز ) به نشاني تبريز- كيلومتر 15 جاده تبريز-آذرشهر- بعد از سه ­راهي پالايشگاه – نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي- ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع تجديد مناقصه : حمل و عايق كاري لوله 40 اينچ و 24 اينچ مورد استفاده در تغيير كلاس خطوط40 اينج تبريز- بازرگان و 24 اينچ تبريز- تسوج ، به مدت سه ماه تقويمي به صورت عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي (فشرده).

2 ـ مبلغ برآورد اوليه :  213/032/400/000 ريال .  

3- قيمت ها متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.

4 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار : 000 620 651 10 ريال ، مطابق بند" الف" ماده "6 " آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394 ) دروجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).

* مناقصه گران مكلفند ضمن بارگذاري تصوير ضمانتنامه مذكوردر سامانه ستاد، پاكت الف (حاوي اصل ضمانت نامه) را به صورت فيزيكي حداكثر تا ساعت 10:00 روز سه شنبه  مورخ 31/04/1404  تحويل دستگاه مناقصه گزار به نشاني تبريز- خيابان راه آهن- نرسيده به چهارراه خطيب ( جنب بيمه دانا ) ساختمان منطقه هشت عمليات انتقال گاز، دفتر كميسيون مناقصات نموده و رسيد دريافت نمايند.

5 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران: كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت ( ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند.

 تاريخ انتشارفراخوان در سامانه روز شنبه  مورخ   07/04/1404  مي­باشد.

5-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي گواهينامه صلاحيت معتبر پيمانكاري پايه 5 در رشته تاسيسات و تجهيزات يا پايه 5 در رشته نفت و گاز از سازمان برنامه و بودجه كشور (نظام فني اجرايي) ، گواهي تاييد صلاحيت معتبرايمني پيمانكاران از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي، شناسه ملي، شماره اقتصادي،اساسنامه شركت ،آگهي آخرين تغييرات روزنامه رسمي و گواهي نامه ثبت نام در نظام ماليات بر ارزش افزوده بوده و مي بايست تصاوير اين مدارك را به همراه فرمهاي ارزيابي كيفي با مستندات مربوطه، ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت كرده در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

5-2- هزينه دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 500/000 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.

6-آخرين مهلت دريافت(دانلود) اسناد تجديد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز دوشنبه  مورخ 16/04/1404  ساعت 13:00

7- آخرين مهلت بارگذاري /عودت اسناد تجديد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز سه شنبه  مورخ 31/04/1404 ساعت 10:00

* بديهي است پاكات قيمت مناقصه گراني گشايش خواهد يافت كه حداقل امتياز قابل قبول را با شرط كسب حداقل امتياز هر رديف از ارزيابي كيفي مناقصه بدست آورده باشند. زمان و مكان گشايش پاكات پيشنهاد قيمت متعاقباً به صورت مكتوب به مناقصه گران حائز شرايط اطلاع رساني خواهد شد. شايان ذكر است مناقصه گراني كه حداقل امتياز ارزيابي كيفي مناقصه را كسب ننمايند پاكات پيشنهاد قيمت آنها گشايش نخواهد يافت.

8- پيش پرداخت: 20 درصد قيمت پيشنهادي .

9- جهت كسب اطلاعات بيشتر و در صورت نياز به توضيح فني و اجرايي با شماره تلفن 31444450-041 و موارد پيماني و اسنادي با شماره تلفن 31444177-041 و فاكس 31444175-041 تماس حاصل فرمائيد.

 10- اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:

مركز تماس: 1456-021                  

                                                                                               روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

 

تاريخ درج آگهي: 1404/4/7

سه شنبه, 21 خرداد 1404

تجديد مناقصه خريد يك دستگاه چيلر تبريد تراكمي با ظرفيت 150 تن تبريد واقعي جهت سرمايش ساختمان مركزي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

آگهي تجديد مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي ساده

(شماره مناقصه: 87140040)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53194005)

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2004091592000010)

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه هشت عمليات انتقال گاز)، تبريز، كيلومتر پانزده جاده تبريز ـ آذرشهر، بعد از سه ­راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، صندوق پستي 367 ـ 51745، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع مناقصه: تجديد مناقصه خريد يك دستگاه چيلر تبريد تراكمي با ظرفيت 150 تن تبريد واقعي جهت سرمايش ساختمان مركزي منطقه 8 عمليات انتقال گاز بصورت مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي ساده تقاضاي شماره 4574804003، به مدت سه ماه تقويمي.

2 ـ مبلغ تامين اعتبار پروژه:  76/000/000/000 ريال.

3 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار:  000 000 800 3  ريال مطابق بند الف ماده 5 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).

4 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه:

كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران درصورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند.

4-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي شناسه ملي/پروانه كسب، شماره اقتصادي و گواهي نامه AVL سازندگان و تامين كنندگان داخلي نفت بوده و تصوير اين مدارك را به همراه مستندات مربوطه، در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

تاريخ انتشار فراخوان در سامانه روز سه شنبه مورخ 20/03/1404 مي­باشد.

5-آخرين مهلت دانلود (دريافت) اسناد مناقصه و فرمها: روز سه شنبه مورخ 27/03/1404 ساعت 10:00

6 - آخرين مهلت بارگذاري (عودت) اسناد مناقصه و فرمها: روز سه شنبه مورخ 10/04/1404 ساعت 10:00

 7 - زمان گشايش پيشنهادها: روز چهارشنبه مورخ 11/04/1404 ساعت 10:00

8 ـ پيش پرداخت : 25 درصد قيمت پيشنهادي

9 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ تلفن 31444180-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:

مركز تماس: 1456-021

                                                روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

 

تاريخ درج آگهي: 1404/3/20

شنبه, 18 خرداد 1404

خريد 80 عدد شير پلاگ سايز 2 الي 16 اينچ

آگهي تجديد مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي ساده

(شماره مناقصه: 87130047)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53193577)

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت:  2004091592000009)

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه هشت عمليات انتقال گاز)، تبريز، كيلومتر پانزده جاده تبريز ـ آذرشهر، بعد از سه ­راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، صندوق پستي 367 ـ 51745  سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع تجديد مناقصه: خريد 80 عدد شير پلاگ سايز 2 الي 16 اينچ بصورت مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي ساده تقاضاي شماره 4571802093، به مدت نه ماه تقويمي.

2 ـ مبلغ تامين اعتبار پروژه:  99/680/000/000 ريال.

3 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار:  000 000 984 4  ريال مطابق بند الف ماده 5 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) دروجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).

4 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه:

كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران درصورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند.

4-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي شناسه ملي/پروانه كسب، شماره اقتصادي و گواهي نامه AVL سازندگان و تامين كنندگان داخلي نفت بوده و تصوير اين مدارك را به همراه مستندات مربوطه، در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

تاريخ انتشار فراخوان در سامانه روز شنبه مورخ 17/03/1404 مي­باشد.

5-آخرين مهلت دانلود (دريافت) اسناد مناقصه و فرمها: روز يكشنبه مورخ 25/03/1404 ساعت 10:00

6 - آخرين مهلت بارگذاري (عودت) اسناد مناقصه و فرمها: روز شنبه مورخ 07/04/1404 ساعت 11:00

 7 - زمان گشايش پيشنهادها: روز يكشنبه مورخ 08/04/1404 ساعت 00 : 09

8 ـ پيش پرداخت: 25 درصد قيمت پيشنهادي

9 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ تلفن 31444180-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:

مركز تماس: 1456-021

  

                                                                                    روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

 

تاريخ درج آگهي: 1404/3/17

یکشنبه, 12 خرداد 1404

بازرسي پوشش، ارزيابي اثربخشي سيستم حفاظت كاتدي و بررسي خوردگي خارجي خطوط لوله انتقال گاز  به روش هاي DCVG/CIPS  و DCVG/ANALOG

آگهي تجديد مناقصه عمومي يك مرحله اي

(شماره مناقصه: 87140001)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات:  53193562) 

(شماره فراخوان درسامانه تداركات الكترونيكي دولت:  2004091592000008)

نام و نشاني دستگاه مناقصه ­گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز- كيلومتر 15 جاده تبريز- آذرشهر- بعد از سه­ راهي پالايشگاه – نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي- ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع تجديد مناقصه: بازرسي پوشش،ارزيابي اثربخشي سيستم حفاظت كاتدي و بررسي خوردگي خارجي خطوط لوله انتقال گاز  به روش هاي DCVG/CIPS  و DCVG/ANALOG به صورت عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي همزمان به مدت 18 ماه تقويمي.

2 ـ مبلغ تامين اعتبار پروژه:  65/000/000/000 ريال .  

3- قيمت ها متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.

4 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار:  000 000 250 3  ريال، مطابق بند "الف" ماده "6" آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).

* مناقصه گران مكلفند ضمن بارگذاري تصوير ضمانتنامه مذكوردر سامانه ستاد، پاكت الف (حاوي اصل ضمانت نامه) را به صورت فيزيكي حداكثر تا ساعت 09:00 روز يكشنبه مورخ 01/04/1404 تحويل دستگاه مناقصه گزار به نشاني تبريز- كيلومتر 15 جاده تبريز- آذرشهر، بعد از سه­راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، طبقه سوم، اتاق 415 ، دفتر كميسيون مناقصات نموده و رسيد دريافت نمايند.

5 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران: كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند.

 تاريخ انتشار فراخوان در سامانه روز دوشنبه مورخ 12/03/1404  مي­باشد.

5-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي گواهي نامه صلاحيت معتبر پيمانكاري پايه پنج در رشته تاسيسات و تجهيزات يا پايه پنج در رشته نفت و گاز  از سازمان برنامه و بودجه كشور (نظام فني اجرايي), گواهي تاييد صلاحيت معتبرايمني پيمانكاران از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي، شناسه ملي، شماره اقتصادي، اساسنامه شركت، آگهي آخرين تغييرات روزنامه رسمي و گواهي نامه ثبت نام در نظام ماليات بر ارزش افزوده بوده و مي بايست تصاوير اين مدارك را به همراه فرمهاي ارزيابي كيفي با مستندات مربوطه، ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت كرده در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

5-2- ارائه يك مورد كار منطبق بر موضوع مناقصه (در زمينه بررسي پوشش خطوط لوله) الزامي مي باشد.

6-آخرين مهلت دريافت(دانلود) اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز يكشنبه مورخ  1404/03/18   ساعت 00 : 09

7- آخرين مهلت بارگذاري /عودت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز يكشنبه مورخ  01/ 1404/04  ساعت 00 : 09

* بديهي است پاكات قيمت مناقصه گراني گشايش خواهد يافت كه حداقل امتياز قابل قبول را با شرط كسب حداقل امتياز هر رديف از ارزيابي كيفي مناقصه بدست آورده باشند. زمان و مكان گشايش پاكات پيشنهاد قيمت متعاقباً به صورت مكتوب به مناقصه گران حائز شرايط اطلاع رساني خواهد شد. شايان ذكر است مناقصه گراني كه حداقل امتياز ارزيابي كيفي مناقصه را كسب ننمايند پاكات پيشنهاد قيمت آنها گشايش نخواهد يافت.

8- پيش پرداخت: 15 درصد قيمت پيشنهادي.

9- جهت كسب اطلاعات بيشتر و در صورت نياز به توضيح فني و اجرايي با شماره تلفن 31444450-041 و موارد پيماني و اسنادي با شماره تلفن 31444171-041 و فاكس 31444175-041 تماس حاصل فرمائيد.

 10- اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:

مركز تماس: 1456-021                  

 

                                                                                         روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

 

تاريخ درج آگهي: 1404/3/12

یکشنبه, 12 خرداد 1404

Sand Blast و رنگ آميزي صنعتي سطوح روزميني تجهيزات لانچر رسيور، پايپينگ و اتصالات و درب و نرده هاي فنس تاسيسات و ساير سطوح مورد نظر كارفرما در تاسيسات ابراهيم آباد

آگهي مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي ساده

(شماره مناقصه: 87140004)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53193505)

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت:  2004091592000007)

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه هشت عمليات انتقال گاز)،تبريز، كيلومتر پانزده جاده تبريز ـ آذرشهر، بعد از سه­ راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، صندوق پستي 367 ـ 51745 سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1ـ موضوع و نوع مناقصه:  Sand Blast و رنگ آميزي صنعتي سطوح روزميني تجهيزات لانچر رسيور، پايپينگ و اتصالات و درب و نرده هاي فنس تاسيسات و ساير سطوح مورد نظر كارفرما در تاسيسات ابراهيم آباد بصورت مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي ساده، به مدت چهار ماه تقويمي.

2 ـ مبلغ تامين اعتبار پروژه:  37/750/000/000 ريال.

3 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار:  000 500 887 1 ريال مطابق بند الف ماده 5 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).

4 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه:

كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها وپيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران درصورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند.

تاريخ انتشار فراخوان در سامانه روز دوشنبه مورخ 12/03/1404 مي­باشد.

4-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي گواهي نامه معتبر پايه 5 رشته ابنيه يا پايه 5 رشته تاسيسات و تجهيزات يا پايه 5 رشته نفت و گاز از سازمان برنامه و بودجه كشور (نظام فني اجرايي)، گواهي تاييد صلاحيت معتبرايمني پيمانكاران از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي، شناسه ملي، شماره اقتصادي، اساسنامه شركت، آگهي آخرين تغييرات روزنامه رسمي و گواهي نامه ثبت نام در نظام ماليات بر ارزش افزوده بوده و مي بايست تصاوير اين مدارك را، ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت كرده در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

4-2-  ارائه اسناد يك كار مشابه در زمينه موضوع پيمان الزامي مي باشد.

5-آخرين مهلت دانلود (دريافت) اسناد مناقصه و فرمها: روز دوشنبه مورخ 19/03/1404 ساعت 00 : 13   

6 - آخرين مهلت بارگذاري (عودت) اسناد مناقصه و فرمها: روز شنبه مورخ 31/03/1404 ساعت  10:00

7- زمان گشايش پيشنهادها: روز يكشنبه مورخ 01/04 /1404 ساعت 00: 9

8 ـ پيش پرداخت:20 درصد قيمت پيشنهادي

9 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ تلفن 31444180-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:

مركز تماس: 1456-021

 

                                                                        روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

 

تاريخ درج آگهي: 1404/3/12

صفحه1 از65

آخرین اخبار

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت