پنج شنبه 01 فروردين 1404 برابر با 20 مارس 2025

مناقصه ها و مزایده ها

مناقصه ها و مزایده ها (376)

شنبه, 18 اسفند 1403

خريد فيلترهاي هواي ورودي توربين مربوط تاسيسات مرند و مرگنلر و هشترود و زنجان

آگهي مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي ساده

(شماره مناقصه: 87130050)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53189153)

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت:  2003091592000058)

نام و نشاني دستگاه مناقصه ­گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه هشت عمليات انتقال گاز)، تبريز، كيلومتر پانزده جاده تبريز ـ آذرشهر، بعد از سه­ راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، صندوق پستي 367 ـ 51745  سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع مناقصه: خريد فيلترهاي هواي ورودي توربين مربوط تاسيسات مرند و مرگنلر و هشترود و زنجان بصورت مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي ساده  به مدت چهار ماه تقويمي.

2 ـ مبلغ تامين اعتبار پروژه:  30/000/000/000 ريال.

3 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000 000 500 1 ريال مطابق بند الف ماده 5 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).

4 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه:

كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران درصورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند.

4-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي شناسه ملي/پروانه كسب، شماره اقتصادي و گواهي نامه AVL سازندگان و تامين كنندگان داخلي نفت بوده و تصوير اين مدارك را به همراه مستندات مربوطه، در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

تاريخ انتشار فراخوان در سامانه روز شنبه مورخ 18/12/1403 مي­باشد.

 5-آخرين مهلت دانلود (دريافت) اسناد مناقصه و فرمها: روز يكشنبه مورخ 26/12/1403 ساعت 10:00

6 - آخرين مهلت بارگذاري (عودت) اسناد مناقصه و فرمها: روز شنبه مورخ 23/01/1404 ساعت 11:00

7 - زمان گشايش پيشنهادها: روز يكشنبه مورخ 24/01/1404 ساعت 10:00

8 ـ پيش پرداخت: 15 درصد قيمت پيشنهادي

9 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ تلفن 31444180-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:

مركز تماس: 1456-021

 

                                                                                   روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

 

تاريخ درج آگهي: 1403/12/18

چهارشنبه, 08 اسفند 1403

خريد قطعات مورد نيازجهت اورهال دودستگاه توربين موتورسيچ D-336-2  تاسيسات چلوند و اردبيل

آگهي تجديد مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي(فشرده)

(شماره مناقصه: 87130043)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53188473)

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت:  2003091592000057)

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه هشت عمليات انتقال گاز)، تبريز، كيلومتر پانزده جاده تبريز ـ آذرشهر، بعد از سه­ راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، صندوق پستي 367 ـ 51745 سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع تجديد مناقصه: خريد قطعات مورد نيازجهت اورهال دودستگاه توربين موتورسيچ D-336-2  تاسيسات چلوند و اردبيل به مدت هجده ماه تقويمي به صورت عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي فشرده.

2 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: چهل و چهار ميليارد و ششصد و شش ميليون و نود هزار و هفتاد و نه ريال مطابق بند الف ماده 5 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز)

* مناقصه گران مكلفند ضمن بارگذاري تصوير ضمانتنامه مذكور در سامانه ستاد، پاكت الف (حاوي اصل ضمانت نامه) را به صورت فيزيكي حداكثر تا پايان مهلت عودت اسناد تحويل دستگاه مناقصه گزار به نشاني تبريز- كيلومتر 15 جاده تبريز- آذرشهر، بعد از سه­راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، طبقه سوم، اتاق 415  دفتر كميسيون مناقصات نموده و رسيد دريافت نمايند.

3 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه:

كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران درصورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند.

3-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي شناسه ملي/پروانه كسب، شماره اقتصادي و گواهي نامه AVL سازندگان و تامين كنندگان داخلي نفت بوده و تصوير اين مدارك را به همراه مستندات مربوطه، در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

تاريخ انتشار فراخوان در سامانه روز دوشنبه مورخ 06/12/1403 مي­باشد.

5-آخرين مهلت دانلود (دريافت) اسناد مناقصه و فرمها: روز دو شنبه مورخ 13/12/1403 ساعت 10:00

6 - آخرين مهلت بارگذاري (عودت) اسناد مناقصه و فرمها: روز دوشنبه مورخ 27/12/1403 ساعت 11:00

 7 ـ پيش پرداخت: 25 درصد قيمت پيشنهادي

8 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ تلفن 31444180-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:

مركز تماس: 1456-021

 

                                                                       روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

 

تاريخ درج آگهي: 1403/12/6

یکشنبه, 28 بهمن 1403

خريد بيرينگ هاي گيربكس Voith تاسيسات تبريز

آگهي تجديد مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي ساده

(شماره مناقصه: 87130048)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53187474)

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت:  2003091592000056)

نام و نشاني دستگاه مناقصه ­گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه هشت عمليات انتقال گاز)، تبريز، كيلومتر پانزده جاده تبريز ـ آذرشهر، بعد از سه­ راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، صندوق پستي 367 ـ 51745 سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع تجديد مناقصه: خريد بيرينگ هاي گيربكس Voith تاسيسات تبريز به مدت 10 ماه تقويمي بصورت عمومي يك مرحله اي با ارزيابي ساده.

2 ـ مبلغ تامين اعتبار پروژه:    22/000/000/000 ريال.

3 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار:   000 000 100 1 ريال مطابق بند الف ماده 5 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) دروجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).

4 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه:

كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران درصورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند.

4-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي شناسه ملي/پروانه كسب، شماره اقتصادي و گواهي نامه AVL سازندگان و تامين كنندگان داخلي نفت بوده و تصوير اين مدارك را به همراه مستندات مربوطه، در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

تاريخ انتشار فراخوان در سامانه روز سه شنبه مورخ 23/11/1403 مي­باشد.

5-آخرين مهلت دانلود (دريافت) اسناد مناقصه و فرمها: روز سه شنبه مورخ 30/11/1403 ساعت 14:00

6 - آخرين مهلت بارگذاري (عودت) اسناد مناقصه و فرمها: روز شنبه مورخ 18/12/1403 ساعت 10:00

 7 - زمان گشايش پيشنهادها: روز يكشنبه مورخ 19/12/1403 ساعت 10:00

8 ـ پيش پرداخت : 25 درصد قيمت پيشنهادي

9 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ تلفن 31444180-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:

مركز تماس: 1456-021

 

                                                       روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

 

تاريخ درج آگهي: 1403/11/23

یکشنبه, 28 بهمن 1403

خريد پمپ هاي روغن گيربكس Voith تاسيسات تبريز

آگهي تجديد مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي ساده

(شماره مناقصه: 87130049)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53187476)

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت:  2003091592000055)

نام و نشاني دستگاه مناقصه گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه هشت عمليات انتقال گاز)، تبريز، كيلومتر پانزده جاده تبريز ـ آذرشهر، بعد از سه­ راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، صندوق پستي 367 ـ 51745 سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع تجديد مناقصه: خريد پمپ هاي روغن گيربكس Voith تاسيسات تبريز  به مدت 10 ماه تقويمي بصورت عمومي يك مرحله اي با ارزيابي ساده.

2 ـ مبلغ تامين اعتبار پروژه:   60/000/000/000  ريال.

3 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار:  000 000 000 3 ريال مطابق بند الف ماده 5 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) دروجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).

4 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه:

كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران درصورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند.

4-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي شناسه ملي/پروانه كسب، شماره اقتصادي و گواهي نامه AVL سازندگان و تامين كنندگان داخلي نفت بوده و تصوير اين مدارك را به همراه مستندات مربوطه، در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

تاريخ انتشار فراخوان در سامانه روز سه شنبه مورخ 23/11/1403 مي­باشد.

5-آخرين مهلت دانلود (دريافت) اسناد مناقصه و فرمها:  روز سه شنبه مورخ 30/11/1403 ساعت 14:00

6 - آخرين مهلت بارگذاري (عودت) اسناد مناقصه و فرمها:  روز شنبه مورخ 18/12/1403 ساعت 10:00

 7 - زمان گشايش پيشنهادها: روز يكشنبه مورخ 19/12/1403 ساعت 11:00

8 ـ پيش پرداخت: 25 درصد قيمت پيشنهادي

9 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ تلفن 31444180-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:

مركز تماس: 1456-021

 

                                                                                روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

 

تاريخ درج آگهي: 1403/11/23

یکشنبه, 28 بهمن 1403

نوسازي سيستم تصفيه فاضلاب هوازي يارد تبريز

آگهي مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي ساده

(شماره مناقصه: 87130046)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات:  53187432)

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2003091592000054)

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه هشت عمليات انتقال گاز)،تبريز، كيلومتر پانزده جاده تبريز ـ آذرشهر، بعد از سه ­راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، صندوق پستي 367 ـ 51745 سايت اينترنتيwww.nigcdist8.ir

1ـ موضوع و نوع تجديد مناقصه: نوسازي سيستم تصفيه فاضلاب هوازي يارد تبريز بصورت مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي ساده، به مدت شش ماه تقويمي.

2 ـ مبلغ تامين اعتبار پروژه: 32/400/000/000 ريال.

3 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000 000 620 1 ريال مطابق بند الف ماده 5 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).

4 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه:

كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها وپيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران درصورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند.

تاريخ انتشار فراخوان در سامانه روز شنبه مورخ  20/11/1403 مي­باشد.

4-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي گواهي نامه معتبر پايه پنج رشته ابنيه يا پايه 5 رشته تاسيسات و تجهيزات و يا پايه 5 رشته نيرو از سازمان برنامه و بودجه كشور (نظام فني اجرايي)، گواهي تاييد صلاحيت معتبرايمني پيمانكاران از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي، شناسه ملي، شماره اقتصادي، اساسنامه شركت، آگهي آخرين تغييرات روزنامه رسمي و گواهي نامه ثبت نام در نظام ماليات بر ارزش افزوده بوده و مي بايست تصاوير اين مدارك را ، ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت كرده در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

5-آخرين مهلت دانلود (دريافت) اسناد مناقصه و فرمها: روز شنبه مورخ 27 / 11 /1403 ساعت 00 : 14   

6 - آخرين مهلت بارگذاري (عودت) اسناد مناقصه و فرمها: روز شنبه مورخ 11/ 12/1403 ساعت  30 : 10

7- زمان گشايش پيشنهادها: روز يكشنبه مورخ 12/ 12/1403 ساعت 00 : 10 

8 ـ پيش پرداخت :20 درصد قيمت پيشنهادي

9 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ تلفن 31444179-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:

مركز تماس: 1456-021

 

                                                               روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

 

تاريخ درج آگهي: 1403/11/20

شنبه, 13 بهمن 1403

خريد 80 عدد شير پلاگ سايز 2 الي 16 اينچ

آگهي مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي ساده

(شماره مناقصه: 87130047)،(كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53186900)

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت:  2003091592000052)

نام و نشاني دستگاه مناقصه ­گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه هشت عمليات انتقال گاز)، تبريز، كيلومتر پانزده جاده تبريز ـ آذرشهر، بعد از سه ­راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، صندوق پستي 367 ـ 51745، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع مناقصه: خريد 80 عدد شير پلاگ سايز 2 الي 16 اينچ بصورت مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي ساده تقاضاي شماره 4571802093، به مدت نه ماه تقويمي.

2 ـ مبلغ تامين اعتبار پروژه:  41/300/000/000 ريال.

3 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000 000 2065 ريال مطابق بند الف ماده 5 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) دروجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).

4 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه:

كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران درصورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند.

4-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي شناسه ملي/پروانه كسب، شماره اقتصادي و گواهي نامه AVL سازندگان و تامين كنندگان داخلي نفت بوده و تصوير اين مدارك را به همراه مستندات مربوطه، در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

تاريخ انتشار فراخوان در سامانه روز شنبه مورخ 13/11/1403 مي­باشد.

5-آخرين مهلت دانلود (دريافت) اسناد مناقصه و فرمها: روز شنبه مورخ 20/11/1403 ساعت 11:00

6 - آخرين مهلت بارگذاري (عودت) اسناد مناقصه و فرمها: روز شنبه مورخ 04/12/1403 ساعت 11:00

 7 - زمان گشايش پيشنهادها: روز يكشنبه مورخ 05/12/1403 ساعت 09:30

8 ـ پيش پرداخت: 25 درصد قيمت پيشنهادي

9 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ تلفن 31444180-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:

مركز تماس: 1456-021

 

                                                                 روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

 

تاريخ درج آگهي: 1403/11/13

صفحه1 از63

آخرین اخبار

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت