جمعه 31 فروردين 1403 برابر با 19 آوریل 2024

مناقصه ها و مزایده ها

مناقصه ها و مزایده ها (329)

سه شنبه, 08 شهریور 1401

خريد 21 عدد اتصال عايقي "20 (9 عدد)، "6 (2 عدد)، "4 (4 عدد) و "1 (6 عدد)

آگهي تجديد مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي ساده

(شماره مناقصه: 87110046)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53125780)

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت:  2001091592000032)

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه هشت عمليات انتقال گاز)، تبريز، كيلومتر پانزده جاده تبريز ـ آذرشهر، بعد از سه­ راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، صندوق پستي 367 ـ 51745، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

 1 ـ موضوع و نوع تجديد مناقصه: خريد 21 عدد اتصال عايقي "20 (9 عدد)، "6 (2 عدد)، "4 (4 عدد) و "1 (6 عدد) بصورت مناقصه عمومي يك مرحله اي، به مدت شش ماه تقويمي.

2 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000 000 715 ريال مطابق بند الف ماده 5 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).

3 ـ نحوه دريافت اسناد تجديد مناقصه:

كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران درصورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشار فراخوان در سامانه روز سه شنبه مورخ 08/06/1401 مي­باشد.

3-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي شناسه ملي/پروانه كسب، شماره اقتصادي بوده و تصوير اين مدارك را به همراه مستندات مربوطه، در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

3-2- هزينه دريافت اسناد مناقصه و فرمها از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 500/000 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.

4-آخرين مهلت دريافت (دانلود) اسناد تجديد مناقصه و فرمها: روز دوشنبه مورخ 21/06/1401  ساعت 14:00

5 - آخرين مهلت عودت (بارگذاري) اسناد تجديد مناقصه و فرمها: روز شنبه مورخ 09/07/1401  ساعت 10:00

6 - زمان گشايش پيشنهادها: روز يكشنبه مورخ 10/07/1401 ساعت 11:00

7 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ تلفن 31444173-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:

مركز تماس: 1456-021

     

                                                                                             روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

 

تاريخ درج آگهي: 1401/6/8

یکشنبه, 06 شهریور 1401

خريد يك دستگاه پمپ (Auxiliary oil pump) مربوط به الكتروكمپرسورهاي تاسيسات تبريز

آگهي تجديد مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي ساده

(شماره مناقصه: 87110045)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53125778)

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت:  2001091592000031)

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه هشت عمليات انتقال گاز)، تبريز، كيلومتر پانزده جاده تبريز ـ آذرشهر، بعد از سه­ راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، صندوق پستي 367 ـ 51745  سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

 1 ـ موضوع و نوع تجديد مناقصه: خريد يك دستگاه پمپ (Auxiliary oil pump) مربوط به الكتروكمپرسورهاي تاسيسات تبريز بصورت مناقصه عمومي يك مرحله اي، به مدت ده ماه تقويمي.

 2 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000 000 700 ريال مطابق بند الف ماده 5 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).

 3 ـ نحوه دريافت اسناد تجديد مناقصه:

كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران درصورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشار فراخوان در سامانه روز يكشنبه مورخ 06/06/1401 مي­باشد.

3-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي شناسه ملي/پروانه كسب، شماره اقتصادي بوده و تصوير اين مدارك را به همراه مستندات مربوطه، در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

3-2- هزينه دريافت اسناد مناقصه و فرمها از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 500/000 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.

 4-آخرين مهلت دريافت (دانلود) اسناد تجديد مناقصه و فرمها: روز دوشنبه مورخ 21/06/1401  ساعت 14:00

5 - آخرين مهلت عودت (بارگذاري) اسناد تجديد مناقصه و فرمها: روز شنبه مورخ 09/07/1401  ساعت 10:00

 6 - زمان گشايش پيشنهادها: روز يكشنبه مورخ 10/07/1401 ساعت 10:00

 7 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ تلفن 31444173-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:

مركز تماس: 1456-021

 

                                                                                روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

 

تاريخ درج آگهي: 1401/6/6

سه شنبه, 01 شهریور 1401

اورهال يك  دستگاه توربين گازي زيمنس مدل SGT400 تاسيسات تقويت فشار گاز تبريز

آگهي ارزيابي كيفي پيمانكاران (شناسايي پيمانكار)

مناقصه اورهال يك دستگاه توربين گازي زيمنس مدل SGT400 تاسيسات تبريز

(شماره مناقصه: 87100015)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53125460)

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2001092036000024)

 

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز- كيلومتر 15 جاده تبريز-آذرشهر- بعد از سه­ راهي پالايشگاه - نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي- ساختمان مركزي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع مناقصه:  اورهال يك  دستگاه توربين گازي زيمنس مدل SGT400 تاسيسات تقويت فشار گاز تبريز (شماره مناقصه  87100015) به مدت 12 ماه تقويمي بصورت عمومي يك  مرحله اي با ارزيابي كيفي (نيمه فشرده)

2 ـ مبلغ برآورد اوليه:  مبلغ برآورد کارفرما  17/000/000/000 ريال + 1/540/000  يورو می باشد. 

3- قيمت ها متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.

4 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار 800/394/558/14  ريال (چهارده ميليارد و پانصد و پنجاه و هشت ميليون و سيصد و نود و چهار هزار و هشتصد ريال) مطابق بند" الف" ماده "6 "آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).

تبصره : مناقصه گراني كه موفق به كسب حداقل امتياز قابل قبول در اين مرحله گردند، در مرحله ارسال دعوت نامه توسط كارفرما، مبلغ تضمين را تهيه و ارائه خواهند نمود.

5 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه، فرمها ومدارك ارزيابي كيفي، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران: كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (سامانه ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند.

تاريخ انتشار فراخوان در سامانه روز سه  شنبه  مورخ 01/06/1401مي­باشد.

5-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي گواهي نامه صلاحيت معتبر پيمانكاري پايه 4 رشته نفت و گاز از سازمان برنامه و بودجه كشور يا گواهي تشخيص صلاحيت پيمانكاران تعميرات اساسي ماشين هاي دوار وزارت نفت (SIEMENS SGT400) ، گواهينامه صلاحيت معتبر ايمني از اداره تعاون ، كار و رفاه اجتماعي، آخرين صورت هاي مالي حسابرسي شده منتهي به پايان سال كه مي بايست تصاوير اين مدارك را به همراه فرمهاي ارزيابي كيفي با مستندات مربوطه، ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت كرده ودر سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

5-2- بديهي است شركت انتقال گاز ايران پس از بررسي اسناد و مدارك ارزيابي كيفي مناقصه گران، نسبت به ارسال دعوت نامه و اسناد مناقصه از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به مناقصه گراني كه حداقل امتياز قابل قبول (55) با شرط كسب حداقل امتيازات اخذ شده هر رديف را بدست آورند، اقدام خواهد نمود.

6-آخرين مهلت دريافت (دانلود) اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي:  روز چهار شنبه  مورخ 09/06/1401 ساعت 16

7 ـ آخرين مهلت بارگذاري/عودت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز پنجشنبه  مورخ 24/06/1401 ساعت 16

8- زمان  تحويل، عودت اسناد مناقصه و گشايش پاكات پيشنهاد قيمت از طريق دعوت نامه به مناقصه گراني كه موفق به كسب حداقل امتياز لازم شده باشند ، متعاقباً از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) اعلام خواهد شد.

9- پيش پرداخت: 20 درصد بخش اجرا و 20 درصد بخش مصالح (كالا)

10 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر و در صورت نياز به توضيح فني و اجرايي با شماره تلفن 31444707-041 و موارد پيماني و اسنادي با شماره تلفن 31444178-041 و فاكس 31444175-041 تماس حاصل فرمائيد.

 - اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:

مركز تماس: 1456-021   

دفتر ثبت نام: 88969737   و 85193768

                                                                          

                                                                                       روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

 

تاريخ درج آگهي: 1401/6/1

دريافت فايل PDF

دوشنبه, 24 مرداد 1401

خريد يك ست دستگاه نشت ياب ليزري مكشي قابل نصب بر روي خودرو

آگهي تجديد مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي ساده

(شماره مناقصه: 87110044)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات : 53124595)

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت:  2001091592000030)

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه هشت عمليات انتقال گاز)، تبريز، كيلومتر پانزده جاده تبريز ـ آذرشهر، بعد از سه­ راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، صندوق پستي 367 ـ 51745 سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

 1 ـ موضوع و نوع تجديد مناقصه: خريد يك ست دستگاه نشت ياب ليزري مكشي قابل نصب بر روي خودرو بصورت مناقصه عمومي يك مرحله اي، به مدت شش ماه تقويمي.

 2 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000 000 750 ريال مطابق بند الف ماده 5 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).

 3 ـ نحوه دريافت اسناد تجديد مناقصه:

كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران درصورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشار فراخوان در سامانه روز سه شنبه مورخ 25/05/1401 مي­باشد.

3-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي شناسه ملي/پروانه كسب، شماره اقتصادي بوده و تصوير اين مدارك را به همراه مستندات مربوطه، در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

3-2- هزينه دريافت اسناد مناقصه و فرمها از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 000/500 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.

 

4-آخرين مهلت دريافت (دانلود) اسناد تجديد مناقصه و فرمها: روز چهارشنبه مورخ 02/06/1401 ساعت 14:00

5 - آخرين مهلت عودت (بارگذاري) اسناد تجديد مناقصه و فرمها: روز چهارشنبه مورخ 16/06/1401 ساعت 12:00

6 - زمان گشايش پيشنهادها: روز يكشنبه مورخ 27/06/1401 ساعت 11:00

 7 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ تلفن 31444173-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:

مركز تماس: 1456-021

 

                                                                                            روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

 

تاريخ درج آگهي: 1401/5/25

دوشنبه, 24 مرداد 1401

خريد ليفتراك برقي 3/5 تن

آگهي تجديد مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي ساده

(شماره مناقصه: 87110043)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53124597)

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت:  2001091592000029)

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه هشت عمليات انتقال گاز)، تبريز، كيلومتر پانزده جاده تبريز ـ آذرشهر، بعد از سه­ راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، صندوق پستي 367 ـ 51745  سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

 1 ـ موضوع و نوع تجديد مناقصه: خريد ليفتراك برقي 3/5 تن به صورت مناقصه عمومي يك مرحله اي، به مدت سه ماه تقويمي.

 2 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000 000 600 ريال مطابق بند الف ماده 5 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).

 3 ـ نحوه دريافت اسناد تجديد مناقصه:

كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران درصورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشار فراخوان در سامانه روز دوشنبه مورخ 24/05/1401 مي­باشد.

3-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي شناسه ملي/پروانه كسب، شماره اقتصادي بوده و تصوير اين مدارك را به همراه مستندات مربوطه، در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

3-2- هزينه دريافت اسناد مناقصه و فرمها از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 500/000 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.

4-آخرين مهلت دريافت (دانلود) اسناد تجديد مناقصه و فرمها: روز چهارشنبه مورخ 02/06/1401 ساعت 14:00

5 - آخرين مهلت عودت (بارگذاري) اسناد تجديد مناقصه و فرمها: روز چهارشنبه مورخ 16/06/1401 ساعت 12:00

 6 - زمان گشايش پيشنهادها: روز يكشنبه مورخ 27/06/1401 ساعت 10:00

 7 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ تلفن 31444173-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:

مركز تماس: 1456-021

 

                                                                                        روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

 

تاريخ درج آگهي: 1401/5/24

سه شنبه, 18 مرداد 1401

خريد كك نفتي براي بازسازي بسترهاي CPS منطقه

آگهي تجديد مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي ساده

(شماره مناقصه: 87110041)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53124278)

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت:  2001091592000028)

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه هشت عمليات انتقال گاز)، تبريز، كيلومتر پانزده جاده تبريز ـ آذرشهر، بعد از سه­ راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، صندوق پستي 367 ـ 51745  سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع تجديد مناقصه: خريد كك نفتي براي بازسازي بسترهاي CPS منطقه بصورت مناقصه عمومي يك مرحله اي، به مدت پنج ماه تقويمي.

2 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000 875 651 ريال مطابق بند الف ماده 5 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).

3 ـ نحوه دريافت اسناد تجديد مناقصه:

كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران درصورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشار فراخوان در سامانه روز سه شنبه مورخ 18/05/1401 مي­باشد.

3-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي شناسه ملي/پروانه كسب، شماره اقتصادي بوده و تصوير اين مدارك را به همراه مستندات مربوطه، در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

3-2- هزينه دريافت اسناد مناقصه و فرمها از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 000/500 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.

4-آخرين مهلت دريافت (دانلود) اسناد تجديد مناقصه و فرمها: روز چهارشنبه مورخ 26/05/1401 ساعت 14:00

5 - آخرين مهلت عودت (بارگذاري) اسناد تجديد مناقصه و فرمها: روز چهارشنبه مورخ 09/06/1401 ساعت 12:00

 6 - زمان گشايش پيشنهادها: روز يكشنبه مورخ 13/06/1401 ساعت 10:00

 7 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ تلفن 31444173-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:

مركز تماس: 1456-021

 

                                                                              روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

 

تاريخ درج آگهي: 1401/5/18

صفحه21 از55

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت