دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 برابر با 28 آوریل 2024

مديرمنطقه 8 عمليات انتقال گاز: انتقال پايدار گاز نيازمند برنامه محوري و كار تيمي است

فيروز خدائي، مديرمنطقه 8 عمليات انتقال گاز، در حاشيه برنامه گراميداشت دهه مبارك فجر، برنامه محوري و كار تيمي را پيش نياز انتقال پايدار گاز دانست.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير منطقه 8 عمليات در جمع خانواده هاي تاسيسات و مراكز بهره برداري كه در استان اردبيل برگزار شد گفت: فعالیت شبانه روزی کارکنان بویژه در مناطق سردسیر و یخبندان، نمونه بارز ایثار و فداکاری درایجاد آرامش و آسایش هموطنانمان بوده و همه باید تلاش نمائیم تا این انرژی پاک، بدون کوچکترین خللی به مصارف خانگی و صنعتی انتقال يابد.

خدائي، با تاكيد بر اينكه در حال حاضر همكاري و همدلي خوبي در بين كاركنان وجود دارد، افزود: با تعامل سازنده، تشريك مساعي، همگرايي، همفكري و همچنين استفاده حداكثري از امكانات و ظرفيت ها، ميتوان بطور كامل اهداف سازمان را محقق كرد.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز به شعار دهه مبارك فجر سالجاري " جشن ملي، مشاركت پرشور و آينده اي روشن " اشاره كرد و اظهار داشت: پاسداري و پاسداشت ايران اسلامي با تلاش براي تامين پايدار گاز كه همواره از اهداف و اركان جهت ساز اين منطقه عملياتي بوده، تحقق يافته و زمينه را براي رشد و توسعه چشمگير جامعه هموار مي نمايد.

در ادامه سرهنگ حبيب زاده، فرمانده سپاه اردبيل ضمن تبريك اعياد شعبانيه و دهه مبارك فجر گفت: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی توطئه‌های فراوانی علیه نظام مقدس صورت گرفته و دشمن چشم طمع به مملكت ما را دارد.

حبيب زاده افزود:  دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي با استفاده از ترفندهای رنگارنگ قصد ضربه زدن به نظام و سرنگوني آن را در برنامه هاي پليد خود داشته و دارد.

فرمانده سپاه استان اردبيل بر مشاركت حداكثري مردم در انتخابات تاكيد كرد و ادامه داد: دشمنان به دنبال بي ثبات سازي كشور با كاهش مشاركت در انتخابات هستند، اين ملت، هميشه پشتيبان نظام بوده و با بصيرت و حضور گسترده در انتخابات بار ديگر در مقابل تمام چالشها و توطئه‌های دشمنان ايستادگي نموده و نقشه هاي شوم آنها را خنثی خواهند نمود.

در پايان مراسم، هنرمندان بومي، با اجراي برنامه هاي متنوع و جذاب از جمله موسيقي زنده، نمايش، مسابقات ويژه براي كودكان و خانواده ها به هنرنمايي پرداخته و از جانبازان هشت سال دفاع مقدس تجليل شد.

120 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 1408

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت