پنج شنبه 06 ارديبهشت 1403 برابر با 24 آوریل 2024

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز: با بكارگيري شيوه هاي مديريت مشاركتي مي توان بر مشكلات غلبه كرد

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز در بازديد از تاسيسات تقويت فشار گاز زنجان، بكارگيري شيوه هاي مديريت مشاركتي و همدلي و همفكري كاركنان را راهكاري مناسب براي حل مشكلات دانست.

به گزارش روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، فيروز خدائي، مدير اين منطقه در حاشيه بازديد و تبادل نظر با پرسنل اين تاسيسات، با اعلام اين مطلب گفت: آرامش و آسايش مردم در گرو تلاشهاي مرداني است كه بصورت شبانه روزي در مسيرهاي صعب العبور و كوهستاني كوشش نموده و از هيچ تلاشي در اين مسير دريغ نمي نمايند.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز ضمن قدرداني از تلاش كاركنان از آنها خواست با به كارگيري تمام ظرفيت و توانايي هاي خود در موفقيت و ارتقاي سازمان گام برداشته و با برنامه ريزي دقيقتر از پيش بستر لازم را براي رسيدن به جايگاه واقعي سازمان فراهم نمايند.

خدائي، نگهداري از تاسيسات را مهمترين وظايف سازماني دانست و تاكيد كرد: لازم است با نظارت دقيق و بهره مندي از دانش نوين در نگهداري از تاسيسات امانتدار خوبي باشيم و ضمن صيانت از سرمايه هاي ملي و تجهيزات، رسالت خود را در انتقال پايدار و بهينه گاز طبيعي به نحو احسن انجام دهيم.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز اظهار داشت: اگر تاسيسات تقويت فشار گاز و مراكز بهره برداري متوقف شود مشكلات عديده را در سازمان بدنبال خواهد داشت و لازمه سرپا نگهداشتن اين امر، مراقب و محافظت دقيق و اصولي از اين مراكز است.

وي، هدف از برگزاری این نشست را شناخت و آشنایی بیشتر از طریق دیدار حضوری و دریافت نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات همکاران عنوان كرد و تصريح نمود: اميدوارم بتوانيم با استفاده از نظرات و پیشنهادات و راهکارهای سازنده نیروهای توانمند، در دستیابی به اهداف سازماني و ارایه خدمات ارزنده تر به هموطنان و رفع مشکلات كاركنان بکوشیم.

589 بازدید
رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در اخبار اسلایدر
کد خبر: 749

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت