جمعه 07 ارديبهشت 1403 برابر با 26 آوریل 2024

مناقصه ها و مزایده ها

مناقصه ها و مزایده ها (329)

یکشنبه, 22 خرداد 1401

خريد كك نفتي براي بازسازي بسترهاي CPS منطقه

آگهي تجديد مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي ساده

(شماره مناقصه: 87110041)، ( كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53118828)

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت:  2001091592000014)

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه هشت عمليات انتقال گاز)، تبريز، كيلومتر پانزده جاده تبريز ـ آذرشهر، بعد از سه­ راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، صندوق پستي 367 ـ 51745  سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

 1 ـ موضوع و نوع تجديد مناقصه: خريد كك نفتي براي بازسازي بسترهاي CPS منطقه بصورت مناقصه عمومي يك مرحله اي، به مدت پنج ماه تقويمي.

 2 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000 875 651 ريال مطابق بند الف ماده 5 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).

 3 ـ نحوه دريافت اسناد تجديد مناقصه:

كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران درصورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشار فراخوان در سامانه روز يكشنبه مورخ 22/03/1401 مي­باشد.

3-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي شناسه ملي/پروانه كسب، شماره اقتصادي بوده و تصوير اين مدارك را به همراه مستندات مربوطه، در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

3-2- هزينه دريافت اسناد مناقصه و فرمها از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 500/000 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.

 

4-آخرين مهلت دريافت (دانلود) اسناد تجديد مناقصه و فرمها: روز دوشنبه مورخ 30/03/1401 ساعت 15:00

5 - آخرين مهلت عودت (بارگذاري) اسناد تجديد مناقصه و فرمها: روز شنبه مورخ 11/04/1401 ساعت 12:00

6 - زمان گشايش پيشنهادها: روز يكشنبه مورخ 12/04/1401 ساعت 11:00

 7 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ تلفن 31444173-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:

مركز تماس: 1456-021

 

                                                                                  روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

 

تاريخ درج آگهي: 1401/3/22

دوشنبه, 09 خرداد 1401

خريد روغن توربين (طبق ليست مشخصات اعلامي) براي واحدهاي چهار و پنج تاسيسات تبريز

آگهي تجديد مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي ساده

(شماره مناقصه: 87110040)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53118320)

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت:  2001091592000013)

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه هشت عمليات انتقال گاز)، تبريز، كيلومتر پانزده جاده تبريز ـ آذرشهر، بعد از سه­ راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، صندوق پستي 367 ـ 51745  سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

 1 ـ موضوع و نوع تجديد مناقصه: خريد روغن توربين (طبق ليست مشخصات اعلامي) براي واحدهاي چهار و پنج تاسيسات تبريز بصورت مناقصه عمومي يك مرحله اي، به مدت چهار ماه تقويمي.

 2 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000 000 850 ريال مطابق بند الف ماده 5 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).

 3 ـ نحوه دريافت اسناد تجديد مناقصه:

كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران درصورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشار فراخوان در سامانه روز دوشنبه مورخ 1401/03/09 مي­باشد.

3-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي شناسه ملي/پروانه كسب، شماره اقتصادي بوده و تصوير اين مدارك را به همراه مستندات مربوطه، در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

3-2- هزينه دريافت اسناد مناقصه و فرمها از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 500/000 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.

4-آخرين مهلت دريافت (دانلود) اسناد تجديد مناقصه و فرمها: روز چهارشنبه مورخ 18/03/1401 ساعت 15:00

5 - آخرين مهلت عودت (بارگذاري) اسناد تجديد مناقصه و فرمها: روز چهارشنبه مورخ 01/04/1401 ساعت 12:00

6 - زمان گشايش پيشنهادها: روز يكشنبه مورخ 05/04/1401 ساعت 11:00

 7 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ تلفن 31444173-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:

مركز تماس: 1456-021

 

                                                                                    روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

 

تاريخ درج آگهي: 1401/3/9

یکشنبه, 01 خرداد 1401

خريد اقلام يدكي تابلوهاي سافت استارتر 11KV شركت MOTORTRONICS

آگهي تجديد مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي ساده

(شماره مناقصه: 87100053)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53117128)

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت:  2001091592000011)

نام و نشاني دستگاه مناقصه­گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه هشت عمليات انتقال گاز)، تبريز، كيلومتر پانزده جاده تبريز ـ آذرشهر، بعد از سه­راهي پالايشگاه، نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي، صندوق پستي 367 ـ 51745، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

 1 ـ موضوع و نوع تجديد مناقصه: خريد اقلام يدكي تابلوهاي سافت استارتر 11KV شركت MOTORTRONICS بصورت مناقصه عمومي يك مرحله اي، به مدت هشت ماه تقويمي.

 2 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000 500 025 1 ريال مطابق بند الف ماده 5 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).

 3 ـ نحوه دريافت اسناد تجديد مناقصه:

كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران درصورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشار فراخوان در سامانه روز يكشنبه مورخ 01/03/1401 مي­باشد.

3-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي شناسه ملي/پروانه كسب، شماره اقتصادي بوده و تصوير اين مدارك را به همراه مستندات مربوطه، در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

3-2- هزينه دريافت اسناد تجديد مناقصه و فرمها از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 500/000 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.

 4-آخرين مهلت دريافت (دانلود) اسناد تجديد مناقصه و فرمها: روز سه شنبه مورخ 10/03/1401 ساعت 14:00

5 - آخرين مهلت عودت (بارگذاري) اسناد تجديد مناقصه و فرمها: روز چهارشنبه مورخ 25/03/1401 ساعت 10:00

 6 - زمان گشايش پيشنهادها: روز يكشنبه مورخ 29/03/1401 ساعت 11:00

 7 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ تلفن 31444173-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:

مركز تماس: 1456-021

              

                                                                                 روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

 

تاريخ درج آگهي: 1401/3/1

سه شنبه, 27 ارديبهشت 1401

خريد P/F GAS TURBINE SIEMENS TYPE SGT400 (CT 1 ROTOR BLADE))

آگهي تجديد مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي همزمان

(شماره مناقصه: 87110042)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53116746)،

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2001091592000010)

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز-كيلومتر 15 جاده تبريز-آذرشهر- بعد از سه­ راهي پالايشگاه – نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي-ساختمان مركزي منطقه هشت عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع تجديد مناقصه : خريد P/F GAS TURBINE SIEMENS TYPE SGT400 (CT 1 ROTOR BLADE)) تقاضاي شماره (4572898008-TL)، به صورت عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي همزمان، به مدت 10 ماه شمسي.

2 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000 280 082 7 ريال مطابق بند الف ماده 5 آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) در وجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).

* مناقصه گران مكلفند ضمن بارگذاري تصوير ضمانتنامه مذكور در سامانه ستاد، اصل ضمانت نامه را قبل از زمان گشايش پاكات به صورت فيزيكي تحويل دستگاه مناقصه گزار نمايند.

 3 ـ نحوه دريافت اسناد تجديد مناقصه:

كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران درصورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشار فراخوان در سامانه روز سه شنبه مورخ 27/02/1401 مي­باشد.

3-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي شناسه ملي/پروانه كسب، شماره اقتصادي و صورتهاي مالي حسابرسي شده باشند و تصوير اين مدارك را با نامه اعلام آمادگي (با ذكر موضوع مناقصه، شماره تلفن، فكس، همراه و آدرس) به همراه فرمهاي ارزيابي كيفي با مستندات مربوطه، ممهور به مهر و امضاي الكترونيكي عوامل مجاز شركت، در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

3-2- هزينه دريافت اسناد مناقصه و فرمها از سايت سامانه تداركات الكترونيكي دولت به مبلغ 500/000 ريال بوده كه به صورت الكترونيكي واريز خواهد شد.

 4-آخرين مهلت دريافت (دانلود) اسناد تجديد مناقصه و فرمها: روز چهارشنبه مورخ 04/03/1401  ساعت 16:00

5 - آخرين مهلت عودت (بارگذاري) اسناد تجديد مناقصه و فرمها: روز شنبه مورخ 21/03/1401 ساعت 10:00

* بديهي است پاكات قيمت مناقصه گراني گشايش خواهد يافت كه حداقل امتياز قابل قبول را از ارزيابي كيفي مناقصه بدست آورده باشند. شايان ذكر است مناقصه گراني كه حداقل امتياز ارزيابي كيفي مناقصه را كسب ننمايند پاكات پيشنهاد قيمت آنها گشايش نخواهد يافت.

 6 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ تلفن 31444173-041 و يا دورنگار 31444175-041 تماس حاصل فرماييد.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:

مركز تماس: 1456-021

 

                                                                                     روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

 

تاريخ درج آگهي: 1401/2/27

شنبه, 24 ارديبهشت 1401

فروش 13قلم كالاي اسقاط

آگهي مزايده فروش 13قلم كالاي اسقاط منطقه 8 عملیات انتقال گاز    

مزايده شماره: 001- 01

شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عملیات انتقال گاز) در نظر دارد اقلام اسقاط را براساس آگهي هاي مندرج درروزنامه هاي سراسري مورخ 24/02/1401 و 25/02/1401 از طريق مزايده عمومي به شرح مندرج در اسناد مزایده به فروش برساند از كليه متقاضيان كه تمايل به خريد دارند دعوت بعمل مي آيد براساس شرايط ذيل، حداكثر تا پايان وقت اداري روز شنبه مورخ 21/03/1401 از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت به نشاني www.setadiran.ir   به شماره مزايده : 1001091592000001 نسبت به بارگذاري اسناد و همچنين تحويل فيزيكي ضمانتنامه شركت در مزايده را به دبيرخانه کمیسیون مناقصات منطقه 8 عمليات انتقال گاز واقع در تبريز-كيلومتر15 جاده آذرشهر-بعد از سه راهي پتروشيمي-نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجائي تسليم و رسيد دريافت نمايند.

1)مشخصات مزايده:

1-1-نام دستگاه مزايده گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عملیات انتقال گاز)

1-2-نشاني دستگاه مزايده گزار: تبريز-كيلومتر15 جاده آذرشهر-بعد از سه راهي پتروشيمي-نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجائي

1-3-مزايده گر: شخص حقيقي يا حقوقي كه اسناد مزايده را دريافت و در مزايده شركت مي كند.

1-4-موضوع مزايده: فروش 13قلم كالاي اسقاط (مطابق جدول پيوست)

1-5- مهلت خريد اسناد ازسامانه: 24/02/1401  لغايت 02/03/1401

1-6-زمان بارگذاري اسناد: از زمان بارگزاري در سامانه ستاد

1-7-زمان و مهلت درج قيمت پيشنهادي در سامانه و تحويل فيزيكي فيش بانكي به دبيرخانه كميسيون: تا ساعت 14 روز شنبه مورخ 21/03/1401

1-8-زمان بازگشائي پاكت ها: ساعت 10 روز يكشنبه مورخ 22/03/1401

1-9-محل بازگشايي پاكتها: تبريز-كيلومتر15 جاده آذرشهر-بعد از سه راهي پتروشيمي- نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجائي

 1-10-زمان بازديد:

از مورخ 24/02/1401 لغايت 02/03/1401 روزهاي شنبه تا چهارشنبه از ساعت10  لغايت 14

1-11-هزينه خريد اسناد: هزينه خريد اسناد مزايده 000/500 ريال مي باشد كه به حساب 040100004101090571214486   IRبانك مركزي شعبه دايره معاملات  بنام شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) واريز و رسيد آن در سامانه ستاد بارگزاري گردد.

1-12-نوع تضمين و چگونگي ارائه آن: مزايده گران ميتوانند مبالغ تضمين را به صورت واريز وجه نقد به شماره حساب 040100004101090571214486   IR بانك مركزي شعبه دايره معاملات ارائه و رسيد واريز وجه، و يا به صورت ضمانتنامه بانكي و بدون قيد و شرط با مدت اعتبار اوليه سه ماه از تاريخ صدور ضمانتنامه منطبق با متن مندرج در اسناد مزايده، و قابل تمديد به مدت يك دوره سه ماهه ديگر كه توسط يكي از بانك هاي داخلي به نام شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) صادر شده باشد ارائه نمايند.

 2-موضوع مزايده:

 

                                                 دپوانبارسلويج تبريز     

رديف

شرح جنس

واحد

مقدار تقريبي

مبلغ تضمين

 قيمت پايه به ريال/دپوانبارسلويج تبريز

1

 ضايعات آهن آلات

كيلو

70000

5/750

115/000

2

ضايعات آلومينيوم

كيلو

5000

25/000

 500/000

3

 روغن سوخته بابشكه

بشكه

  40

950/000

19/000/000

4

 تاير مستعمل درسايزمختلف

 كيلو

10000

1/000

20/000

5

 بشكه خالي

 عدد

  150 

110/000

 2/200/000

تبريز-كيلومتر15 جاده آذرشهر-بعد از سه راهي پتروشيمي-نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجائي منطقه 8  عمليات انتقال گاز هماهنگي با آقاي محمد نادري 041-31444421

 محل دپوانبارسلويج اردبيل

رديف

شرح جنس

واحد

مقدار تقريبي

مبلغ تضمين

قيمت پايه به ريال/محل دپوانبارسلويج اردبيل

1

 ضايعات آهن آلات

كيلو

6500

5/750

115/000

2

ضايعات آلومينيوم

كيلو

 500

25/000

500/000

3

روغن سوخته

بشكه

 41

950/000

 19/000/000

4

بشكه خالي

بشكه

 52

  110/000

 2/200/000

5

فيلم فوجي خام

كيلو

 115

 1/500

30/000

6

مواد ظهور

پاكت

 358

750

 15/000

7

داغي زنجيربولدزر(731)D6

كيلو

 3500

10/000

 200/000

آدرس : اردبيل كمربندي دوم راه انزاب (نرسيده به روستاي انزاب) مركزبهره برداري يارد اردبيل. هماهنگي با آقاي عليرضا سليماني تلفن 045- 31842211

 

محل يارد بوكان

رديف

شرح جنس

واحد

مقدار تقريبي

مبلغ تضمين

قيمت پايه به ريال/محل يارد بوكان

1

 روغن سوخته

ليتر

4000

4/250

85/000

آدرس: دو كيلومتري جاده بوكان شاهين دژ روبروي سي ان جي گاز هماهنگي با آقاي احمد محمدي تلفن 044- 46266021 الي 24  (داخلي 1204)

 

                                                                               روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

 

 تاريخ درج آگهي:1401/2/24

دريافت فايل PDF

شنبه, 10 ارديبهشت 1401

تعميرات دوره اي سطح B دو دستگاه توربين و سطح C يك دستگاه پاور توربين SGT600

آگهي ارزيابي كيفي پيمانكاران (شناسايي پيمانكار)

مناقصه عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي نيمه فشرده

 (شماره مناقصه: 87100017)، (كد فراخوان در پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات: 53115130)

(شماره فراخوان در سامانه تداركات الكترونيكي دولت: 2001091592000009)

نام و نشاني دستگاه مناقصه­ گزار: شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) به نشاني تبريز- كيلومتر 15 جاده تبريز-آذرشهر- بعد از سه ­راهي پالايشگاه - نرسيده به شهرك صنعتي شهيد رجايي- ساختمان مركزي منطقه 8 عمليات انتقال گاز، سايت اينترنتي www.nigcdist8.ir

1 ـ موضوع و نوع مناقصه: تعميرات دوره اي سطح B دو دستگاه توربين و سطح C يك دستگاه پاور توربين SGT600 ، به مدت دوازده (12)  ماه تقويمي به صورت عمومي يك مرحله اي با ارزيابي كيفي (نيمه فشرده).

2 ـ مبلغ تامين اعتبار پروژه:  626151  يورو (ارزي) و 42/154/679/775 ريال .   

3- قيمت ها متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.

4 ـ مبلغ تضمين شركت در فرآيند ارجاع كار: 000 000 100 8 ريال، مطابق بند" الف" ماده "6 "آيين نامه تضمين معاملات دولتي (تصويب نامه شماره 123402/ت 50659 تاريخ 22/09/1394) دروجه شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز).

-مناقصه گراني كه موفق به كسب  حداقل امتياز قابل قبول در اين مرحله گردند، در مرحله ارسال دعوت نامه توسط كارفرما، مبلغ تضمين را تهيه و ارائه خواهند نمود.

5 ـ نحوه دريافت اسناد مناقصه، فرمها ومدارك ارزيابي كيفي، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران: كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت، تكميل، عودت، تحويل، بازگشايي فرمها و مدارك ارزيابي كيفي و پيشنهاد قيمت مناقصه گران، از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (سامانه ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند.

تاريخ انتشار فراخوان در سامانه ستاد روز شنبه مورخ 1401/02/10 مي­باشد.

5-1- شايان ذكر است مناقصه گراني مجاز به شركت در اين مناقصه مي باشند كه داراي گواهينامه صلاحيت تعميرات ماشين هاي دوار    (SIEMENS SGT600) از معاونت مهندسي وزارت نفت يا گواهينامه صلاحيت معتبر پيمانكاري پايه 5 نفت و گاز از سازمان برنامه و بودجه كشور، گواهينامه صلاحيت معتبر ايمني پيمانكاران از اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي و آگهي آخرين تغييرات روزنامه رسمي بوده كه مي بايست تصاوير اين مدارك را به همراه فرمهاي ارزيابي كيفي با مستندات مربوطه، ممهور به مهر و امضاء عوامل مجاز شركت كرده و در سامانه ستاد بارگذاري نمايند.

5-2-بديهي است شركت انتقال گاز ايران (منطقه 8 عمليات انتقال گاز) پس از بررسي اسناد و مدارك ارزيابي كيفي مناقصه گران، نسبت به ارسال دعوت نامه و اسناد مناقصه از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به مناقصه گراني كه حداقل امتياز قابل قبول (55) با شرط كسب حداقل امتيازات اخذ شده هر رديف را بدست آورند، اقدام خواهد نمود.

6- آخرين مهلت  دريافت فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روزدوشنبه مورخ 19/02/1401 ساعت 14:00

7 ـ آخرين مهلت عودت فرمها و مدارك ارزيابي كيفي: روز چهارشنبه  مورخ 04/03/1401  ساعت 10:00

8- زمان  تحويل، عودت اسناد مناقصه و گشايش پاكات پيشنهاد قيمت از طريق دعوت نامه به مناقصه گراني كه موفق به كسب حداقل امتياز لازم شده باشند، متعاقباً از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) اعلام خواهد شد.

9- پيش پرداخت: 15 درصد بخش اجرا و 15 درصد بخش مصالح (كالا)

10 ـ جهت كسب اطلاعات بيشتر و در صورت نياز به توضيح فني و اجرايي با شماره تلفن 31444707-041 و موارد پيماني و اسنادي با شماره تلفن 31444177-041 و فاكس 31444175-041 تماس حاصل فرمائيد.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:

1456-021             دفتر ثبت نام : 88969737  و 85193768

 

                                                                                              روابط عمومي منطقه 8 عمليات انتقال گاز

 

تاريخ درج آگهي: 1401/2/10

صفحه24 از55

اوقات شرعی

ارتباط با ما

عضویت در خبرنامه سایت