جمعه 31 فروردين 1403 برابر با 18 آوریل 2024

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز: رونق تولید و توسعه در گرو مدیریت کارآمد و نظام مند است

فيروز خدائي، در نشست بصيرت افزايي سيزدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري، رونق تولید و توسعه کشور را در گرو مدیریت کارآمد و نظام مند دانست.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير منطقه 8 ، در اين نشست كه با حضور فرمانده سپاه ناحيه امامت تبريز و جمعي از مسئولين منطقه برگزار شد، به نقش روابط عمومي ها و پايگاه هاي مقاومت را در فرهنگ سازي، اطلاع رساني و تشويق مردم براي مشاركت گسترده و حداكثري در انتخابات اشاره کرد و گفت: همه بايد تلاش كنيم تا مردم با آگاهي و بصيرت افزايي و همچنين با مشاركت فعال خود بار ديگر همچون انتخابات سالهاي پيش در عرصه انتخابات 28 خرداد امسال نيز نقش آفريني كنند چرا كه شركت در انتخابات نيازمند فرهنگ سازي اصولي در جامعه است.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز، رونق توليد و توسعه را در گرو مديريت كارآمد و نظام مند دانست و افزود: همه امورات كشور در همه حوزه ها، به انتخاب اصلح و فردي توانمند بستگي دارد، اگر اين انتخاب صحيح باشد، مطمئنا مي تواند در هر حوزه اي رونق ايجاد كند.

خدائي اظهار داشت: امروز همه دنيا چشم شان به انتخابات ايران است و در قبال آن احساس مسوليت مي كنند و دوست دارند فضاي انتخابات سرد باشد ولي مردم ايران اسلامي با حضور حداكثري در انتخابات كه همه جناح هاي سياسي در آن حضور پر رنگ خواهند داشت برگ ديگري بر افتخارات اين نظام خواهند افزود.

در ادامه اين نشست، پور اسماعيل، فرمانده سپاه ناحيه امامت تبريز، ضمن تاكيد بر حضور حداكثري مردم در انتخابات گفت: تمام موفقيتها و پيشرفتهاي امروز ما مرهون مجاهدت ملت سلحشور ايران اسلامي و خون شهداي هميشه زنده انقلاب اسلامي و جنگ تحميلي بوده که توانستند ريشه‌هاي حکومت ظلم و جور را از ايران برکنند و حکومت جمهوري اسلامي را برقرار نمايند و اينك وظيفه ماست كه با حضور در عرصه انتخابات و صيانت از اين انقلاب، در رشد و تعالي ميهن اسلامي گام برداريم.

پور اسماعيل در ادامه بيانات خود به انتخابات 28 خرداد اشاره كرد و تصريح نمود: دشمن، رسانه هاي بيگانه، ضد انقلاب و سلطنت طلبان نمي خواهند كه مردم در انتخابات شركت كنند زيرا مشاركت بيشتر، راي به نظام و شكست دشمنان است و اميدواريم روز انتخابات، يك روز تاريخي در انقلاب اسلامي باشد.

فرمانده سپاه ناحيه امامت تبريز ادامه داد: دشمنان به دنبال ايجاد فضاي دوقطبي در كشور هستند بطوريكه دشمنان مي خواهند با ايجاد فضاي دوقطبي در كشور مردم را تحت تاثير قرار دهند اما مردم تصميم گيرنده اصلي هستند و بايد با بصيرت در انتخابات شركت كنند.

575 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 744

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت