مناقصه ها و مزایده ها (327)
اصلاح سيستم روشنائي تاسيسات اندازه گيري آستارا
آگهي مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي (فشرده)
(شماره مناقصه: 87110002)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53123345)
(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2001091592000024)
نام و نشاني دستگاه مناقصه گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز- كيلومتر 15 جاده تبريز-آذرشهر- بعد از سه راهي پالايشگاه- نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي- ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir
1 ـ موضوع و نوع مناقصه: اصلاح سيستم روشنائي تاسيسات اندازه گيري آستارا، بصورت عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي (فشرده) به مدت 8 ماه تقويمي.
2 ـ مبلغ تامين اعتبار پروژه: 000 000 400 16 ريال .
3- قيمت ها متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.
4 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: هشتصد و بيست ميليون ريال، مطابق بند "الف" ماده "6" آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394 ) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).
مناقصه گران موظفند ضمن بارگذاري تصوير ضمانتنامه مذكور در سامانه ستاد ، پاكت "الف" (حاوي اصل ضمانتنامه) را بصورت فيزيكي حداكثر تا پايان مهلت عودت اسناد مناقصه (تا ساعت 10:00 روز شنبه مورخ 29/05/1401) تحويل دستگاه مناقصه گزار به آدرس: تبريز - كيلومتر 15 جاده آذرشهر- نرسيده به شهرك صنعتي رجايي- ساختمان مركزي منطقه 8 عمليات انتقال گاز به كد پستي: 5361914437 - طبقه سوم اتاق 415 دفتركميسيون مناقصات نموده و رسيد دريافت نمايند.
5 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه، فرمها ومدارك ارزيابي كيفي، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران: كليه مراحل برگزاري فراخوان از دريافت و تحويل اسناد مناقصه تا ارسال دعوتنامه جهت ساير مراحل مناقصه، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي ، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند
تاريخ انتشار فراخوان در سامانه ستاد روز سه شنبه مورخ 04/05/1401 ميباشد.
5-1- مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي گواهينامه صلاحيت فعاليت معتبرپيمانكاري پايه 5 رشته ابنيه يا پايه 5 رشته نيرو از سازمان برنامه و بودجه كشور ، گواهينامه صلاحيت ايمني پيمانكاران از اداره تعاون ، كار و رفاه اجتماعي بوده كه مي بايست تصاوير اين مدارك را با مستندات مربوطه ، در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.
5-2- هزينه دريافت فايل اسناد مناقصه / فرم ها از سايت سامانه ستاد برابر 500/000 ريال مي باشد.
6-آخرين مهلت دريافت (دانلود) اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز چهارشنبه مورخ 12/05/1401 ساعت 14:00
7 ـ آخرين مهلت بارگذاري/عودت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز شنبه مورخ 29/05/1401 ساعت 10:00
** بديهي است پاكات قيمت مناقصه گراني گشايش خواهد يافت كه حداقل امتياز قابل قبول شصت را از ارزيابي كيفي مناقصه (با شرط كسب حداقل امتياز قابل قبول هر رديف) بدست آورده باشند. شايان ذكر است مناقصه گراني كه حداقل امتياز ارزيابي كيفي مناقصه را كسب ننمايند پاكات پيشنهاد قيمت آنها گشايش نخواهد يافت.
8 ـ زمان گشايش پاكات پيشنهاد قيمت : گشايش پاكات پيشنهاد قيمت مناقصه گران حايز شرايط، به طور كتبي متعاقباً اعلام خواهد شد.
9- پيش پرداخت : 20 درصد مبلغ اوليه پيمان.
10- جهت كسب اطلاعات بيشتر و در صورت نياز به توضيح فني و اجرايي با شماره تلفن 31444366-041 و موارد پيماني و اسنادي با شماره تلفن 31444177-041 و دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرمائيد.
11- اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه :
مركز تماس: 1456-021 دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768
روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز
تاريخ درج آگهي: 1401/5/4
خدمات نگهباني شركت انتقال گاز ايران (منطقه8 عمليات انتقال گاز)
آگهي مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي (فشرده)
(شماره مناقصه: 87110001)، ( كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53122859)
(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2001091592000026)
نام و نشاني دستگاه مناقصه گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز، كيلومتر 15 جاده تبريز- آذرشهر، بعد از سه راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir
1 ـ موضوع و نوع مناقصه: خدمات نگهباني شركت انتقال گاز ايران (منطقه8 عمليات انتقال گاز)، به صورت عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي (فشرده)، به مدت دو سال شمسي.
2 ـ مبلغ برآورد اوليه: 000 000 000 561 ريال
3-قيمت ها متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.
4 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000 000 220 17 ریال مطابق بند الف ماده 6 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394)در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز)
مناقصه گران مكلفند ضمن بارگذاري تصوير ضمانتنامه مذكور در سامانه ستاد، پاكت "الف" (اصل ضمانت نامه) را به صورت فيزيكي حداكثر تا پايان مهلت عودت اسناد نيز تحويل دستگاه مناقصه گزار نمايند.
5 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه، فرمها ومدارك ارزيابي كيفي، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران: كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشار فراخوان در سامانه روزسه شنبه مورخ 28/04/1401 ميباشد.
5-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي گواهي تاييد صلاحيت معتبردرزمينه خدمات نگهباني از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي، به همراه تاييديه از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان محل خدمات براي شركتهاي غير بومي، مجوز فعاليت كشوري/ استاني معتبر مورد تاييد سازمان حراست وزارت نفت، گواهي تاييد صلاحيت معتبرايمني از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي، شناسه ملي، شماره اقتصادي، آخرين صورت هاي مالي حسابرسي شده منتهي به پايان سال ،اساسنامه شركت، آگهي آخرين تغييرات روزنامه رسمي و گواهي نامه ثبت نام در نظام ماليات بر ارزش افزوده بوده و مي بايست تصوير اين مدارك را به همراه فرمهاي ارزيابي كيفي با مستندات مربوطه، ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت كرده در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.
5-2- هزينه دريافت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 500/000 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.
6-آخرين مهلت دريافت (دانلود) اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز چهارشنبه مورخ 05/05/1401 ساعت 14
7 ـ آخرين مهلت بارگذاري/عودت اسناد مناقصه، فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز شنبه مورخ 22/05/1401 ساعت 11
*بديهي است پاكات قيمت مناقصه گراني گشايش خواهد يافت كه حداقل امتياز قابل قبول را از ارزيابي كيفي مناقصه بدست آورده باشند. .شايان ذكر است مناقصه گراني كه حداقل امتياز ارزيابي كيفي مناقصه را كسب ننمايند پاكات پيشنهاد قيمت آنها گشايش نخواهد يافت.
8-پيش پرداخت: پيش پرداخت معادل 15 درصد قيمت پيشنهادي مطابق مفاد اسناد مناقصه.
9 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 31444174-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:
مركز تماس: 1456-021
روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز
تاريخ درج آگهي: 1401/4/28
خريد اقلام يدكي تابلوهاي سافت استارتر 11KV شركت MOTORTRONICS
آگهي تجديد مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي ساده
(شماره مناقصه: 87100053)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53122358)
(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2001091592000025)
نام و نشاني دستگاه مناقصه گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه هشت عمليات انتقال گاز)، تبريز، كيلومتر پانزده جاده تبريز ـ آذرشهر، بعد از سه راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، صندوق پستي 367 ـ 51745 سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir
1 ـ موضوع و نوع تجديد مناقصه: خريد اقلام يدكي تابلوهاي سافت استارتر 11KV شركت MOTORTRONICS بصورت مناقصه عمومي يك مرحله اي، به مدت هشت ماه تقويمي.
2 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000 500 025 1 ريال مطابق بند الف ماده 5 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).
3 ـ نحوه دريافت اسناد تجديد مناقصه:
كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران درصورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشار فراخوان در سامانه روز شنبه مورخ 25/04/1401 ميباشد.
3-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي شناسه ملي/پروانه كسب، شماره اقتصادي بوده و تصوير اين مدارك را به همراه مستندات مربوطه، در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.
3-2- هزينه دريافت اسناد تجديد مناقصه و فرمها از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 500/000 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.
4-آخرين مهلت دريافت (دانلود) اسناد تجديد مناقصه و فرمها: روز سه شنبه مورخ 04/05/1401 ساعت 14:00
5 - آخرين مهلت عودت (بارگذاري) اسناد تجديد مناقصه و فرمها: روز چهارشنبه مورخ 19/05/1401 ساعت 12:00
6 - زمان گشايش پيشنهادها: روز يكشنبه مورخ 23/05/1401 ساعت 11:00
7 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 31444173-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:
مركز تماس: 1456-021
روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز
تاريخ درج آگهي: 1401/4/25
خريد بيرينگ هاي توربين SGT600
آگهي مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي ساده
(شماره مناقصه: 87110047)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53122097)
(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2001091592000023)
نام و نشاني دستگاه مناقصه گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه هشت عمليات انتقال گاز)، تبريز، كيلومتر پانزده جاده تبريز ـ آذرشهر، بعد از سه راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، صندوق پستي 367 ـ 51745 سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir
1 ـ موضوع و نوع مناقصه: خريد بيرينگ هاي توربين SGT600 بصورت مناقصه عمومي يك مرحله اي، به مدت هشت ماه تقويمي.
2 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000 000 525 ريال مطابق بند الف ماده 5 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).
3 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه:
كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران درصورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشار فراخوان در سامانه روز سه شنبه مورخ 21/04/1401 ميباشد.
3-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي شناسه ملي/پروانه كسب، شماره اقتصادي بوده و تصوير اين مدارك را به همراه مستندات مربوطه، در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.
3-2- هزينه دريافت اسناد مناقصه و فرمها از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 500/000 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.
4-آخرين مهلت دريافت (دانلود) اسناد مناقصه و فرمها: روز دوشنبه مورخ 03/05/1401 ساعت 14:00
5 - آخرين مهلت عودت (بارگذاري) اسناد مناقصه و فرمها: روز چهارشنبه مورخ 19/05/1401 ساعت 12:00
6 - زمان گشايش پيشنهادها: روز يكشنبه مورخ 23/05/1401 ساعت 10:00
7 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 31444173-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:
مركز تماس: 1456-021
روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز
تاريخ درج آگهي: 1401/4/21
خريد 21 عدد اتصال عايقي "20 (9 عدد)، "6 (2 عدد)، "4 (4 عدد) و "1 (6 عدد)
آگهي مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي ساده
(شماره مناقصه: 87110046)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53121479)
(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2001091592000022)
نام و نشاني دستگاه مناقصه گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه هشت عمليات انتقال گاز)، تبريز، كيلومتر پانزده جاده تبريز ـ آذرشهر، بعد از سه راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، صندوق پستي 367 ـ 51745 سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir
1 ـ موضوع و نوع مناقصه: خريد 21 عدد اتصال عايقي "20 (9 عدد)، "6 (2 عدد)، "4 (4 عدد) و "1 (6 عدد) بصورت مناقصه عمومي يك مرحله اي، به مدت شش ماه تقويمي.
2 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000 000 715 ريال مطابق بند الف ماده 5 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).
3 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه:
كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران درصورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشار فراخوان در سامانه روز سه شنبه مورخ 14/04/1401 ميباشد.
3-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي شناسه ملي/پروانه كسب، شماره اقتصادي بوده و تصوير اين مدارك را به همراه مستندات مربوطه، در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.
3-2- هزينه دريافت اسناد مناقصه و فرمها از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 500/000 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.
4-آخرين مهلت دريافت (دانلود) اسناد مناقصه و فرمها: روز چهارشنبه مورخ 22/04/1401 ساعت 14:00
5 - آخرين مهلت عودت (بارگذاري) اسناد مناقصه و فرمها: روز چهارشنبه مورخ 05/05/1401 ساعت 12:00
6 - زمان گشايش پيشنهادها: روز يكشنبه مورخ 09/05/1401 ساعت 11:00
7 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 31444173-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:
مركز تماس: 1456-021
روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز
تاريخ درج آگهي: 1401/4/14
خريد يك دستگاه پمپ (Auxiliary oil pump) مربوط به الكتروكمپرسورهاي تاسيسات تبريز
آگهي مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي ساده
(شماره مناقصه: 87110045)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53121125)
(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2001091592000021)
نام و نشاني دستگاه مناقصه گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه هشت عمليات انتقال گاز)، تبريز، كيلومتر پانزده جاده تبريز ـ آذرشهر، بعد از سه راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، صندوق پستي 367 ـ 51745 سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir
1 ـ موضوع و نوع مناقصه: خريد يك دستگاه پمپ (Auxiliary oil pump) مربوط به الكتروكمپرسورهاي تاسيسات تبريز بصورت مناقصه عمومي يك مرحله اي، به مدت ده ماه تقويمي.
2 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000 000 700 ريال مطابق بند الف ماده 5 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).
3 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه:
كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران درصورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشار فراخوان در سامانه روز يكشنبه مورخ 12/04/1401 ميباشد.
3-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي شناسه ملي/پروانه كسب، شماره اقتصادي بوده و تصوير اين مدارك را به همراه مستندات مربوطه، در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.
3-2- هزينه دريافت اسناد مناقصه و فرمها از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 500/000 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.
4-آخرين مهلت دريافت (دانلود) اسناد مناقصه و فرمها: روز سه شنبه مورخ 21/04/1401 ساعت 14:00
5 - آخرين مهلت عودت (بارگذاري) اسناد مناقصه و فرمها: روز چهارشنبه مورخ 05/05/1401 ساعت 12:00
6 - زمان گشايش پيشنهادها: روز يكشنبه مورخ 09/05/1401 ساعت 10:00
7 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 31444173-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:
مركز تماس: 1456-021
روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز
تاريخ درج آگهي: 1401/4/12
آخرین اخبار
- پیام تبريك وزیر نفت به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳
- پیام تبریک معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران به مناسبت فرارسیدن سال نو شمسی
- پیام تبریک مدير عامل شركت انتقال گاز ايران به مناسبت فرارسیدن سال نو شمسی
- پیام تبریک مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز ايران به مناسبت فرارسیدن سال نو
- دارایی های فیزیکی منطقه 8 عمليات انتقال گاز تحت ارزيابي قرار گرفت
- معاون وزیر نفت در امور گاز در آیین دومین سالگرد تأسیس خانه گاز خبر داد: استفاده از گواهی صرفهجویی گاز در بورس انرژی برای اجرای طرحهای بهینهسازی
- معاون وزیر نفت در امور گاز با توجه به روند صعودی حجم مصرف گاز هشدار داد: هموطنان با مدیریت مصرف گاز ما را در پایدار نگهداشتن شبکه یاری کنند
- احتمال افت فشار در سرشاخههای شبکه گاز؛ درخواست وزیر نفت از تمامی هموطنان برای همکاری در مصرف بهینه گاز
- معاون وزیر نفت در امور گاز هشدار داد:عبور از مرز 600 میلیون مترمکعب مصرف روزانه گاز در بخش خانگی و تجاری
- احتمال افت فشار در سرشاخههای شبکه گاز؛ درخواست وزیر نفت از تمامی هموطنان برای همکاری در مصرف بهینه گاز