پنج شنبه 13 ارديبهشت 1403 برابر با 02 می 2024

مناقصه ها و مزایده ها

مناقصه ها و مزایده ها (334)

سه شنبه, 09 بهمن 1397

خريد دو دستگاه HPE PROLIANT DL380 GEN10 SERVER

آگهي مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي ساده

شماره مناقصه: 87170043

نام و نشاني دستگاه مناقصه ­گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه هشت عمليات انتقال گاز)، تبريز ـ كيلومتر پانزده جاده تبريز ـ آذرشهر ـ بعد از سه­ راهي پالايشگاه ـ نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي ـ صندوق پستي 367 ـ 51745 سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع مناقصه: تامين/خريد دو دستگاه HPE PROLIANT DL380 GEN10 SERVER بصورت مناقصه عمومي يك مرحله اي، به مدت 3 ماه تقويمي.

2 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: -/165.000.000 ريال مطابق بند الف ماده 6 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) واريز وجه بحساب  5154530401006  نزد بانك سپه  شعبه راه آهن تبريز كد 1072 و ضمانتنامه در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).

3 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه: مناقصه­ گران داراي مدارك ذيل ميتوانند به آدرس مندرج در بند 4 مراجعه و اسناد مناقصه را دريافت، و در مهلت مقرر تكميل و ارائه نمايند.

1-3- نامه اعلام آمادگي با ذكر موضوع مناقصه، شماره تلفن تماس ، شماره فكس و آدرس

2-3-كپي برابر اصل ازمراجع ذيصلاح قانوني شناسه ملي ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت براي اشخاص حقوقي، بهمراه كپي برابر اصل كارت ملي براي اشخاص حقيقي. كپي برابر اصل پروانه كسب براي فروشگاهها.

3-3- كپي برابر اصل ازمراجع ذيصلاح قانوني شماره اقتصادي ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت براي اشخاص حقوقي

4-3- اصل فيش واريزي به مبلغ دويست هزار ريال به شماره حساب  5154530401006  نزد بانك سپه  شعبه راه آهن تبريز كد 1072 بابت خريد اسناد.

4 ـ محل دريافت اسناد مناقصه: تبريز-كيلومتر پانزده جاده تبريز ـ آذرشهر ـ بعد از سه­ راهي پالايشگاه ـ نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي ـ منطقه هشت عمليات انتقال گاز ـ ساختمان تداركات كالا- طبقه اول ـ اتاق 204

5-محل عودت و تحويل پاكات مناقصه: تبريز-كيلومترپانزده جاده تبريزـ آذرشهر ـ بعد از سه­ راهي پالايشگاه ـ نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي ـ ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز- طبقه همكف دفتر حراست

6- آخرين مهلت اعلام آمادگي: روز سه شنبه مورخ 16/11/97

7 ـ آخرين مهلت دريافت اسناد مناقصه: روز چهار شنبه مورخ 24/11/97 ساعت 14

8 ـ آخرين مهلت عودت اسناد مناقصه: روز چهار شنبه مورخ 08/12/97 ساعت 14

9 ـ زمان گشايش پيشنهادها: روز يكشنبه مورخ 12/12/97 ساعت 10/30 اتاق 415 كميسيون مناقصات.

10 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ تلفن 31444435-041 و يا دورنگار 31444410-041 تماس حاصل فرماييد.

11- كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 3189694

                                                                                           روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

تاريخ درج آگهي: 97/11/9

سه شنبه, 09 بهمن 1397

خريد 12 ست كامل سيستم كنترل عملگر طرح بيفي لاين بريك دار و 12 مخزن رفرنس گاز لاين بريك بيفي نصب افقي32 ليتري با ارزيابي فني-بازرگاني

آگهي مناقصه عمومي دو مرحله اي با ارزيابي فني-بازرگاني

شماره مناقصه: 87170042

نام و نشاني دستگاه مناقصه­گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه هشت عمليات انتقال گاز)، تبريز ـ كيلومتر پانزده جاده تبريز ـ آذرشهر ـ بعد از سه ­راهي پالايشگاه ـ نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي ـ صندوق پستي 367 ـ 51745 سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع مناقصه : خريد 12 ست كامل سيستم كنترل عملگر طرح بيفي لاين بريك دار و 12 مخزن رفرنس گاز لاين بريك بيفي نصب افقي32 ليتري ، بصورت مناقصه عمومي دو مرحله اي، به مدت 6 ماه تقويمي.

2 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: -/500.000.000 ريال مطابق بند الف ماده 6 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) واريز نقد بحساب  5154530401006  نزد بانك سپه  شعبه راه آهن تبريز كد 1072 و ضمانتنامه در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).

3 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه : مناقصه­ گران داراي مدارك ذيل ميتوانند به آدرس مندرج در بند 4 مراجعه و اسناد مناقصه را دريافت، و در مهلت مقرر تكميل و ارائه نمايند.

1-3- نامه اعلام آمادگي با ذكر موضوع مناقصه ، شماره تلفن تماس، شماره فكس و آدرس

2-3-كپي برابر اصل ازمراجع ذيصلاح قانوني شناسه ملي ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت براي اشخاص حقوقي، بهمراه كپي برابر اصل كارت ملي براي اشخاص حقيقي. كپي برابر اصل پروانه كسب براي فروشگاهها.

3-3-كپي برابر اصل از مراجع ذيصلاح قانوني شماره اقتصادي ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت براي اشخاص حقوقي

4-3- اصل فيش واريزي به مبلغ دويست هزار ريال به شماره حساب  5154530401006  نزد بانك سپه  شعبه راه آهن تبريز كد 1072 بابت خريد اسناد.

4 ـ محل دريافت اسناد مناقصه: تبريز-كيلومتر پانزده جاده تبريز ـ آذرشهر ـ بعد از سه­راهي پالايشگاه ـ نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي ـ منطقه هشت عمليات انتقال گاز ـ ساختمان تداركات كالا- طبقه اول ـ اتاق 204

5-محل عودت و تحويل پاكات مناقصه:تبريز-كيلومتر پانزده جاده تبريزـ آذرشهر ـ بعد از سه­راهي پالايشگاه ـ نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي ـ ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز- طبقه همكف دفتر حراست

6- آخرين مهلت اعلام آمادگي: روز سه شنبه مورخ 16/11/97

7 ـ آخرين مهلت دريافت اسناد مناقصه: روز چهارشنبه مورخ 24/11/97 ساعت 14

8 ـ آخرين مهلت عودت اسناد مناقصه: روز چهار شنبه مورخ 08/12/97 ساعت 14

9 ـ زمان گشايش پيشنهادها: روز يكشنبه مورخ 12/12/97 ساعت 10/00 اتاق 415 كميسيون مناقصات.

10 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ تلفن 31444435-041 و يا دورنگار 31444410-041 تماس حاصل فرماييد.

11- كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات : 3189696

                                                                     روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

تاريخ درج آگهي: 97/11/9

شنبه, 08 دی 1397

خدمات نگهباني شركت انتقال گاز ايران ( منطقه 8 عمليات انتقال گاز)

آگهي ارزيابي كيفي غير همزمان پيمانكاران (شناسايي پيمانكار) در مناقصه عمومي يك مرحله اي

(شماره مناقصه: 87170019)، ( كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات :3185935)

نام و نشاني دستگاه مناقصه­گزار : شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز- كيلومتر 15 جاده تبريز- آذرشهر- بعد از سه­ راهي پالايشگاه– نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي- ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع مناقصه : خدمات نگهباني شركت انتقال گاز ايران ( منطقه8 عمليات انتقال گاز)، به صورت عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي غير همزمان ، به مدت يكسال شمسي.

2 ـ مبلغ برآورد اوليه: 000 000 000 62ريال

3-قيمت ها متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.

4 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار :000 000 740 2 ريال مطابق بند الف ماده 6 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394 ) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز)

5 ـ نحوه دريافت فرمها و مدارك ارزيابي كيفي : مناقصه­ گران داراي مدارك ذيل ميتوانند به آدرس مندرج در بند 6 مراجعه و فرمها و مدارك ارزيابي كيفي را دريافت، و در مهلت مقرر تكميل و ارائه نمايند.

5-1- نامه اعلام آمادگي با ذكر موضوع مناقصه ، شماره تلفن، فكس، همراه و آدرس.

5-2- كپي گواهي تاييد صلاحيت معتبر در زمينه خدمات نگهباني از اداره تعاون،كار و رفاه اجتماعي، ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت.

5-3- كپي گواهي تاييد صلاحيت معتبراز سازمان حراست وزارت نفت، ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت.

5-4- كپي گواهي تاييد صلاحيت معتبرايمني از اداره تعاون،كار و رفاه اجتماعي ، ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت.

5-5- كپي شناسه ملي ، ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت

5-6- كپي شماره اقتصادي ،ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت .

5-7- كپي صورت هاي مالي حسابرسي شده سال 96 يا 95 ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت .

5-8- هزينه فروش اسناد به مبلغ سيصد هزار ريال در هنگام توزيع اسناد مناقصه اخذ خواهد گرديد.

*بديهي است منطقه هشت عمليات انتقال گاز پس از بررسي اسناد و مدارك ارزيابي كيفي مناقصه گران، نسبت به توزيع اسناد بين مناقصه گراني كه حداقل امتياز قابل قبول را از ارزيابي كيفي مناقصه بدست آوردند اقدام خواهد كرد.

6 ـ محل دريافت فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: تبريز- كيلومتر پانزده جاده تبريز ـ آذرشهر ـ بعد از سه­راهي پالايشگاه ـ نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي ـ ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز ـ امور پيمانها ـ طبقه اول- اتاق 1/202 و يا سايت اينترنتي به نشاني www.nigcdist8.ir (شركتهايي كه مدارك را از سايت دريافت مي كنند متعهد مي باشند نامه اعلام آمادگي خود را حداكثر تا مهلت ذكر شده در بند 8 در دبير خانه منطقه ثبت نمايند. همچنين قبل و يا حين ارسال اسناد ارزيابي، ساير مدارك ذكر شده در بند 5 را به امور پيمانهاي منطقه تحويل دهند.

7 ـ محل عودت و تحويل فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: تبريز- كيلومترپانزده جاده تبريزـ آذرشهر ـ بعد از سه­راهي پالايشگاه ـ نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي ـ ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز- طبقه اول- دفتر امور پيمانها.

8 ـ آخرين مهلت اعلام آمادگي، دريافت فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز دوشنبه مورخ 17/10/1397 ساعت 16

9 ـ آخرين مهلت عودت فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز دوشنبه مورخ 01/11/1397 ساعت 16

10 ـ زمان تحويل،عودت اسناد مناقصه و گشايش پاكات پيشنهاد قيمت مناقصه گران حايز شرايط، از طريق دعوت نامه، متعاقباً اعلام خواهد شد.

11 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ تلفن 31444174-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.

                                                                                                                            روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

تاريخ درج آگهي: 97/10/8

دریافت فایل PDF

چهارشنبه, 21 آذر 1397

هفت قلم كالاي اسقاط در سايت www.nigcdist8.ir

آگهي مزايده شماره: 001-97

                      

1- موضوع مزايده: هفت قلم كالاي اسقاط در سايت www.nigcdist8.ir

2- نام و نشاني مزايده گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) تبريز – كيلومتر 15 جاده آذرشهر

3- ميزان و نوع تضمين شركت در مزايده: پنج درصد مبلغ كل پيشنهادي بصورت نقدي واريز بحساب شبا 070150000005154530401006 IR بانك سپه بنام منطقه 8 عمليات انتقال گاز

4-آخرين مهلت رويت اقلام و دريافت اسناد: تا روز شنبه مورخ 1/10/97 از ساعت 8 الي 15

5- آخرين مهلت عودت اسناد مزايده: تا ساعت 15 روز يكشنبه مورخ 2/10/97

6- زمان گشايش پاكات:   روز چهارشنبه مورخ 5/10/97 ساعت 10 اتاق415 كميسيون مناقصات

جهت دريافت فرم و كسب اطلاعات بيشتر به سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir مراجعه فرماييد.

                                                                         روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

تاريخ درج آگهي: 97/9/21

دریافت فایل PDF

دوشنبه, 12 آذر 1397

تجدید مناقصه تهيه و طبخ غذاي كاركنان تبريز

آگهي تجديد مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي ساده

شماره مناقصه: 87170013

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه هشت عمليات انتقال گاز)، تبريز، كيلومتر پانزده جاده تبريز ـ آذرشهر، بعد از سه­ راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، صندوق پستي 367 ـ 51745 سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع تجديد مناقصه: تهيه و طبخ غذاي كاركنان تبريز،بصورت مناقصه عمومي يك مرحله اي، به مدت يكسال تقويمي.

2 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: ششصد و پنجاه ميليون ريال مطابق بند الف ماده 6 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).

3 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه: مناقصه­گران داراي مدارك ذيل ميتوانند به آدرس مندرج در بند 4 مراجعه و اسناد مناقصه را دريافت، و در مهلت مقرر تكميل و ارائه نمايند.

1-3- نامه اعلام آمادگي با ذكر موضوع مناقصه، شماره تلفن تماس، شماره فكس و آدرس

2-3- كپي گواهي تاييد صلاحيت معتبردر زمينه آشپزخانه و رستوران از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت

تبصره: ارائه مستندات حداقل يك كار مشابه در پنج سال اخير براي مناقصه گران الزامي مي باشد.

3-3- كپي گواهي تاييد صلاحيت معتبرايمني ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت.

4-3-كپي شناسه ملي ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت.

5-3-كپي شماره اقتصادي ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت.

6-3- اصل فيش واريزي به مبلغ دويست هزار ريال به شماره حساب  5154530401006  نزد بانك سپه  شعبه راه آهن تبريز كد 1072

4 ـ محل دريافت اسناد مناقصه: تبريز-كيلومتر پانزده جاده تبريز ـ آذرشهر ـ بعد از سه­ راهي پالايشگاه ـ نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي ـ ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز ـ امور پيمانها ـ اتاق 1/202

5-محل عودت و تحويل پاكات مناقصه: تبريز-كيلومترپانزده جاده تبريزـ آذرشهر ـ بعد از سه­راهي پالايشگاه ـ نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي ـ ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز- طبقه سوم -دفتر كميسيون مناقصات

6- آخرين مهلت اعلام آمادگي: روز سه شنبه مورخ 20/09/1397

7 ـ آخرين مهلت دريافت اسناد مناقصه: روز چهارشنبه مورخ 28/09/1397ساعت 15

8 ـ آخرين مهلت عودت اسناد مناقصه : روز چهار شنبه مورخ 12/10/1397 ساعت 15

9 ـ زمان گشايش پيشنهادها : روز يكشنبه مورخ 16/10/1397 ساعت 10:00 اتاق 415 (كميسيون مناقصات).

10 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ تلفن 31444174-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.

11- كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 3183198

                                                                                                                              

                                                                                          روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

تاريخ درج آگهي: 97/9/12

یکشنبه, 11 آذر 1397

تامين خدمات تنظيفات و باغباني مركز بهره برداري خطوط لوله و تاسيسات تقويت فشار گاز تبريز

آگهي مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي ساده

شماره مناقصه: 87170020

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه هشت عمليات انتقال گاز)، تبريز، كيلومتر پانزده جاده تبريز ـ آذرشهر، بعد از سه ­راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، صندوق پستي 367 ـ 51745 سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع مناقصه: تامين خدمات تنظيفات و باغباني مركز بهره برداري خطوط لوله و تاسيسات تقويت فشار گاز تبريز بصورت مناقصه عمومي يك مرحله اي، به مدت يك سال تقويمي.

2 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: هشتصد و شصت و دو ميليون ريال مطابق بند الف ماده 6 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).

3 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه: مناقصه­ گران داراي مدارك ذيل ميتوانند به آدرس مندرج در بند 4 مراجعه و اسناد مناقصه را دريافت، و در مهلت مقرر تكميل و ارائه نمايند.

1-3- نامه اعلام آمادگي با ذكر موضوع مناقصه، شماره تلفن تماس، شماره فكس و آدرس

تبصره: نامه اعلام آمادگي بايستي تا تاريخ مندرج در بند 6 در دبيرخانه منطقه 8 عمليات انتقال گاز ثبت شده باشد.

2-3- كپي گواهي تاييد صلاحيت معتبردر زمينه خدمات عمومي و فضاي سبز از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت.

3-3- كپي گواهي تاييد صلاحيت معتبرايمني ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت.

4-3- كپي شناسه ملي ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت.

5-3- كپي شماره اقتصادي ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت.

6-3- اصل فيش واريزي به مبلغ دويست هزار ريال به شماره حساب  5154530401006  نزد بانك سپه شعبه راه آهن تبريز كد 1072

4 ـ محل دريافت اسناد مناقصه: تبريز، كيلومتر پانزده جاده تبريز ـ آذرشهر، بعد از سه­راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، امور پيمانها، اتاق 202

5-محل عودت و تحويل پاكات مناقصه: تبريز، كيلومتر پانزده جاده تبريزـ آذرشهر، بعد از سه­ راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، ساختمان مركزي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، طبقه سوم، اتاق كميسيون مناقصات.

6- آخرين مهلت اعلام آمادگي: روز سه شنبه مورخ 20/09/1397

7 ـ آخرين مهلت دريافت اسناد مناقصه: روز چهارشنبه مورخ 28/09/1397 ساعت 15

8 ـ آخرين مهلت عودت اسناد مناقصه: روز چهارشنبه مورخ 12/10/1397 ساعت 15

9 ـ زمان گشايش پيشنهادها: روز يكشنبه مورخ 16/10/1397 ساعت30/10 - اتاق شماره 415 (كميسيون مناقصات)

10 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ تلفن 31444179-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.

11- كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 3182848

                                                                                   روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

تاريخ درج آگهي: 97/9/11

صفحه47 از56

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت