شنبه 01 ارديبهشت 1403 برابر با 20 آوریل 2024

منطقه 8 عمليات انتقال گاز جزو سازمانهاي برتر در امر كمك هاي مومنانه

منطقه 8 عمليات انتقال گاز در مراسم تقدير از سازمانها و ارگانهاي خير، جزو سازمانهاي برتر در امر خيرخواهانه و خداپسندانه و كمك هاي مومنانه معرفي و لوح سپاس دريافت كرد.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير منطقه 8، از پيشگامي و مشاركت كاركنان خير اين منطقه در امر خيرخواهانه و حمايت از نيازمندان و محرومين خبر داد و گفت: در راستای رسالت اجتماعي و همیاری و مساعدت به محرومين و نيازمندان جامعه، کارکنان اين منطقه همه ساله و همسو با ارگانها و انجمن هاي مستمندان، کمکهاي قابل توجهي را به طرق مختلف به قشر محروم اهداء مينمايند.

خدائي به تداوم كمك هاي مومنانه و رسيدگي به حال محرومين و نيازمندان در ايام مقابله با ويروس منحوس كرونا تاكيد كرد و افزود: لزوم اجراي مطلوب كمك مومنانه مي تواند به برقراري عدالت در جامعه كمك شاياني نموده و همچنين با شركت در آن مي توان روح همدلي و نوع دوستي خود را براي كمك به نيازمندان و هموطنان خويش بيش از پيش ثابت كرد.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز اظهار داشت: اين كمك هاي مالي اگر چه ناچيز است ولي در طول سال به بهانه هاي مختلف تداوم داشته؛ لذا اميدواريم فرهنگ كمك به نيازمندان و دستگيري از افراد بي بضاعت در جامعه نهادينه شود.

وي ضمن قدرداني از همدلي و مشاركت مومنانه كاركنان، تصريح كرد: كاركنان خير اين منطقه همگام با تامين انرژي هموطنان و در كنار انجام وظايف محوله، با روحيه ايثار و نوع دوستي خود در طول سال و كمكهاي انساندوستانه در دستگيري از ايتام، کمک به محرومين و مستمندان، حمايت از نيازمندان هموفيلي، مدافعان حرم و ساير موارد مشابه، مشاركت نموده و التيام بخش آلام نيازمندان و محرومين هستند.

570 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 743

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت