جمعه 31 فروردين 1403 برابر با 19 آوریل 2024

مناقصه ها و مزایده ها

مناقصه ها و مزایده ها (329)

شنبه, 23 دی 1402

اورهال سه دستگاه كمپرسور هواي اطلس كوپكو مدل GA75  تاسيسات تقويت فشار گاز تبريز

آگهي مناقصه عمومي يك مرحله اي

(شماره مناقصه: 87120007)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53162174) 

(شماره فراخوان درسامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2002091592000059)

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار:  شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز- كيلومتر 15 جاده تبريز- آذرشهر- بعد از سه­ راهي پالايشگاه – نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي- ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع مناقصه: اورهال سه دستگاه كمپرسور هواي اطلس كوپكو مدل GA75  تاسيسات تقويت فشار گاز تبريز  به مدت سه  ماه تقويمي بصورت عمومي يك  مرحله اي با ارزيابي كيفي (فشرده)

2 ـ مبلغ برآورد اوليه: مبلغ برآورد 14/556/000/000 ريال می باشد. 

3- قيمت ها متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.

4 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000/800/727 ريال (هفتصد و بيست وهفت ميليون و هشتصد هزار ريال)مطابق بند الف ماده 6 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز)

* مناقصه گران مكلفند ضمن بارگذاري تصوير ضمانتنامه مذكوردر سامانه ستاد، پاكت الف (حاوي اصل ضمانت نامه) را به صورت فيزيكي حداكثر تا روز شنبه مورخ 14/11/1402 ساعت 11:00 تحويل دستگاه مناقصه گزار به نشاني تبريز-كيلومتر 15 جاده تبريز- آذرشهر، بعد از سه­راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، طبقه سوم، اتاق 415 دفتر كميسيون مناقصات نموده و رسيد دريافت نمايند.

5 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران: كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند.

 تاريخ انتشارفراخوان در سامانه روز  شنبه مورخ 23/10/1402 مي­باشد.

5-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي گواهي نامه صلاحيت معتبر پيمانكاري پايه پنج در زمينه تاسيسات و تجهيزات از سازمان برنامه و بودجه كشور (نظام فني اجرايي)، گواهي تاييد صلاحيت معتبرايمني پيمانكاران از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي،  شناسه ملي، شماره اقتصادي، اساسنامه شركت،آگهي آخرين تغييرات روزنامه رسمي و گواهي نامه ثبت نام در نظام ماليات بر ارزش افزوده بوده و مي بايست تصاوير اين مدارك را به همراه فرمهاي ارزيابي كيفي با مستندات مربوطه، ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت كرده در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

5-2- هزينه دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 000/500 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.

6-آخرين مهلت دريافت(دانلود) اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز شنبه مورخ 30/10/1402 ساعت 1600

7- آخرين مهلت بارگذاري/عودت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز شنبه مورخ 14/11/1402 ساعت 11:00

* بديهي است پاكات قيمت مناقصه گراني گشايش خواهد يافت كه حداقل امتياز قابل قبول را با شرط كسب حداقل امتياز هر رديف از ارزيابي كيفي مناقصه بدست آورده باشند. زمان و مكان گشايش پاكات پيشنهاد قيمت متعاقباً به صورت مكتوب به مناقصه گران حائز شرايط اطلاع رساني خواهد شد. شايان ذكر است مناقصه گراني كه حداقل امتياز ارزيابي كيفي مناقصه را كسب ننمايند پاكات پيشنهاد قيمت آنها گشايش نخواهد يافت.

8- پيش پرداخت: 15 درصد قيمت پيشنهادي

9- جهت كسب اطلاعات بيشتر و در صورت نياز به توضيح فني و اجرايي با شماره تلفن 31444715-041 و موارد پيماني و اسنادي با شماره تلفن 31444178-041 و يا 31444191-041 فاكس 31444175-041 تماس حاصل فرمائيد.

 10- اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه :

مركز تماس: 1456-021    

                                                                                      

                                                                                               روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

 

تاريخ درج آگهي: 1402/10/23

دوشنبه, 18 دی 1402

تامين خودروهاي استيجاري با راننده و اياب و ذهاب (به تعداد 161دستگاه) كاركنان منطقه8 عمليات انتقال گاز

آگهي مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي همزمان

(شماره مناقصه: 87120008)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53162447)،

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2002091592000031)

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز-كيلومتر 15 جاده تبريز-آذرشهر- بعد از سه­ راهي پالايشگاه – نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي-ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع مناقصه : تامين خودروهاي استيجاري با راننده و اياب و ذهاب (به تعداد 161دستگاه) كاركنان منطقه8 عمليات انتقال گاز، به صورت عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي فشرده، به مدت يكسال شمسي.

2 ـ مبلغ برآورد اوليه:  954 160 590 598 ريال

3- قيمت ها متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.

4 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار : 220 803 671 20 ریال مطابق بند الف ماده 6 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394 )در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز)

* مناقصه گران مكلفند ضمن بارگذاري تصوير ضمانتنامه مذكور در سامانه ستاد، پاكت الف (حاوي اصل ضمانت نامه) را به صورت فيزيكي حداكثر تا مهلت عودت اسناد تحويل دستگاه مناقصه گزار به نشاني تبريز-كيلومتر 15 جاده تبريز- آذرشهر، بعد از سه­راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، طبقه سوم، اتاق 415، دفتر كميسيون مناقصات نموده و رسيد دريافت نمايند.

5 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران: كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشارفراخوان در سامانه روز دوشنبه مورخ 18/10/1402 مي­باشد.

5-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي گواهي تاييد صلاحيت معتبر در زمينه حمل و نقل از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي ، گواهي تاييد صلاحيت معتبرايمني از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي، شناسه ملي، شماره اقتصادي، آخرين صورت هاي مالي حسابرسي شده منتهي به پايان سال،اساسنامه شركت،آگهي آخرين تغييرات روزنامه رسمي و گواهي نامه ثبت نام در نظام ماليات بر ارزش افزوده بوده و مي بايست تصاوير اين مدارك را به همراه فرمهاي ارزيابي كيفي با مستندات مربوطه، ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت كرده در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

6-آخرين مهلت دريافت/دانلود اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز يكشنبه مورخ 24/10/1402 ساعت 18:00

7- آخرين مهلت عودت/ بارگذاري اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز شنبه مورخ 07/11/1402 ساعت 11:00

* بديهي است پاكات قيمت مناقصه گراني گشايش خواهد يافت كه حداقل امتياز قابل قبول را از ارزيابي كيفي مناقصه بدست آورده باشند. زمان و مكان گشايش پاكات پيشنهاد قيمت متعاقباً به صورت مكتوب به مناقصه گران حائز شرايط اطلاع رساني خواهد شد. شايان ذكر است مناقصه گراني كه حداقل امتياز ارزيابي كيفي مناقصه را كسب ننمايند پاكات پيشنهاد قيمت آنها گشايش نخواهد يافت.

8- پيش پرداخت: پيش پرداخت معادل 15 درصد قيمت پيشنهادي مطابق مفاد اسناد مناقصه.

9- جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ تلفن 31444174-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.

10- اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه :

مركز تماس: 41934-021/1456-021

دفتر ثبت نام: 88969737  و 85193768

 

                                                                                        روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

 

تاريخ درج آگهي: 1402/10/18

شنبه, 16 دی 1402

تعميرات اساسي يك دستگاه توربين زيمنس مدل SGT400  تاسيسات تبريز

آگهي ارزيابي كيفي پيمانكاران ( شناسايي پيمانكار)

 تجديد مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي (نيمه فشرده)

(شماره مناقصه: 87120001)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53162059)

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت:  2002091592000068)

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز- كيلومتر 15 جاده تبريز-آذرشهر- بعد از سه ­راهي پالايشگاه - نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي- ساختمان مركزي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع  تجديد مناقصه: تعميرات اساسي يك دستگاه توربين زيمنس مدل SGT400  تاسيسات تبريز، به مدت دوازده ماه تقويمي به صورت عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي (نيمه فشرده).

2 ـ مبلغ تامين اعتبار پروژه:  999 131 2  يورو (ارزي) + 25/500/000/000 ريال .   

3- قيمت ها متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.

4 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار:  000 325 412 27 ريال، مطابق بند" الف" ماده "6 " آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) دروجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).

-مناقصه گراني كه موفق به كسب  حداقل امتياز قابل قبول در اين مرحله گردند ، در مرحله ارسال دعوت نامه توسط كارفرما ، مبلغ تضمين را تهيه و ارائه خواهند نمود.

5 ـ نحوه دريافت اسناد تجديد مناقصه، فرمها ومدارك ارزيابي كيفي، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران: كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (سامانه ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند.

تاريخ انتشار فراخوان در سامانه  ستاد روز شنبه  مورخ  16/10/1402 مي­باشد.

5-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي گواهينامه صلاحيت معتبر پيمانكاري پايه 4 نفت و گاز از سازمان برنامه و بودجه كشور (نظام فني اجرائي)، گواهينامه صلاحيت معتبر ايمني پيمانكاران از اداره تعاون ، كار و رفاه اجتماعي، آخرين صورت هاي مالي حسابرسي شده منتهي به پايان سال، گواهينامه ثبت نام در نظام ماليات بر ارزش افزوده بوده كه مي بايست تصاوير اين مدارك را به همراه فرمهاي ارزيابي كيفي با مستندات مربوطه، ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت كرده و در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

5-2- هزينه دريافت اسناد مناقصه، فرم ها و مدارك ارزيابي كيفي از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 000 500 ريال بوده كه بصورت الكترونيكي واريز خواهد شد.

 ** بديهي است شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) پس از بررسي اسناد و مدارك ارزيابي كيفي مناقصه گران، نسبت به ارسال دعوت نامه و اسناد مناقصه از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به مناقصه گراني كه حداقل امتياز قابل قبول (55) با شرط كسب حداقل امتيازات اخذ شده هر رديف را بدست آورند، اقدام خواهد نمود.

6-آخرين مهلت  دريافت فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز دوشنبه  مورخ  25/10/1402  ساعت 16:00

7- آخرين مهلت عودت فرمها و مدارك ارزيابي كيفي :  روز  شنبه  مورخ   14/11/1402 ساعت 11:00

8 ـ زمان  تحويل، عودت اسناد مناقصه و گشايش پاكات پيشنهاد قيمت از طريق دعوت نامه به مناقصه گراني كه موفق به كسب حداقل امتياز لازم شده باشند، متعاقباً از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) اعلام خواهد شد.

9- پيش پرداخت: 15 درصد بخش اجرا و 25 درصد بخش مصالح (كالا) .

10 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر و در صورت نياز به توضيح فني و اجرايي با شماره تلفن 31444707-041 و موارد پيماني و اسنادي با شماره تلفن 31444177-041 و فاكس 31444175-041 تماس حاصل فرمائيد.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:

  مركز تماس :1456-021            

                                                                                      

                                                                                         روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

 

تاريخ درج آگهي: 1402/10/16

شنبه, 16 دی 1402

اورهال يك دستگاه  GG  توربين زيمنس مدل  SGT400  تاسيسات تبريز

آگهي تجديد مناقصه عمومي يك مرحله اي

(شماره مناقصه: 87120005)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53162078) 

(شماره فراخوان درسامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2002091592000067)

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز- كيلومتر 15 جاده تبريز- آذرشهر- بعد از سه­ راهي پالايشگاه – نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي- ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع تجديد مناقصه: اورهال يك دستگاه  GG  توربين زيمنس مدل  SGT400  تاسيسات تبريز، به مدت شش ماه تقويمي به صورت عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي (فشرده).

2 ـ مبلغ تامين اعتبار پروژه:  72/600/000/000 ريال .  

3- قيمت ها متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.

4 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار:  000 000 630 3  ريال ، مطابق بند" الف" ماده "6 " آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) دروجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).

* مناقصه گران مكلفند ضمن بارگذاري تصوير ضمانتنامه مذكوردر سامانه ستاد، پاكت الف (حاوي اصل ضمانت نامه) را به صورت فيزيكي حداكثر تا ساعت 11:00 روز شنبه  مورخ 14/11/1402 تحويل دستگاه مناقصه گزار به نشاني تبريز- كيلومتر 15 جاده تبريز- آذرشهر، بعد از سه­راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، طبقه سوم، اتاق 415   دفتر كميسيون مناقصات نموده و رسيد دريافت نمايند.

5 ـ نحوه دريافت اسناد تجديد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران: كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند.

 تاريخ انتشارفراخوان در سامانه روز شنبه  مورخ   16/10/1402  مي­باشد.

5-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي گواهي نامه صلاحيت معتبر پيمانكاري پايه پنج در رشته نفت و گاز از سازمان برنامه و بودجه كشور (نظام فني اجرايي) ، گواهي تاييد صلاحيت معتبرايمني پيمانكاران از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي، شناسه ملي، شماره اقتصادي، اساسنامه شركت ،آگهي آخرين تغييرات روزنامه رسمي و گواهي نامه ثبت نام در نظام ماليات بر ارزش افزوده بوده و مي بايست تصاوير اين مدارك را به همراه فرمهاي ارزيابي كيفي با مستندات مربوطه، ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت كرده در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

5-2- هزينه دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 000/500 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.

6-آخرين مهلت دريافت(دانلود) اسناد تجديد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز دوشنبه  مورخ 25/10/1402   ساعت 16:00

7- آخرين مهلت بارگذاري /عودت اسناد تجديد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز شنبه مورخ 14/11/1402  ساعت 11:00

* بديهي است پاكات قيمت مناقصه گراني گشايش خواهد يافت كه حداقل امتياز قابل قبول را با شرط كسب حداقل امتياز هر رديف از ارزيابي كيفي مناقصه بدست آورده باشند. زمان و مكان گشايش پاكات پيشنهاد قيمت متعاقباً به صورت مكتوب به مناقصه گران حائز شرايط اطلاع رساني خواهد شد. شايان ذكر است مناقصه گراني كه حداقل امتياز ارزيابي كيفي مناقصه را كسب ننمايند پاكات پيشنهاد قيمت آنها گشايش نخواهد يافت.

8- پيش پرداخت: 15 درصد قيمت پيشنهادي.

9- جهت كسب اطلاعات بيشتر و در صورت نياز به توضيح فني و اجرايي با شماره تلفن 31444707-041 و موارد پيماني و اسنادي با شماره تلفن 31444177-041 و فاكس 31444175-041 تماس حاصل فرمائيد.

 10- اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه :

مركز تماس: 1456-021                  

                                                                                    

                                                                                                   روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

 

تاريخ درج آگهي: 1402/10/16

شنبه, 09 دی 1402

خريد تجهيزات، نصب،اجرا و آموزش سيستم حفاظت الكترونيك تاسيسات تقويت فشار گاز چلوند و اندازه گيري گاز آستارا

آگهي مناقصه عمومي دو مرحله اي

(شماره مناقصه: 87120012)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53161173)

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2002091592000066)

نام و نشاني دستگاه مناقصه­گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز- كيلومتر 15 جاده تبريز- آذرشهر- بعد از سه­راهي پالايشگاه – نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي- ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع مناقصه: خريد تجهيزات، نصب،اجرا و آموزش سيستم حفاظت الكترونيك تاسيسات تقويت فشار گاز چلوند و اندازه گيري گاز آستارا، به صورت عمومي دو مرحله اي به مدت 12 ماه تقويمي.

2 ـ مبلغ برآورد اوليه:  000 000 000 90 ريال

3- قيمت ها متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.

4 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار:  000 000 500 4 ريال مطابق بند الف ماده 6 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز)

* مناقصه گران مكلفند ضمن بارگذاري تصوير ضمانتنامه مذكور در سامانه ستاد، پاكت الف (حاوي اصل ضمانت نامه) را به صورت فيزيكي حداكثر تا پايان مهلت عودت اسناد مناقصه (ساعت 10:30 روز شنبه مورخ 14/11/1402) تحويل دستگاه مناقصه گزار به نشاني تبريز- كيلومتر 15 جاده تبريز- آذرشهر، بعد از سه­راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، طبقه سوم، اتاق 415  دفتر كميسيون مناقصات نموده و رسيد دريافت نمايند.

5 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي فني- بازرگاني، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي فني-بازرگاني و پيشنهاد قيمت مناقصه گران:

5-1- مناقصه گران موظفند در مرحله اول مستندات بارگذاري مناقصه (شامل: صفحه اول دفترچه مناقصه، برگ پيشنهاد قيمت، دستورالعمل حل اختلاف قراردادي، دستورالعمل HSE پيمانكاران و دستورالعمل ارزيابي مالي و فرآيند قيمت متناسب) را از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir دريافت نمايند.

5-2- در مرحله دوم مناقصه­گران حائز شرايط داراي مدارك اشاره شده در بند 5-3  با مراجعه به آدرس اشاره شده در بند 6-1 نسبت به دريافت ساير اسناد مناقصه شامل : دفترچه مناقصه، ريز برآورد مناقصه، اسناد فني مناقصه و معيارهاي ارزيابي فني – بازرگاني و دفترچه طراحي اقدام نمايند.

لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشارفراخوان در سامانه ستاد روز شنبه مورخ 09/10/1402 مي­باشد.

5-3- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي گواهينامه صلاحيت معتبرارتباطات پيمانكاري از سازمان برنامه و بودجه گشور يا گواهي صلاحيت معتبر تاسيسات و تجهيزات از سازمان برنامه و بودجه كشور يا گواهي معتبرانفورماتيك از دبير خانه شوراي عالي انفورماتيك كشور يا پروانه معتبراز وزارت صنعت و معدن و تجارت در زمينه تخصصي مورد نظر و مجوز فعاليت معتبر مورد تاييد سازمان حراست وزارت نفت (شركت هاي كه در فهرست بلند سازمان حراست وزارت نفت قرار دارند)، گواهي تاييد صلاحيت معتبرايمني از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي، شناسه ملي، شماره اقتصادي، اساسنامه شركت،آگهي آخرين تغييرات روزنامه رسمي و گواهي نامه ثبت نام در نظام ماليات بر ارزش افزوده بوده و مي بايست تصاوير اين مدارك را به همراه فرمهاي ارزيابي فني- بازرگاني با مستندات مربوطه، ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت كرده در پاكت "ب" قرار دهند.

5-4- هزينه دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي فني- بازرگاني از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 000/500 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.

6-آخرين مهلت دانلود و دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي فني- بازرگاني: روز يكشنبه مورخ 17/10/1402 ساعت 16:00

6-1-محل دريافت اسناد ،فرمها و مدارك ارزيابي فني- بازرگاني: تبريز- كيلومتر پانزده جاده تبريز ـ آذرشهر ـ بعد از سه­راهي پالايشگاه ـ نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي ـ ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز ـ امور پيمانها ـ طبقه اول- اتاق 1/202 

7- آخرين مهلت بارگذاري /عودت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي فني- بازرگاني: روز شنبه مورخ 14/11/1402 ساعت 10:30

7-1ـ محل عودت و تحويل اسناد ،فرمها و مدارك ارزيابي فني- بازرگاني: تبريز- كيلومترپانزده جاده تبريزـ آذرشهر، بعد از سه­راهي پالايشگاه ـ نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي ـ ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز- طبقه سوم- دفتر كميسيون مناقصات

7-2- زمان گشايش پاكات پيشنهاد قيمت مناقصه گران حايز شرايط از طريق دعوت نامه، متعاقباً اعلام خواهد شد.

*- بديهي است پاكات قيمت بارگذاري شده در سامانه ستاد مناقصه گراني گشايش خواهد يافت كه حداقل امتياز قابل قبول را از ارزيابي فني- بازرگاني مناقصه بدست آورده باشند و مناقصه گران موظفند برگ پيشنهاد قيمت (كلي + ريز برآورد قيمت) را در سامانه ستاد بارگذاري نمايند. شايان ذكر است مناقصه گراني كه حداقل امتياز ارزيابي فني- بازرگاني مناقصه را كسب ننمايند پاكات پيشنهاد قيمت آنها گشايش نخواهد يافت.

**-لازم به ذكر است حداقل امتياز فني برابر 60 و با ضريب تاثير 35/0 مي باشد.

8- پيش پرداخت: معادل 25 درصد مبلغ پيمان .

9- جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ تلفن 31444174-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.

10- اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه :

مركز تماس: 1456-021

 

                                                                                                           روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

تاريخ درج آگهي: 1402/10/9

یکشنبه, 03 دی 1402

خريد ماينور پارت هاي مورد نياز جهت نصب روي نازل هاي رديف دوم توربينNP 

آگهي تجديد مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي همزمان

(شماره مناقصه: 87120044)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53161174)،

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2002091592000065)

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز-كيلومتر 15 جاده تبريز-آذرشهر- بعد از سه­ راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع مناقصه : خريد ماينور پارت هاي مورد نياز جهت نصب روي نازل هاي رديف دوم توربينNP به صورت عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي فشرده، به مدت هشت ماه شمسي.

2 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000 500 731 ریال مطابق بند الف ماده 5 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز)

* مناقصه گران مكلفند ضمن بارگذاري تصوير ضمانتنامه مذكور در سامانه ستاد، پاكت الف (حاوي اصل ضمانت نامه) را به صورت فيزيكي حداكثر تا پايان مهلت عودت اسناد  تحويل دستگاه مناقصه گزار به نشاني تبريز- كيلومتر 15 جاده تبريز- آذرشهر- بعد از سه­راهي پالايشگاه –نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي- ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز- طبقه سوم- اتاق 415 - دفتر كميسيون مناقصات نموده و رسيد دريافت نمايند.

3 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران: كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل،عودت،تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشارفراخوان در سامانه روز يكشنبه مورخ 03/10/1402 مي­باشد.

3-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي شناسه ملي/پروانه كسب، شماره اقتصادي و گواهي نامه ثبت نام در نظام ماليات بر ارزش افزوده بوده و تصوير اين مدارك را به همراه فرمهاي ارزيابي كيفي با مستندات مربوطه، ممهور به مهر و امضاء الكترونيكي عوامل مجاز كرده و در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

3-2- هزينه دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 000/500 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.

4- آخرين مهلت دريافت/ دانلود اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز چهارشنبه مورخ 13/10/1402 ساعت 15

5- آخرين مهلت عودت/ بارگذاري اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز شنبه مورخ 30/10/1402 ساعت 11

*بديهي است پاكات قيمت مناقصه گراني گشايش خواهد يافت كه حداقل امتياز قابل قبول را از ارزيابي كيفي مناقصه بدست آورده باشند. زمان و مكان گشايش پاكات پيشنهاد قيمت متعاقباً به صورت مكتوب به مناقصه گران حائز شرايط اطلاع رساني خواهد شد. شايان ذكر است مناقصه گراني كه حداقل امتياز ارزيابي كيفي مناقصه را كسب ننمايند پاكات پيشنهاد قيمت آنها گشايش نخواهد يافت.

6- پيش پرداخت: پيش پرداخت معادل 25 درصد قيمت پيشنهادي مطابق مفاد اسناد مناقصه.

7- جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ تلفن 31444173-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه :

مركز تماس: 1456-021

 

                                                                                    روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

 

تاريخ درج آگهي: 1402/10/3

صفحه3 از55

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت