جمعه 07 ارديبهشت 1403 برابر با 26 آوریل 2024

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز: افق روشن توسعه و پيشرفت با پژوهش و خلاقيت هموار مي گردد

فيروز خدائي، در جلسه كميته راهبري خودكفايي، پژوهش را زيربناي پيشرفت و توسعه پايدار دانست و بر ضرورت خودكفايي و خوداتكايي تاكيد كرد.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير منطقه در حاشيه جلسه كميته راهبري خودكفايي شركت انتقال گاز كه بصورت مجازي از طريق ويدئو كنفرانس برگزار شد، ضمن اشاره بر ضرورت خودكفايي و خوداتكايي گفت: بسيار مفتخريم كه اين منطقه عملياتي در راستاي تعهدات سازماني و بومي سازي قطعات پا در ركاب بوده و به تجهيزات مناسبي مجهز شده است كه ضرورت توجه ويژه به دانش افزايي و فناوري هاي نوين را نشان مي دهد.

خدائي از خودكفايي و خوداتكايي در بومي سازي قطعات، بعنوان الگوي پيشرفت نطام و عرصه شكست دشمنان در مقابله با تحريم ها ياد كرد و افزود: ضرورت دارد با گسترش و ارتقاء دانش و بهره گيري از تكنولوژي هاي نوين، ظرفيت ها را بشناسيم و با صرفه جويي در انرژي و مديريت بهينه هزينه ها، در صيانت از سرمايه هاي ملي و شريانهاي حياتي حساس باشيم.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز اظهار داشت: اين منطقه عملياتي گام هاي بزرگي با هدف خودكفايي و خوداتكايي در ساخت كالاها و قطعات استراتژيك مورد نياز خود برداشته و در اين مسير، بالا بردن كيفيت در حد استانداردهاي ملي و جهاني، استفاده حداكثري از امكانات داخل و همچنين صرفه جويي ارزي و ريالي را در راس فعاليتهاي خود قرار داده است.

وي، برپايي چندين مورد نمايشگاه نيازهاي خودكفايي منطقه 8 عمليات انتقال گاز در برون از سازمان، افتتاح رسمي نمايشگاه دائمي خودكفايي در داخل منطقه، خودكفايي 79 قلم كالاهاي اساسي داخلي و هدف گذاري پنج ساله اقلام خودكفايي منطقه از سال 1400 الي 1404 به ميزان يكصد قلم را از اهم اقدامات كميته خودكفايي اين منطقه نام برد.

572 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 748

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت